Czujniki Ciśnienia TPMS 433/315MHz Invento Gumowy
INVENTO 1-Sensor to programowalny czujnik TPMS o podwójnej częstotliwości 433/315(Europa i USA) MHz który może zastąpić do 98% czujników OE dostępnych na rynku europejskim.
Czujniki TPMS INVENTO programowane są testerami marki Autel.
Podwójna częstotliwość czujnika 433/315 MHz ułatwia zarządzanie magazynem czujników, ponieważ możemy zaprogramować go do pojazdu europejskiego(433 MHz) oraz pochodzącego z USA(315MHz) posiadając jeden typ czujnika.
- Jakość wykonania i trwałość porównywalna z czujnikami oryginalnymi ,
- Wymienny zawór,
- Regulowany (0o - 35o ) kąt mocowania zaworu w czujniku pozwala na dopasowanie do różnego typu obręczy,
- Szybki i prosty montaż na różnego typu obręczach.
- Czujnik INVENTO jest testowany i certyfikowany zgodnie ze standardem branżowym SAE J1205/J1206.
Czujniki INVENTO są w 100% identyfikowalne co oznacza, że możemy wykonać klonowanie oryginalnego czujnika bez konieczności wykonywania procedury ponownej nauki.
Podczas składania zamówienia nasz system poprosi Cię o wybranie pojazdu, dla którego chcesz zaprogramować czujniki. Przed wysyłką zapewnimy zaprogramowanie Twoich czujników do wybranego pojazdu (koszt programowania jest wliczony), ale musisz pamiętać, że w zależności od typu Twojego auta - może być wymagana wizyta w serwisie opon wyposażonym w odpowiednie narzędzie TPMS w celu podłączenia/sparowania nowych czujników do samochodu.
Istnieje kilka różnych typów przyuczania TPMS do danego auta:
Automatyczne [A] = Automatyczna procedura ponownego programowania, nie jest wymagane żadne narzędzie.
OBD [O] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale będzie wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
Kopia [C] = Czujniki do tego samochodu nie mogą być przez nas programowane zdalnie. Należy je skopiować lub przepisać z już istniejących czujników samochodowych. Dodając te czujniki do koszyka akceptujesz, że nie będą one zaprogramowane i samochód powinien udać się do serwisu oponiarskiego wyposażonego w odpowiednie narzędzie TPMS.
OBD/Automatyczne [O/A] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale może być wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
OBD/Stacjonarne [O/S] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale może być wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
Stacjonarne/Automatyczne [S/A] = Czujniki zostaną już zaprogramowane, ale może być wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
OBD/Stacjonarne/Automatyczne [O/S/A] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale odpowiednie narzędzie TPMS może być wymagane do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
Stacjonarne [S] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale odpowiednie narzędzie TPMS może być wymagane do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.