Daihatsu Rocky 1998r 2,8TDI F7
Auto legenda mówi się o nim "niezniszczalne" - technicznie taki jest.
102KM na tylnej osi +moc reduktora
Przebieg ~151.000km.
Napęd 4x4 H + blokada mostów 4x4L
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Spryskiwacze reflektorów
Radio odtwarzacz z epoki Blaupunkt.
Hak holowniczy do 3,5t .
Dodatkowe mocne światło cofania LED
Ładne wykończenie drewnopodobne w kabinie kierowcy.
Osłona koła zapasowego z pierścieniem chromowanym.
2 komplety opon z felgami - szosowe i szosowo terenowe.
Dodatkowy kompletny silnik z oprzyrządowaniem o przebiegu około 70.000mil wyjęty z anglika, wraz z kompletnym sprzęgłem
Dodatkowa kompletna skrzynia biegów z reduktorem, po przeglądzie i wymianie łożysk w stanie idealnym
Rokiego kupiłem z Niemiec w 2016 roku. Auto stało zapomniane w garażu od 2011 roku. Używane było okazjonalnie do ciągnięcia przyczepy z koniem, do jazdy na stadninę i w koło komina. Nie było katowane.
Postanowiłem wskrzesić jego świetność.
Auto przeszło profesjonalną reinkarnację na przełomie 2016/ 2017.
Karoseria została oddzielona od ramy. Rama została wyczyszczona i zabezpieczona Valwoliną a część z nich pomalowana farbą proszkową.
W karoserii dokonano niezbędnych prac naprawczo blacharskich (nowe progi). Całość została gruntownie zabezpieczona Valwoliną oraz odmalowana oryginalnym lakierem (oprócz dachu).
Wymieniona instalacja elektryczna wszystkie punkty prócz świateł głównych są na LED. Nowe przewody hamulcowe, nowe przewody paliwowe, nowe przewody do nagrzewnicy ogrzewania kabiny.
Nowe głośniki przód Blaupunkt, i tył (razem 4). Nowy grill chromowany drugi w zapasie cały nie uszkodzony.
Nowe progi wykonane ze stali nierdzewnej. Przednia szyba nowa, wymieniona miesiąc temu z ubezpieczenia (kamień).
Skrzynia biegów została sprawdzona w profesjonalnym warsztacie, wymieniono łożyska i Semmerling.
Wymieniono wszystkie płyny oleje i filtry w mostach też. wymieniono krzyżaki na wale, tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe i szczęki hamulcowe.
Wymieniono wszystkie gumy na wahaczach i drążkach stabilizujących i drążkach skrętnych. Nowe sprzęgiełka na przednich osiach.
Nowe kompletne sprzęgło (tarcza docisk i łożysko oporowe). Zbiornik paliwa ze stali nierdzewnej, wydech od złącza ze stali nierdzewnej.
Po przejechaniu 10.000km 10.2017 ponownie zostały wymienione wszystkie oleje i filtry.
Ponadto zainstalowałem zegar ciśnienia oleju, po rozgrzaniu silnika wskazuje ponad 2Atm ~2,2Atm. To świadczy o doskonałej kondycji tego niezniszczalnego silnika.
Obecnie auto jest w stanie idealny. Doskonale sprawdza się w ruchu miejskim i terenowym.
Mogę udzielić nawet 3 miesięcy gwarancji na wszystko.