Nowy kołowrotek typu High-End Baitcasting z japońskiej gamy produktów DAIWA. Łącząc nową koncepcję Hyper Drive Design z nową koncepcją hamulca SV Boost, DAIWA oferuje teraz wyjątkowo lekki, ale bardzo wytrzymały kołowrotek castingowy, który został już wstępnie dostosowany w swojej konfiguracji, aby umożliwić uzyskanie optymalnych odległości wyrzutu bez konieczności czasochłonnej optymalizacji ustawień. Koncepcja Hyper Drive Design łączy w sobie odporną na odkształcenia magnezową obudowę – Hyper Armed Housing – która bezpiecznie mocuje przekładnię w korpusie kołowrotka – z wycinanym maszynowo (CNC) mechanizmem Hyper Drive Digigear. Ta przekładnia jest dodatkowo wzmocniona przez powiększoną w kole trakcyjnym zębatkę, której dzięki specjalnej procedurze produkcyjnej zapewniono dalej bardzo płynną pracę. Dźwignia sprzęgła Hyper Tough Clutch została zoptymalizowana pod kątem bezpiecznego pozostawania w swojej pozycji również podczas bardzo energicznych rzutów. Dzięki Hyper Double Support zębatka jest zamontowana za pośrednictwem łożysk kulkowych po obu stronach, co prowadzi do lepszego i bardziej równomiernego przenoszenia mocy z korbki kołowrotka. Powierzchnia zębatki została specjalnie zabezpieczona, aby zapobiec korozji elektrostatycznej i wydłużyć jej żywotność. Nowa koncepcja hamulca SV Boost optymalizuje nie tylko odległości rzutowe, ale jednocześnie zmniejsza ryzyko powstawania luzów. Szczegóły techniczne:
• Niezwykle lekka szpula z duraluminium G1 uruchamia się natychmiast bez dużego oporu rozruchowego.
• Regulacja Zera hamulca mechanicznego jest już fabrycznie ustawiona w sposób, który prowadzi do uzyskania optymalnych odległości rzutów (zaleca się nie zmieniać tego ustawienia).
• Wałek Zero wykonany jest z wyjątkowo krótkiej osi szpuli, która powoduje niskie tarcie i wprost idealnie nadaje się do wyrzutu mniejszych przynęt.
•System TWS zmniejsza tarcie linki podczas rzutu.
• Hamulc magnetyczny pozwala na precyzyjne ustawienie względem masy używanej przynęty. Prowadzi to do zmniejszenia luzów i zoptymalizowanej wydajności odległości rzutów. W porównaniu z koncepcją SV, opór magnetyczny uruchamia się w końcowej fazie rzutu.
• Idealny do bardzo małych i lekkich przynęt.
Nadaje się również do wędkowania morskiego
.
• HYPER DRIVE Design • Magnezowy korpus kołowrotka AIR METAL®
• 12 łożysk kulkowych (w tym 11 „CRBB®“ i 1 MagSealed®)
• Mechanizm HYPER DRIVE DIGIGEAR®
• Koncept hamulca SV Boost
• System hamulca UTD®
• Hamulec gwiaździsty z Click-Systemem
• T-Wing System (TWS™)
• Szpula SV z duraluminium G1
• Uchwyt korbki Soft-Touch
• Model na lewą rękę
• Wykonano w Japonii
Średnica szpuli: 34mm