Zainstaluj sobie czat bota Messengera, który w sposób zautomatyzowany obsłuży klienta nawet wtedy kiedy śpisz!
Zajmujemy się projektowaniem oraz instalacją na indywidualne potrzeby firm sekwencji czat bota messengera na platformie Manychat.
Dlaczego miałbyś go u nas zamówić?
- Ponieważ mamy dla Ciebie narzędzie - czat bota - które jest w stanie zwielokrotnić Twoją sprzedaż. Narzędzie działa zautomatyzowanie na messengerze i jest indywidualnie zaprogramowane pod Twój biznes, działając w powiązaniu z fan page Twojej firmy
- Jest w stanie sam nawiązać rozmowę, podtrzymać temat, pokierować rozmowę z potencjalnym klientem, odpowiedzieć na pytania klienta, polecić odpowiednie materiały marketingowe, aż w końcu sprzedać produkt. Do tego zapamięta komu i co sprzedał i przypomni się za jakiś czas, aby sprzedać kolejny. Do tego można zaplanować wysyłki wiadomości które będą wysyłane na messengera w określonym czasie z podziałem na rodzaj klienta (wiek, płeć, zainteresowania), grupę klientów,
- Uruchamia się w momencie kiedy klient napisze jakiś komentarz pod postem na fan page Twojej firmy, wyśle wiadomość do Twego fan page, wyśle wiadomość na messengera, poprzez zeskanowanie kodu QR messengera, landing page i na jeszcze wiele sposobów....
- Alternatywa dla firm które korzystają albo zamierzają korzystać z tradycyjnego automation marketingu gdzie prowadzone kampanie są drogie i czasochłonne, a same wdrożenie i obsługa rozwala niejeden budżet firmy. Przesyłane e-mailem newslettery są otwieralne w granicach tylko 10-15% co ogranicza mocno konwersję, natomiast otwieralność wiadomości na messengerze wynosi 95-98% !!! Teraz będziesz miał możliwość wysyłania wiadomości (z automatu jak newsletter) również messengerem co podniesie Twoją konwersję i wyniki sprzedaży,
- Po zaprogramowaniu czat bot jest praktycznie bezobsługowy
Wydajesz duże pieniądze na reklamy i zastanawiasz się co tu zrobić aby zmniejszyć wydatki a zwiększyć zyski? to jest produkt dla Ciebie...
- Czy znasz kogoś z konkurencji kto używa inteligentny komunikator do zautomatyzowanych dialogów z klientami? Czy znasz kogokolwiek co ma taki komunikator? podejrzewam, że na oba pytania brzmi odpowiedź - NIE. Masz więc szansę być pierwszym!!!
- Masz szansę zwielokrotnić sprzedaż ponieważ w naszym kraju ułamek procenta korzysta z takiej automatyki powszechnie znanej pod nazwą czat botów. Podać przykład? ebutik pl, znajdź ich na fp i zobacz...Są posty co posiadają po 80 tys komentarzy.... A przecież każdy komentarz rozpoczyna zautomatyzowaną rozmowę z klientem. Nawet o niej nie musisz wiedzieć, automat za Ciebie ponegocjuje z klientem wg wcześniej przygotowanego scenariusza. Możesz śledzić tę rozmowę i ewentualnie jeśli chcesz to możesz się do niej przyłączyć, przejąć "stery" i pokierować samemu rozmowę.
- Messengerem możesz wysłać dowolną ilość reklam bez opłat!!! Reklamujesz się bez ponoszenia wydatków
- Jeśli posiadasz programy lojalnościowe lub karty rabatowe to możesz do wyselekcjonowanych klientów wysyłać specjalne wiadomości informujące np o promocjach, a do pozostałych inne
W galerii przykłady wyglądu ekranu telefonu klienta jaki widzi korespondując z naszym komunikatorem na przykładzie firmy Kancelarii Lider
Wystarczy dowolny komentarz pod postem na facebooku aby uruchomić komunikator czat messengera. Rozmowa wywołuje się automatycznie 24h/385 w roku - chyba że ustawimy inaczej. Dodatkowo czat używa imienia rozmówcy albo nazwy fan page - do wyboru w konwersacji.
Niektórzy prowadzą wymianę zdań w nocy, stojąc w korku, w pracy, na wakacjach, stojąc w kolejce w sklepie czy przy lunchu. Więc macie Państwo dostęp do tych osób 24h, ponieważ czat bot sam z nimi porozmawia.
Rozmowa prowadzona jest wg schematu przewidzianego z góry - mamy możliwość również przejęcia sterów od bota i prowadzenia rozmowy osobiście w dowolnym momencie. Na dole również widać dodatkowe menu.
Wiadomość posiada linki, grafiki np bon zniżkowy, obrazy, można wstawić galerię, film z YT, nagraną wypowiedź szefa, pliki pdf, dosłownie wszystko, co byłoby potrzebne.
Poniżej linków nad menu widać przyciski wyboru, po wybraniu dowolnego przychodzi kolejna wiadomość z nowymi linkami, nową grafiką, itp. Poniżej znowu przyciski wyboru i tak w kółko. Przyciski wyboru ułożyć można dowolnie wg potrzeb, dowolną ich ilość, przewijać w lewo lub prawo bez końca...
Na dole pojawia się menu do rozwinięcia, a w nim możemy zawrzeć treści o firmie, usługi, rabaty, dojazd do firmy, kontakt do działu zamówień, sprzedaży, magazyn, reklamacje, dosłownie wybór zastosowań jest ogromny. W menu dodać można emoji i symbole. Przyciski menu można dowolnie podlinkować
Klient może nawigować dowolnie, przejrzeć naszą stronę www, obejrzeć filmy o nas, itp
Można podlinkować dowolne pliki, np pdf z kosztorysem - porównanie wyliczeń ubezpieczyciela i firmy odszkodowawczej
Można zastosować langing page dla budowania listy subskrybentów dla tradycyjnego e-mailingu aby przesyłać newsletter e-mailem
Można bezpośrednio zadzwonić do określonego działu np, zamówień, reklamacji, sprzedaży, magazynu, itp
Dowolne podlinkowanie do artykułów w internecie...
Twoja firma ma szansę na rozwój w wysokości 50%-300% w ciągu roku. Kiedyś na czat bota mogły sobie pozwolić duże firmy z dużym budżetem, teraz jest osiągalny cenowo dla wszystkich :), zasięg Messengera to 1,3 mld ludzi. Gramy z najlepszymi na świecie!!!
Kupując u nas możesz zarabiać - oddajemy 10% dla Ciebie z faktur poleconych klientów
Korzyści
- Oferujemy Tobie indywidualnie zaprogramowanego czat bota na platformie Manychat obsługiwanej przez Messengera - uwzględniającego specyfikę Twojej branży. Generalnie ma zastosowanie tam gdzie mamy moce przerobowe aby obsłużyć więcej klientów. Komunikator wyręcza część personelu Twojej firmy i wykonuje za nich pracę. Często mamy w firmach problem z "rękami do pracy" - bot zastąpi pracę osoby lub kilku osób, przejmie reklamę od facebooka. Oszczędności może sobie każdy policzyć
- Komunikator ma zastosowanie dosłownie w każdej branży i dziedzinie: szczególnie tam gdzie się bezpośrednio obsługuje klienta: począwszy od sklepów (np. obuwnicze, odzieżowe, księgarnie, kwiaciarnie, restauracje, kawiarnie, szkoleniowe, zdrowej żywności, informatyczne, hurtownie itp), biura podróży, kończąc na usługach (kosmetyczne, fryzjerskie, siłownie, SPA, masażu, ubezpieczenia, warsztaty samochodowe, counchingowe, budowlane, remontowe, wyposażenia wnętrz, itp). Producenci i hurtownie. Dosłownie wszędzie tam gdzie mamy potrzebę przekazać klientowi informacje
- Użycie zaprogramowanych słów kluczowych takich jak reklamacja, faktura, instrukcja, ankieta, rabat , w komentarzu lub w wiadomości, powoduje automatyczną zaprogramowaną akcję, np wysłanie ankiety do wypełnienia, instrukcji, formularza reklamacji, wysłanie kuponu rabatowego, itp .
- Możesz otagować swoich klientów i wysyłać im to co jest w polu ich zainteresowań, dzięki temu nie będziesz wysyłać kobiecie informacji o butach męskich, mężczyźnie informacji o depilacji, dziecku książki o tematyce wojennej, a emerytce co ma bzika na punkcie ogrodu o promocji zakupu samochodu, możesz wysłać np kod rabatowy do ściśle określonej grupy klientów,
- Szybko możesz budować listę subskrybentow, zapis na listę po kliknięciu w link, przez landing page, przez popup lub widget, przez co koszt pozyskania leada spada kilkukrotnie
- Zwiększasz konwersję z reklam na Fb ponieważ odpowiada czat na każdy komentarz
Pakiet Light zawiera:
1) Menu na dole ekranu - dowolnie można rozbudować, można w nim dać zakres usług, można tu podlinkować informacje ze swojej całej strony www, info kontaktowe, rabatowe, uwzględniającego specyfikę Twojej branży, itp itd
2) Sekwencje 10 rozmów - w zasadzie ta ilość wystarcza dla każdej branży, a każda sekwencja składać się może z 4 segmentów:
- z treści komunikatu,
- od jeden do trzech przycisków informujących (czyli linki przekierowujące do strony www, cennika, filmu, wypowiedzi, obrazu, galerii, instrukcji, telefon itp) , klient może je dowoli oglądać i wracać do pierwotnego tekstu,
- przyciski stymulujące (czyli: obraz, kupon, grafika, galeria, czyli to co widać bezpośrednio w wiadomości, oraz wg życzenia linki do.....), tak samo może oglądać i wracać do tekstu,
- bez limitu przyciski wyboru (czyli opcje wyboru np: tak, nie, nie wiem, wybieram to, tamto...opcje do wyboru np: 1,2,3,4 itp...., w branży obuwniczej: buty męskie, buty damskie, dziecięce, w branży dealerskiej czy sprzedaży aut: auto na benzyne, na olej, na gaz, wypadkowe, bezwypadkowe, dosłownie wszystko można zaprogramować) jeśli już klient to wybierze to już nie wraca aby wybrać co innego, może to zrobić później po otrzymaniu kolejnej wiadomości, czyli odpowiedzi tworzą taką pętlę, klient może wszystko przeczytać i wrócić na poziom początkowy.
3) W cenie również na życzenie: landing page do budowania listy subskrybentów na e-mail i messenger, Lp do wysyłki gratisów, Lp do sprzedaży itp, button/widget na stronę www, live chat, link url do zapisu itp,
4) Programowanie do 10 słów kluczowych, np ankieta, instrukcja, reklamacja, rabat, po wpisaniu słowa kluczowego w komentarz lub w wiadomość, klient otrzymuje automatyczną odpowiedź oraz zaprogramowaną akcję, np wysłana jest ankieta do wypełnienia, instrukcja, wysłany kupon rabatowy, formularz reklamacyjny, itp
5) Zaprogramowanie auto-wysyłek do 10 szt na kolejne 6 m-cy w zależności od terminu kiedy kto się wpisał na listę subskrybentów.
6) 5 doraźnych wysyłek w związku z promocją, akcją świąteczną itp
7) Obsługa i pomoc techniczna nad prawidłowym funkcjonowaniem czat bota
UWAGA:
- Wszelkie grafiki (bez udziwnień): landing page, widgety, dodatkowe strony umieszczone na url aby linkować bony, zniżki, ankiety,oferty, czyli całą grafikę i automatykę masz w cenie. Normalnie musiałbyś to zlecić innej firmie i ponieść koszty. My obsługujemy kompleksowo.
- Komunikator Messengera na platformie Manychat jest czat botem oferującym obecnie najwięcej możliwości spośród wszystkich komunikatorów, do tego działa na Messengerze o zasięgu 1.3 mld klientów.
- Poszczególne sekwencje komunikatora na platformie Manychat są chronione prawami autorskimi.
Boty już obsługują klientów na całym świecie, natomiast technologia ta w Polsce jest od 4 - 6 m-cy, stała się nowoczesnym trendem - my ją oferujemy za rozsądną cenę. Z czat botów korzystają m.in takie marki jak: IKEA, WARTA, ZALANDO, InPost, Multikino, KLM, TVN w Milionerach, Sephora, Tommy Hilfiger, Globe Telecom, Chevrolet, Burger King, CNN, Bank of America, Wall Streat Journal.
Bot to sumienny pracownik - czynny 24h/365 w roku - bardzo pracowity, nie bierze urlopu, nieoceniony w firmie, któremu nie płacisz wypłaty ani składek do zus-u !!!
Bot funkcjonuje w swojej podstawowej wersji bez opłat abonamentowych ale firma umieszcza dodatkowo w niektórych wysyłkach wiadomości do klientów swoją reklamę i link do firmy. Dokonując opłat miesięcznych - korzystamy z opcji full czata Manychat i firma nie narzuca nam zbędnych swoich reklam Opłaty do Manychat z tytułu korzystania z platformy pokrywa kupujący i ponosi je zgodnie z cennikiem Manychat bez żadnych narzutów, opłaty naliczane są tylko za aktywnych subskrybentów: do 500 subskrybentów - 10$, do 1000 - 15$, do 2500 - 25$, do 5000 - 45$, do 10000 - 65$, do 15000 - 95$, do 20000-125$, do 25000-145$, za ilości powyżej - wg indywidualnych uzgodnień. My zajmujemy się jedynie projektowaniem czat bota Messengera na platformie Manychat, przeszkoleniem w jego działaniu i opieką techniczna nad prawidłowym jego funkcjonowaniem.
Linki do filmów na You Tube ⬇️⬇️⬇️:
🎬
https://www.youtube.com/watch?v=gleiniUWeko&t=361s
https://www.youtube.com/watch?v=bd6yRLJm__Q&t=23s
https://www.youtube.com/watch?v=0_0xRwEtwbM&t=7s