Witam, sprzedam kompletny silnik z mojej hondy civic 6 d15z6 e-vtec (1.5l) wraz z skrzynią, wiązką, komputerem, pół osiami czyli wkładasz jedziesz, pełen "swap".
Silnik 10 000 km po remoncie (auto zjadła rdza) w pełni sprawny. Części oryginalne honda oraz wysokiej klasy zamienniki.
Olej 5w50 Valvoline VR1
Dlaczego d15z6 ? bardzo małe spalanie , po przekroczeniu 3.5tys obrotów silnik z 12 zaworów przechodzi na 16 zaworów oraz zwiększa dawkę paliwową odczuwalny wzrost mocy, niezawodność, łatwe przejście na zwykły vtec
Remont silnika obejmował następujące części/czynności:
- Głowica: planowanie + wym. uszczelniacze zaworowe Honda oem + wym. prowadnice zaworowe Honda oem + obróbka docieranie gniazd zaworowych ( firma wykonawca Papla Szlif Wiesław Papla Bielsko-Biała ) + wym. uszczelki pokrywy zaworów honda oem + wym. uszczelniacza wałka rozrządu Nok oem
- Blok: honowanie cylindrów + wym. pierścieni tłokowych oem + wym.panewek korbowych i głównych + wym. uszczelki miski olejowej honda oem + wym. uszczelki pod głowicą honda oem + wym. uszczelniacza wału korbowego od strony rozrządu i skrzyni oem nok
- Osprzęt: zaślepienie EGR + wym. uszczelki EGR honda oem + + wym. uszczelki zaworu vtec honda oem + wym. uszczelki kolektora ssącego + wym. uszczelki kolektora wydechowego + wym. pompy wody + wym. paska rozrządu + wym. rolki napinającej paska rozrządu + wym. kolektora wydechowego 4-2-1 chinczyk + wym. uszczelki pod przepustnicę honda oem + wym. uszczelek magistrali wodnej z obydwu stron honda oem + wym. uszczelki "silniczka krokowego" IAC + wym. uszczelka odmy honda oem + wym. filtra oleju honda oem + wym. palca rozdzielacza zapłonu oem + wym. kopułki rozdzielacza zapłonu z uszczelką oem + wym. świec zapłonowych honda oem ngk + wym. przewodów zapłonowych bosch + wym. osłona rozrządu przezroczysta HKS +wym. śruby pokrywy zaworów + dekielek zaworu vtec + wym. przewodu U kształtnego wody honda oem + wymiana termostatu
- Dodatkowo: wykluczenie immobilajzera (zadziała wszędzie) + olej Valvoline 5w50 VR1 + ustawienie zapłonu + każda śruba dokręcona z momentem zgodnym z specyfikacją producenta + malowanie/czyszczenie silnika (spray temperaturowy do silników) + regulacja luzu zaworowego + wym. płyn chłodniczy g12 + ustawienie zapłonu oraz obrotów biegu jałowego
Silnik dotarty zgodnie z sztuką, bez wycieków, nie bierze oleju, równo pracuje, ładnie odpala, nie pałowany na zimnym, powinien mieć koło 120hp brak wyniku z hamowni, spalanie 6litrów przy jeździe miasto obwodnica. Dysponuje częścią rachunków z remontu oraz zdjęciami z remontu przy zakupie mogę okazać film z osiągów i pracy na wolnych obrotach. Możliwy montaż na miejscu (około 500zł dopłaty jakieś trzy dni robocze). Przy montażu na miejscu oraz przy montażu z poświadczeniem warsztatu gwarancja rozruchowa. Nie negocjuje ceny. Preferowany odbiór osobisty. Sprzedaje tylko komplet. Pierwsze dwa zdjęcia prezentują obecny wygląd kolejne są z czasu remontu silnika.
Skrzynia i pół osie pochodzą z silnika d14a4 civic 6 sedan ej9 bardzo ładnie komponuje się z silnikiem. 30tys km temu wymienione sprzęgło na komplet valeo oraz wszystkie simmeringi + wym. olej
Pytania 536 200 906 Bielsko-Biała