Przedmiotem sprzedaży jest pełna licencja (dożywotnia) na program ALDLJava w pełni polskiej wersji językowej.
UWAGA ! Do programu potrzebujesz również kabel (interfejs diagnostyczny) do podłączenia komputera z samochodem, który nie jest przedmiotem sprzedaży.
Oprogramowanie diagnostyczne dla samochodów Daewoo Lanos z silnikami 1.4/1.5/1.6 16V oraz Nubira 1.6 16V wyposażonych w interfejs ALDL.
Film instruktażowy: http://kubu13.wrzuta.pl/film/aAsh8jnw81y/aldljava_-_jak_to_sie_uruchamia
Zanim dokonasz zakupu:
1. Pobierz i zapoznaj się z instrukcją i opisanymi w niej wymaganiami programu.
2. Pobierz wersję darmową i upewnij się, czy program poprawnie współpracuje z Twoim samochodem.
3. Zapoznaj się z tekstem pełnej licencji, której postanowienia będziesz musiał(a) zaakceptować podczas jej instalacji.
Dane wymagane do przygotowania pliku licencyjnego: imię, nazwisko lub nazwę firmy wraz danymi adresowymi.
Program w wersji DEMO, instrukcję do niego oraz tekst licencji można pobrać ze strony:
http://p.marks.alfa-system.pl/aldljava.php
Program ALDLJava pozwala na:
a) podgląd olbrzymiej listy parametrów ukrytych w sterowniku silnika (ECU), np:
- prędkość obrotowa silnika,
- prędkość samochodu,
- czasy otwarcia wtryskiwaczy,
- wszelkie ciśnienia (powietrza, czynnika w układzie klimatyzacji) i temperatury (cieczy chłodzącej, powietrza zasysanego),
- napięcie w instalacji, napięcie sondy lambda,
- pozycję przepustnicy,
- zawartość tzw. mapy benzynowej układu adaptacji składu mieszanki.
b) obliczanie przydatnych wielkości, które nie są dostępne wprost z ECU:
- przejechany dystans w kilometrach,
- zużycie paliwa (sumaryczne, średnie, chwilowe),
- wartość przyśpieszenia wyrażona w m/s2.
c) kontrolowanie parametrów pracy silnika i jego osprzętu:
- regulacja składu mieszanki poprzez zmianę współczynnika AFR,
- regulacja obrotów biegu jałowego,
- wymuszanie pracy w pętli otwartej lub zamkniętej,
- kontrolowanie pracy wentylatorów na chłodnicy,
- zapalanie i gaszenie kontrolki CHECK,
- przełączanie długości kolektora dolotowego VGIS,
- włączanie i wyłączanie klimatyzacji,
- sterowanie pracą zaworów CCP i EGR.
d) tzw. dynamiczną analizę parametrów silnika. Podczas działania ALDLJava na bieżąco dokonuje analizy danych odczytywanych z ECU i wykrywa anomalie sygnałów mogące skutkować nieprawidłową pracą silnika (np. czujniki ciśnień, temperatury, zaawansowana analiza kształtu sygnału z sondy lambda).
e) rejestrację danych pobieranych z ECU w pliku dziennika, który można w dowolnej chwili odtworzyć w programie ALDLJava i na spokojnie przeanalizować samodzielnie lub ze znajomym mechanikiem.
Inne zalety programu ALDLJava:
- jest jednym z nielicznych programów na rynku obsługującym poprawnie silnik 1.5,
- wszystkie komunikaty w programie są w języku polskim,
- program napisany jest w języku Java i można go uruchamiać zarówno pod systemem Windows 2000/XP/Vista jak i systemami Linux (32/64-bit),
- jako jeden z niewielu programów, ALDLJava współpracuje z niemal każdą przelotką USB-RS232, która pozwala na ustawienie wymaganej przez interfejs ALDL prędkości transmisji danych 8192 lub 8228 bps. Obsługuje, ale nie wymaga portu sprzętowego na układzie UART,
- program występuje również w wersji darmowej o ograniczonej funkcjonalności,
- program jest ciągle rozwijany i udoskonalany,
- pełna licencja, która jest przedmiotem aukcji, pozwala na pełne wykorzystanie możliwości programu. Zakupiona licencja zachowuje ważność również dla nowych wersji programu.
Czy warto kupić taki program?
Policz ile kosztuje jedna wizyta w ASO, podczas której mechanik na chwilę podłącza skaner diagnostyczny, mówi że wszystko jest ok i wystawia rachunek, a silnik dalej nie pracuje prawidłowo (szarpie, ma problemy z uruchamianiem na zimno, zwłaszcza gdy posiadasz instalację LPG).
Przy pomocy tego programu diagnostyka problemów stanie się łatwiejsza ponieważ:
- będziesz mógł dokonać diagnostyki wtedy, kiedy problem występuje (np. rano, gdy silnik jest jeszcze zimny, a po rozgrzaniu i przyjechaniu do ASO problem znika),
- będziesz mógł przez dłuższy czas rejestrować przebiegi sygnałów z ECU, aż w końcu sporadycznie występujący problem (np. chwilowy brak mocy) zostanie "złapany",
- zaoszczędzisz cenne złotówki nie wymieniając podzespołów na „chybił-trafił” (np. sonda lambda).
Zanim dokonasz zakupu:
1. Pobierz i zapoznaj się z instrukcją i opisanymi w niej wymaganiami programu.
2. Pobierz wersję darmową i upewnij się, czy program poprawnie współpracuje z Twoim samochodem.
3. Zapoznaj się z tekstem pełnej licencji, której postanowienia będziesz musiał(a) zaakceptować podczas jej instalacji.
Dane wymagane do przygotowania pliku licencyjnego: imię, nazwisko lub nazwę firmy wraz danymi adresowymi.
Program w wersji DEMO, instrukcję do niego oraz tekst licencji można pobrać ze strony:
http://p.marks.alfa-system.pl/aldljava.php
![]() Dołącz do nas na Facebooku, codziennie aktualizacja nowości i promocji Kliknij |