KROSS TRANS HYBRID
Rowery trekkingowe to jedne z najczęściej wybieranych w Polsce rowerów. I wcale nas to nie dziwi, bo to doskonałe rowery do wielu różnych zastosowań. Od dojazdów do pracy, przez podróżowanie po mieście, a na długich wycieczkach rowerowych kończąc. Dlatego sprawdzoną konstrukcję postanowiliśmy wyposażyć w napęd elektryczny. Tak powstał KROSS Trans Hybrid – rower elektryczny, który zabierze Cię dalej niż sięga Twój wzrok.
Wsparcie na każdym kilometrze
KROSS Trans Hybrid został wyposażony w wysokiej jakości napęd elektryczny Bafang. Ten umieszczony w tylnej piaście silnik elektryczny doda Ci mocy wtedy, kiedy będziesz tego najbardziej potrzebować. Pokonywanie podjazdów, czy szybka jazda po płaskich odcinkach trasy jeszcze nigdy nie były tak przyjemne. A dzięki pojemnej baterii Phyllion SF-06S pokonanie wielu kilometrów bez ładowania nie będzie stanowiło nawet najmniejszego wyzwania.
Uzupełnieniem napędu elektrycznego jest ten klasyczny, oparty na trzyrzędowej korbie oraz tylnej przerzutce Shimano Deore obsługującej 9 przełożeń. Takie połączenie umożliwiło uzyskanie aż 27 biegów umożliwiających dobranie idealnego połączenia, dostosowanego do terenu, w którym aktualnie się znajdziesz. Za bezpieczne hamowanie odpowiadają klasyczne hamulce typu v-brake. Takie rozwiązanie pozwoli Ci na ich łatwy serwis niezależnie od miejsca, w jakim się aktualnie znajdujesz. 28 calowe koła ułatwią Ci pokonywanie miejskich krawężników oraz korzeni, a opony Mitas Flash V66 o szerokości 47 milimetrów zapewnią doskonałe właściwości jezdne w każdych warunkach w tym i na mokrej nawierzchni.
Stworzony dla wygody
E-bike KROSS Trans Hybrid został stworzony z myślą o wygodzie. Dlatego jego rama została wykonana z aluminium performance, które jest doskonałym połączeniem niskiej wagi oraz sztywności i odporności na uszkodzenia. Wyposażyliśmy go także w zwiększający komfort podczas jazdy po korzeniach ,czy nierównościach na drodze amortyzator SR Suntour Nex o skoku 63 milimetry. Całość uzupełniają też liczne akcesoria, których zadaniem jest zwiększenie możliwości roweru. Dlatego wyposażyliśmy go w bagażnik umożliwiający montaż sakw. Posiada także wygodną stopkę umożliwiającą postawienie roweru bez opierania go o ścianę oraz oświetlenie.
- Wykończenie lakieru: matowy
- Materiał Ramy: ALUMINIUM PERFORMANCE
- WIDELEC: SR SUNTOUR NEX
- Skok widelca: 63mm
- TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
- Skok tylnego amortyzatora: BRAK
- PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO TOURNEY TY710
- PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE M592
- MANETKI: SHIMANO EF505
- KORBA: SHIMANO TOURNEY TY501
- Koronki: 48T-38T-28T/170MM
- KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG31
- Zakres kasety / wolnobiegu: 11-32T
- ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 18
- SUPORT: BRAK
- ŁAŃCUCH: KMC HV700
- PIASTA PRZÓD: GL-B43F-DS
- PIASTA TYŁ: BAFANG G120.250.DC
- OBRĘCZE: KROSS
- OPONY: MITAS FLASH V66 47-622
- HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT200
- HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT200
- DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO EF505
- TARCZE HAMULCOWE: DISC (160MM)
- KIEROWNICA: STEEL 600MM
- WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM REGULOWANY
- SIODŁO: KROSS D226K
- WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2x350
- STERY: FP-H805A; 1 1/8"
- CHWYTY: KROSS GRIPEN
- SILNIK: BAFANG G120.250.DC
- BATERIA: PHYLION SF-06S
- WYŚWIETLACZ: BAFANG HMI DP E12.UART
- Waga [kg]: 20.200