Dedykowany układ dolotowy Ramair SR-232-BL VW Golf mk5 R32 3.2 V6
Zestawy Ramair SR zostały zaprojektowane w celu wyeliminowania głównych źródeł ograniczenia przepływu powietrza, które występują w przypadku fabrycznego układu dolotowego. Ramair gwarantuje, że po wymianie układu dolotowego OEM na komponent Ramair wzrost mocy i czas reakcji przepustnicy zostaną zauważone.
Filtry CC dostarczane z zestawami SR są wykonane z podwójnej pianki Ramair Aeriform i konstrukcja jest zrobiona ze stali nierdzewnej T304. Filtry zostały zaprojektowane w celu uzyskania wysokiego, niemal nieograniczonego przepływu powietrza przy zachowaniu poziomów filtracji krytycznych dla zapewnienia długowieczności silnika.
Wysokiej jakości dwuwarstwowa sucha piana 'MAF Safe'.
W komplecie wszystkie klipsy/uchwyty/śruby itp. wymagane do montażu
Łatwy do czyszczenia przy użyciu gorącej wody z mydłem
Konstrukcja filtra ze stali nierdzewnej T304
W 100% ręcznie wykonane w Wielkiej Brytanii - dożywotnia gwarancja na wady fabryczne
Zastępuje fabryczny air box (OEM)
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).