Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 54,30 zł
- PASEK ROZRZADU DAEWOO 1,8
- 63,29 zł z dostawą
- 20,00 zł
- DAEWOO ESPERO 2.0 NEXIA 1.5 cewka zapłonowa
- 29,99 zł z dostawą
Opis
Stan techniczny samochodu oceniam na bardzo dobry. Stan wizualny jak każde Espero - ogniska rdzy widoczne na zdjęciach.
Co zostało zrobione w samochodzie podczas jego eksploatacji:
- Nowa chłodnica (stara miałą dziurkę)
- Nowe przewody wysokiego napięcia wraz z cewką zapłonową
- Nowy komplet świec
- Przy przebiegu ok. 160 000km wymieniono (niepotrzebnie) sprzęgło na nowe LUK do modeli 1,8 i 2,0 - koszt 320zł
- Nowy silnik krokowy (wymieniałem 2 razy ponieważ pierwszy okazał się bublem) - koszt razem 100zł
- Wymiana rozrządu wraz z pompą wody przy przebiegu 170 000km - koszt. 300zł
- Legalizacja butli gazowej na kolejne 10 lat została wykonana latem ubiegłego roku - koszt ok. 150zł
- W ubiegłym roku w lato zmienione zostały wszystkie przewody hamulcowe na nowe (stare były skorodowane) - koszt 300zł
- Naciągnięto hamulec ręczny
- Wymieniono filtr gazu, przedmuchano filtr powietrza
- Wymieniono filtr oleju oraz olej
- Wypolerowano przednie reflektory ponieważ były "zadymione" - teraz wyglądają jak nowe - koszt 30zł
- Wyszlifowano progi do gołego metalu i nałożono zabezpieczenie antykorozyjne (czarna masa a-la bitumiczna)
- Wymieniłem mechanizm wycieraczek ponieważ oryginalny skorodował - typowe w Esperach
- Wymieniono głośniki z tyłu na nowe
Od siebie dorzuciłem podświetlenie ledowe zegarów i ringi, białe podświetlenie panelu nawiewu/ogrzewania, wyczyściłem i przesmarowałem mechanizmy podnoszenia szyb w drzwiach przednich i tylnich, wymieniłem oświetlenie schowka i bagażnika na ledowe (obydwa nie działały), wrzuciłem inny podłokietnik.
Co trzeba zrobić: Na chwilę obecną nic. Klocki i tarcze pojeżdżą jeszcze długo. Silnik jest niezniszczalny i pracuje na benzynie jak i na gazie. Nie brakuje mu werwy. Skrzynia biegów pracuje tak jak powinna. Zawieszenie było badane na stacji diagnostycznej jakoś w marcu tego roku i wyszło 70% - diagnosta stwierdził, że jest w świetnym stanie. Biorąc pod uwagę wiek auta, markę i fakt, że Espera nie miały ocynku to jedynym mankamentem jest rdza która wychodzi w różnych miejscach. Najgorsze są drzwi tylne po obu stronach ale to chyba drobnostka. Raczej nikt nie kupuje samochodu do 3 000zł aby nim jeździć w formie reprezentacyjnej... Mi służy do codziennych dojazdów do pracy natomiast chciałbym się przesiąść na leganzę.
Co dorzucam: Samochód ma dwa komplety kół - letnie i zimowe. Zimówki kupowałem w ubiegłym roku (nówki). Letnie koła mają również sporo bieżnika (ok. 6mm każda opona). Radio niestety wyjmuję.
Cena spora natomiast o samochód od strony technicznej na prawdę dbałem. Zanim kupisz za 1 500zł pamiętaj, że i tak będziesz musiał kolejne 1 000zł wsadzić więc na to samo wyjdzie...
Proszę kontaktować się pod numerem telefonu : 502 423 044
Samochód stoi w Kędzierzynie.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.