Jesteśmy stacjonarnym sklepem modelarskim z Gdańska. Towary które sprzedajemy mamy od ręki. Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 13:30 wysyłamy tego samego dnia. Sprzedawane towary są objęte 2 letnią gwarancją.
nazwa produktu: Dekoder do lokomotywy Gold+ DCC 8-pin (Lenz 10433-01)
producent: Lenz
numer katalogowy: 10433-01
EAN: 4044955000148
skala: H0 (1:87), TT (1:120), N (1:160)
dekoder cyfrowy: w standardzie DCC
złącze dekodera: złącze w standardzie NEM 652 (8-pin)
dodatkowe informacje: Artykuł modelarski przeznaczony dla osób powyżej 8 roku życia. Instrukcja obsługi: SCIĄGNIJ(Plik PDF 0,7MB)Seria dekoderów GOLD+ przeznaczona dla najbardziej wymagających użytkowników. Dodatkowe możliwości takie jak np. czasowe włączanie określonych funkcji, kilka wyjść funkcyjnych. W zależności od wersji dostępne są z gniazdami 6-pin, 8-pin i 21-pin lub samymi przewodami.Podstawowe parametry GOLD+:wymiary: 22 x 15,5 x 6,5 mmobsługa funkcji RailComtechnologia ABCUSP podtrzymanie zasilania i przesyłanych sygnałówinterfejs S.U.S.I.wysokie częstotliwości sterowania silnikiemmaksymalny prąd silnika 1Apięć wyjść funkcyjnych, każde po 500 mAczasowe włączanie funkcji np. rozprzęganiewyjścia zabezpieczone przed zwarciemobsługa 2 i 4 cyfrowych adresówautomatyczne rozpoznanie trybu pracy, analogowy / cyfrowyfunkcja jazdy manewrowejkabel z wtyczką NEM652 (8-pin) RailCom to funkcje umożliwiające dwukierunkową komunikację między kontrolerem a lokomotywą, przesyłane są takie informacje jak np. rzeczywista prędkość, zawartość CV itd. Mogą być wyświetlane przez każdy sterownik zgodny RailCom (np. w LH100) lub przetwarzane przez odpowiednie oprogramowanie. Technologia ABC (Automatic Breaking Control) pozwala na precyzyjne i płynne zatrzymanie się przed czerwonym sygnałem. Ruch w przeciwnym kierunku jest możliwy. W przypadku sygnału "zwolnij" istnieje możliwość ustawienia prędkości do jakiej należy zwolnić. Przestawienie sygnału na "droga wolna" powoduje płynne przyspieszenie lokomotywy, nawet gdy zaczęła już hamować.Dla pociągów typu "Push-pull" zwalnianie można ustawić przez moduł BM3 (art. nr 22620) Inteligentny układ USP zapewnia, że lokomotywa może pracować nawet na zabrudzonej części toru lub jego "martwym" odcinku (magazynowanie energii jest zainstalowane oddzielnie w lokomotywie). Oznacza to nieprzerwaną komunikację pomiędzy centralką a dekoderem.Funkcja USP (w porównaniu do zwykłego kondensatora) nawet jeśli nie ma kontaktu elektrycznego pomiędzy torami a lokomotywą to dekoder otrzymuje informacje od stacji polecenia tak długo, jak moduł zasilania umożliwia zasilanie dekodera.