Chcesz dowiedzieć się jak najlepsze firmy zarządzają cenami?
A może myślisz o tym jak ulepszyć swój pricing?
Przegotuję dla Ciebie/ Twojej firmy dedykowane szkolenie, wartsztat z pricingu. Zakres i szczegóły ustalimy ze zwycięscą aukcji
Maciej Kraus jest w funduszu inwestycyjnym Movens Capital . Dr Maciej Kraus całą swoją ponad 15-letnią karierę zawodową poświęcił marketingowi i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem strategii cenowych (pricingu). Studiował na Stanford i Harvard. Maciej regularnie prowadzi zajęcia na wielu prestiżowych uczelniach, m.in. Stanford i London Business School, jest autorem książek na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Pracował w ponad 50 krajach świata dla największych globalnych koncernów oraz małych i średnich firm. TED Talk Macieja ma już ponad 150.000 odsłon! https://www.youtube.com/watch?v=bTDBeI-mtDg
Nie trać więcej pieniędzy z powodu źle ustalonych cen! Wykorzystaj PRICING do ustalenia optymalnych cen oraz wpływania na ich akceptację przez Twoich klientów.
Mówiąc wprost, PRICING to centrum Twojej firmy. Wszystko, co robisz począwszy od projektowania produktu, poprzez proces sprzedaży, marketing, skończywszy na obsłudze klienta, pracuje tylko po to, by uzasadnić cenę którą proponujesz klientowi. W takim ujęciu cena staje się kursem wymiany wartości, którą tworzysz na rynku.
OPIS WARSZTATU
Najciekawsza i najefektywniejsza formuła spotkania – prelekcja i interaktywne sesja warsztatowa dostosowane do Twoich wymagań
W trakcie spotkania poruszymy najważniejsze kwestie dotyczące polityki cenowej w różnych branżach i na różnych etapach łańcucha wartości. Interaktywna i warsztatowa formuła pozwoli na zdobycie odpowiedzi na istotne pytania i wdrożenie wybranych rozwiązań bezpośrednio po wydarzeniu.
Przykładowe tematy:
- Jak ustalać optymalne ceny produktów i usług
- Jak budować pożądane postrzeganie cenowe w oczach klientów
- Jak budować pakiety produktów
- Jak zmierzyć i wykorzystać maksymalną skłonność do zapłaty
- Zbudować trwały proces określania optymalnych cen produktów
- Jak przygotować optymalną argumentację negocjacyjną
- W jaki sposób organizować skuteczne promocje
- Czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje
- W jaki sposób skutecznie bronić marż i cen przy rosnącej presji klientów
- Wykorzystanie ekonomii behawioralnej w pricingu
Wszystkie tematy zostaną poparte licznymi przykładami najlepszych praktyk i najczęściej popełnianych błędów.
CEL WARSZTATU
Poznane sprawdzonych, praktycznych metod zarządzania przychodami i strategii cenowych
KORZYŚCI
Zwiększenie świadomości znaczenia efektywnej polityki cenowej
Zdobycie praktycznej wiedzy dt. efektywnego zarządzania cenami
- Termin i miejsce spotkania (w wybranej przez zwycięsce lokalizacji) zostaną ustalone ze Zwycięzcą Aukcji.
- Czas trwania ok. 3h, do ustalenia
- Koszty dojazdu pokrywa Movens Capital. Dodatkowe koszty związane z ewentualnym wynajęciem sali, cateringiem etc pokrywa zwycięzca licytacji.
- Spotkanie fizyczne albo wrtualne, w zależności od Preferencji zwycięscy!
- Czas na realizację przedmiotu aukcji do 31 grudnia 2024 r.