DAIWA KOŁOWROTEK SALTIGA 23 Saltiga (G) 6000-XH
"TOUGH & TECHNICAL", aby zapoczątkować nową erę na scenie wędkarskiej SW.
Niezrównana moc i wytrzymałość z pełną kontrolą. Kołowrotek o wysokiej specyfikacji, który zapoczątkuje nową erę. Zaprojektowany, aby wykazać się pełną siłą pod presją, z łatwością łowiąc największe ryby w oceanach.
W pełni metalowa (AL) konstrukcja korpusu z oryginalną koncepcją korpusu MONOCOQUE (MQ) firmy DAIWA wspiera maszynowo wycinany TOUGH DIGIGEAR z G1 Duraluminium, aby zapewnić niezrównaną moc korbki i dodatkową wytrzymałość przekładni napędowej.
Zaprojektowany, aby umożliwić wędkarzom kontrolowanie ryb w każdych warunkach, z wystarczającą mocą przeciwko każdemu dużemu drapieżnikowi, który wędkarz może napotkać.
Wyposażony w nowy aluminiowy AIRDRIVE ROTOR zapewniający rotację z niską bezwładnością i dodatkową wytrzymałością, kołowrotek jest wyposażony w najnowszą zaawansowaną technologię i specyfikację.
MODEL ŁOŻYSKA POJEMNOŚĆ ŻYŁKI PRZEKŁADNIA HAMULCOWA ŻYŁKA PODBIERAK WAGA SKU
23 SALTIGA (G) 4000-H 12BB (9CRBB; 2MSBB; 1RB) PE #2/300m 12kg 5.7:1 90cm 345g 20931
23 SALTIGA (G) 4000-XH 12BB (9CRBB; 2MSBB; 1RB) PE #2/300m 12kg 6.2:1 98cm 345g 20932
23 SALTIGA (G) 5000-H 12BB (9CRBB; 2MSBB; 1RB) PE #2.5/300m 15kg 5.7:1 96cm 365g 20933
23 SALTIGA (G) 5000-XH 12BB (9CRBB; 2MSBB; 1RB) PE #2.5/300m 15kg 6.2:1 104cm 365g 20934
23 SALTIGA (G) 6000-H 12BB (9CRBB; 2MSBB; 1RB) PE #3/300m 15kg 5.7:1 101cm 400g 20935
23 SALTIGA (G) 6000-XH 12BB (9CRBB; 2MSBB; 1RB) PE #3/300m 15kg 6.2:1 110cm 400g 20936
Sztywny jednoczęściowy korpus
Dzięki wsparciu koncepcji w pełni metalowego korpusu MONOCOQUE (MQ), 23 SALTIGA 4000/5000/6000 zyskała dodatkową siłę i moc ściągania w porównaniu do innych modeli w podobnych rozmiarach.
Dzięki wprowadzeniu konstrukcji MONOCOQUE (MQ) zwiększono przestrzeń wewnętrzną korpusu, co pozwoliło na zainstalowanie większych przekładni napędowych. Konstrukcja MQ pozwala również na zastąpienie płyty silnika potrzebą zastosowania śrub do stabilizacji przekładni napędowej. Koncepcja MQ poprawia wsparcie części wewnętrznych oraz dodaje trwałość i odporność.
Nowa konstrukcja przekładni w połączeniu z materiałem G1 Duraluminium tworzy szczyt wytrzymałości i precyzji przekładni. Ze zwiększoną wytrzymałością do 130%, aby wspierać kołowrotek w najtrudniejszych warunkach.
Ta konstrukcja przekładni zmniejsza ilość zużycia, w tym skręcania i deformacji zarówno przekładni napędowej jak i zębatej. Ta konstrukcja przekładni w połączeniu z korpusem MQ tworzy szczytowe osiągnięcie wśród kołowrotków do połowu słonej wody.
Zachowana wydajność.
MAGSEALED to technologia, która wykorzystuje specjalny płynny materiał opracowany pierwotnie dla inżynierii lotniczej o nazwie MAGOIL. MAGOIL jest używany do tworzenia odpornej na wodę i kurz bariery w miejsce tradycyjnych gumowych uszczelek.
Jest to innowacyjna metoda wodoodporności, która zachowuje wydajność obrotową. Głównym celem MAGSEAL była ochrona przekładni wewnątrz korpusu kołowrotka oraz łożysk. Dwa kluczowe elementy, które należy chronić, jeśli ma być zachowana ogólna wydajność.
Obrót bez tarcia.
Łożyska MAGSEALED zostały zaprojektowane tak, aby trwały dłużej niż tradycyjnie uszczelnione łożyska kulkowe. Kulki są zamknięte w całkowicie wodoodpornej obudowie. Pierścienie wewnętrzne i zewnętrzne są namagnesowane i połączone wodoodpornym i stabilnym olejem MAGSEALED.
Oznacza to, że początkowa wydajność kołowrotka będzie zachowana w nieskończoność. Długowieczność jest nie do porównania z wodoodpornym łożyskiem przemysłowym.
23 SALTIGA 4000/5000/6000 wyposażona jest w łożyska MAGSEALED po obu stronach przekładni napędowej.
Obrót bez wysiłku.
AIRDRIVE ROTOR oddaje kontrolę wędkarzowi, pozwalając kołowrotkowi pracować dokładnie tak, jak zamierzał, poprzez obniżenie bezwładności wymaganej do rozpoczęcia i zatrzymania rotacji uzwojenia. Dzięki temu, że AIRDRIVE ROTOR daje poczucie łatwego nawijania, pozwala wędkarzowi na szybką i natychmiastową reakcję na brania, zwłaszcza na luźnej lince.
Poprzez zmniejszenie wagi rotora i zmianę kształtu konstrukcji, poprawiono rotację kołowrotka. Mniejsza bezwładność daje lepszą kontrolę przy zmniejszonym wysiłku wymaganym przez wędkarza.
Precyzyjny przepływ linki.
Aby wzmocnić swoją pozycję pod względem mocy i wytrzymałości, Saltiga w rozmiarze 6000 wyposażona jest w rurkowy AIRDRIVE BAIL o średnicy 3.0mm. Starannie wykonana dla każdego rozmiaru, zmniejszona średnica drutu została zrealizowana przy zachowaniu wytrzymałości, do której wędkarze są przyzwyczajeni dzięki AIR BAIL firmy DAIWA.
DAIWA przeprojektowała również mechanizm zwalniający kabłąk, aby zapewnić precyzyjny ruch otwierania i zamykania, co daje wędkarzowi lepsze odczucia podczas użytkowania.
AIRDRIVE SHAFT
Oscylacja o niskim tarciu.
AIRDRIVE SHAFT posiada bezkontaktową strukturę pomiędzy wałem głównym a przekładnią zębatą.
Ponadto oba końce zębatki są teraz podparte łożyskami, aby przenieść moc korby z uchwytu na rotor z większą wydajnością. Poprzez dodanie wysokiej jakości kołnierzy do wału głównego, hałas obrotowy został znacznie zredukowany.
AIRDRIVE SHAFT daje poczucie gładkich, cichych obrotów i zapewnia wędkarzom zwiększony moment obrotowy i moc.