Czujnik cofania 8-sensorowy z wyświetlaczem LCD (4 sensory na przód i 4 na tył)
UWAGA NOWOŚĆ : nasze zestawy mają rozłączane sensory. Złącza serwisowe na przewodach przyśpieszają montaż i są przydatne przy ewentualnym demontażu zderzaka.
Zawartość tej aukcji :
- 4 czerwone ultradźwiękowe sensory cofania na tył - głowice profilowane z wywołanym skosem (o średnicy 21,5 mm i głębokości 20 mm, długość przewodu 2,5 m),
- 4 czerwone ultradźwiękowe sensory cofania na przód - głowice profilowane z wywołanym skosem (o średnicy 21,5 mm i głębokości 20 mm, długość przewodu 6 m),
- wyświetlacz LCD z buzerem - z możliwością wyłączenia dźwięku (kolor podświetlenia zmienia się automatycznie wraz z odległością: zielony, żółty, czerwony)
szerokość - 81 mm., wysokość - 51 mm. (ze stopką 72 mm.), głębokość -18 mm., z przewodem długości 6 m.
- centralka sterująca (96 mm x 77 mm x 22 mm) ,
- wiertło do wykonania odpowiednich otworów,
- wiązka zasilająca z filtrem (filtr zapewnia stabilną pracę w autach z magistralą CAN),
- dodatkowy wyłącznik do montażu na przewodzie białym - wyzwalającym sensory przednie (podczas szybkiej jazdy w deszczu lub śniegu - daje możliwość odłączenia przednich sensorów),
- instrukcja montażu i obsługi po polsku,
- kolorowe (sztywne) pudełko - zapewniające bezpieczny transport.
Pracę czujnika podczas jazda do tyłu najlepiej obrazują zdjęcia i tabelka obok.
Tylne sensory są aktywowane wrzuceniem biegu wstecznego. Podczas jazdy do tyłu - nie działają sensory przednie!
Tylne sensory wykrywają przeszkody już od 1,9 m pokazując cyfrowo odległość na wyświetlaczu. Poniżej 150 cm dodatkowo pojawia się sygnalizacja dźwiękowa. Im bliżej przeszkody tym więcej diod się zapala i zwiększa się częstotliwość dźwięku.
Poniżej 30 cm na wyświetlaczu pojawia się 0 cm. i dźwięk jest ciągły.
W zależności od tego po której stronie auta znajduje się przeszkoda - na wyświetlaczu zapalają się diody lewe lub prawe.
Pracę czujnika podczas jazdy do przodu obrazują zdjęcia i tabelka.
Przednie sensory uaktywniają się po naciśnięciu hamulca nożnego i czuwają jeszcze ok. 12 sek. po jego puszczeniu. Jeśli w tym czasie zostanie wykryta przeszkoda - wtedy dopiero pojawi się informacja na wyświetlaczy. Buzer jednorazowo piknie 2 razy i cisza, dalsza sygnalizacja będzie tylko wizualna!! Jeżeli w czasie czuwania (ok. 12 sek) nie zostanie wykryta przeszkoda bliżej niż 80 cm. wyświetlacz nie zostanie uaktywniony.
Sensory należy zamontować w otworach wykonanych wiertłem załączonym do zestawu:
- oznaczeniem "UP" z tyłu sensora - do góry,
- na wysokości min. 50 cm - max 75 cm.
- czołem sensora prostopadle do podłoża.
Prosty montaż - ogranicza się do podłączenia 4 przewodów:
- przewód czarny - podłączyć do masy,
- przewód czerwony - podłączyć do przewodu na którym pojawia się +12V po włączeniu stacyjki,
- przewód biało czarny - do żarówki cofania - uaktywnia sensory tylne (w tym czasie nie działają sensory przednie),
- przewód biały - od żarówki hamowania - uaktywnia sensory przednie (na czas trzymania hamulca i jeszcze 12 sek. dłużej). W komplecie jest dodatkowy wyłącznik dający możliwość wyłączenia - automatycznego załączenia sensorów przednich.
Parametry czujnika:
- zasilanie: 10-15 V / DC,
- pobór prądu : max 350 mA,
- temp. pracy: -20 -- +60 stopni C,
- zakres wykrywania sensorów tylnych: od 190 cm,
- zakres wykrywania sensorów przednich: od 80 cm.
- głośność alarmowania: ponad 50 dB.
Inne czujniki cofania z naszej oferty (4 lub 8 sensorowe, z buzerem, wyświetlaczem LED lub LCD - m.in. widoczne obok) znajdą Państwo na stronie:
https://allegro.pl/uzytkownik/elmax-alarmy?string=katczco&description=1&order=pd
______________________________
Wszelkiego rodzaju kopiowanie jest zabronione. (katczc katczco)