Nazywamy ją "funnest ride on Earth". Deska allmountain teraz z 3BT i SideKick, średnim flexem i karbonowymi rurkami D.S.T.! Idealny wybór zarówno dla początkujących jak i średnio zaawansowanych riderów. Progress gwarantowany ;)
Parametry techniczne:
Side Kick : dramatycznie zwiększa podniesienie krawędzi w najszerszej części nosa i taila. To sprawia, że inicjacja skrętów jest jeszcze gładsza, zwiększa wyporność w puchu i prowadzenie deski w trudnym terenie
Na wprost - Podczas jazdy na płaskiej części śligu tylko część środkowa jest na śniegu, dzięki czemu deska jedzie szybko i prosto bez haczykowatych ruchów lub łapania krawędzi.
Inicjacja skrętu - Przy niewielkiej sile nacisku i małym kącie, boki deski zaczynają się zbliżać do wiązań, ale moc pozostaje stale wzdłuż krawędzi styku.
Na krawędzi - Gdy jedziemy na krawędzi dzięki kształtowi 3D, krawędź tworzy pełny łuk ze śniegiem, przez co oferuje niezrównane i mocne trzymanie krawędzi.
Rdzeń : Rdzeń deski zrobiony z drewna topoli i paulowni w proporcjach 50/50 tak aby zapewnić odpowiedni stosunek wagi do wytrzymałości.
TWIN 3BT : Technologia wygięcia ślizgu, 3BT. W zależności od przeznaczenia deski szerokość i długość samego wygięcia się różni. Podniesienie ślizgu jest nieduże, zwiększa się w wraz z rozszerzaniem się deski na wysokości nose i taila, co zapewnia jibowy luz. Szeroka podstawa płaskiego ślizgu zapewnia stabilność przy wybiciu i londowaniu i zaczyna się za wiązaniami w stronę nose i tail.
Laminat :BI AX LAMINATE Tradycyjny i sprawdzony splot "na dwa" z włókna szklanego. Lekki, mocny i responsywny, pozwala zachować desce swoje właściwości bez dodawania sztywności poprzecznej
Super Tubes : SUPER TUBES – karbonowe rurki wstawiane w core deski umożliwiające „odchudzenie” deski z wagi przy zachowaniu takkiego samego flexu oraz zapewniające lepszą sprężystość!
D.S.T : DST (Dual Super Tubes) – karbonowe rurki wstawione są między wiązaniami przy krawędziach, dzięki temu deska ma lepszy POP i jest bardziej spężysta
Ślizg : SUPER SLICK X Ślizg tłoczony, najgęstrzy z możliwych ślizgów tłoczonych na rynku. Szybki, trwały i super łatwy przy serwisie i naprawach.
Flex: 4
POMYSŁ
Stworzone przez naturę lub zaprojektowane przez człowieka najbardziej udane projekty uwzględniają siły, którym zostaną poddane. Podczas opracowywania 3BT™ przeanalizowaliśmy, jak zachowują się deski snowboardowe pod wpływem nacisku. Co się stanie, gdy przejeżdzasz przez nierówności lub przyciśniesz krawędź w głębokim skręcie? Triple Base to wstępnie ukształtowana forma deski w ruchu, podobnie jak skrzydła samolotu lub kadłub łodzi jest zakrzywiony, aby działać, jak najlepiej, snowboard powinien również być kształtowany pod jego otoczenie.
KSZTAŁT
Po wielu badaniach, analizach, pielęgnowaniu i testowaniu opracowaliśmy nasz opatentowany kształt 3BT™. Wszystkie nasze deski posiadają „positive camber” w połączeniu z uniesionymi punktami styczności w najszerszych częściach deski. Przez lata dopracowywaliśmy 3BT™, aby jeździło się jak najlepiej dzięki precyzyjnemu dostrojeniu synergii pomiędzy ślizgiem, krawędziami a promieniem cambera. Wiesz, że coś naprawdę poprawiłeś, gdy wyniki są tylko pozytywne.
1. Stabilny środek deski Nie ma podniesionych krawędzi pod lub pomiędzy wiązaniami. Powoduje to stały obszar kontroli pod stopą.
2. Uniesiona krawędź od wiązań do najszerszego punktu deski Podwyższenie krawędzi stopniowo wzrasta za wiązaniami. Stopniowe podwyższenie tworzy gładkie strefy przejściowe ułatwiające skręcanie i buttering, a podniesione punkty kontaktowe sprawiają, że deska jest mniej podatna na łapanie krawędzi.
3. Side Kick Tip Wysokość podniesienia krawędzi wzrasta dramatycznie z końcem krawędzi efektywnej. Wiąże się to z projektowaniem kadłuba statku i tworzy powierzchnię strugającą z niesamowitą nośnością w puchu, co również pomaga desce przejechać po trudnym terenie.
1. Stabilny środek deski
Nie ma podniesionych krawędzi pod lub pomiędzy wiązaniami. Powoduje to stały obszar kontroli pod stopą
2. Uniesiona krawędź od wiązań do najszerszego punktu deski
Podwyższenie krawędzi stopniowo wzrasta za wiązaniami. Stopniowe podwyższenie tworzy gładkie strefy przejściowe ułatwiające skręcanie i buttering, a podniesione punkty kontaktowe sprawiają, że deska jest mniej podatna na łapanie krawędzi.
3. Side Kick Tip
Wysokość podniesienia krawędzi wzrasta dramatycznie z końcem krawędzi efektywnej. Wiąże się to z projektowaniem kadłuba statku i tworzy powierzchnię strugającą z niesamowitą nośnością w puchu, co również pomaga desce przejechać po trudnym terenie.
NOWY SIDEKICK
Nowy system SideKick zwiększa jeszcze bardziej korzyści profilu 3BT, jakich wcześniej na nim doznałeś. Side Kick dramatycznie zwiększa podniesienie krawędzi w najszerszej części nosa i taila. To sprawia, że inicjacja skrętów jest jeszcze gładsza, zwiększa wyporność w puchu i prowadzenie deski w trudnym terenie. Musisz spróbować być uwierzyć!
JAK TO DZIAŁA
“Positive camber”, od nosa do taila, sprawia, że deski są elastyczne i sprężyste.
Podniesione krawędzie sprawiają, że deska jest szybka i wybaczająca podczas jazdy na wprost. Trójwymiarowy kształt ślizgu ułatwia również gładszą i szybszą inicjację skrętów z mniejszym wysiłkiem. Piękno tego kształtu polega na tym, że kiedy jeździsz płasko, jedzie prosto i szybko, a gdy jesteś na krawędzi, masz pełne zaangażowanie w płynny skręt
Na wprost
Podczas jazdy na płaskiej części śligu tylko część środkowa jest na śniegu, dzięki czemu deska jedzie szybko i prosto bez haczykowatych ruchów lub łapania krawędzi.
Inicjacja skrętu
Przy niewielkiej sile nacisku i małym kącie, boki deski zaczynają się zbliżać do wiązań, ale moc pozostaje stale wzdłuż krawędzi styku.
Na krawędzi
Gdy jedziemy na krawędzi dzięki kształtowi 3D, krawędź tworzy pełny łuk ze śniegiem, przez co oferuje niezrównane i mocne trzymanie krawędzi
DLACZEGO TO DZIAŁA
“Positive camber”, od nosa do taila, sprawia, że deski są elastyczne i sprężyste. Podniesione krawędzie sprawiają, że deska jest szybka i wybaczająca podczas jazdy na wprost. Trójwymiarowy kształt ślizgu ułatwia również gładszą i szybszą inicjację skrętów z mniejszym wysiłkiem. Piękno tego kształtu polega na tym, że kiedy jeździsz płasko, jedzie prosto i szybko, a gdy jesteś na krawędzi, masz pełne zaangażowanie w płynny skręt.