VW Golf V 2.0 Turbo
Rok produkcji: 2005
Moc: 267KM
Przebieg: 261.300km
Wyposażenie:
- ABS
- ASR
- ESP
- Czujnik deszczu
- Czujnik zmierzchu
- Immobilizer
- ISOFIX
- Pełny komputer pokładowy
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- Centralny zamek z pilotem x2
- Elektryczne szyby
- Airbag 6x
- Felgi Aluminiowe 18”
- Radio MP3 fabryczne
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Przyciemniane szyby
- Czujniki parkowania
- Zawieszenie gwintowane z regulacją i dokumentacją (TUV)
- Sportowy układ wydechowy
- Książka serwisowa
- Mnóstwo faktur potwierdzających naprawy oraz przebieg
KONTAKT:
---------------------797-890-860--------------------------
Historia auta:
Szukałem dla siebie jakiegoś małego „Hot Hatcha”, który służyłby mi do latania po mieście i denerwowania ludzi. Wybrałem Golfa GTI z racji ceny, dostępności na rynku oraz niezawodności z silnikiem podatnym na modyfikacje mechaniczne i elektroniczne. Jest to jednostka 2.0 TFSI na pasku rozrządu - dla znawców to oczywiste, ponieważ silnik jest pancerny i nie pobiera oleju jak jego bliźniacze wersje na łańcuchu rozrządu. Po auto byłem osobiście w Niemczech, co jest dla mnie istotne, że nie brały udział w zakupie osoby trzecie czy też auto nie pochodzi z Belgii, Francji, Danii itp. Posiadam oryginalne dokumenty zakupu, faktury, badania techniczne, zdjęcia z oględzin auta na miejscu, film z pierwszego odpalania ect. Jak większość aut z grupy VW na aucie pojawiła się ruda, dlatego też zmuszony byłem wymienić błotniki z przodu, pomalować częściowo progi, oraz klapę z tyłu pod znaczkiem, wszystko jest udokumentowane, gdyby ktoś miał wątpliwości co do bezwypadkowości pojazdu.
W aucie zostało zmienione oprogramowanie (już w Niemczech – ABT) co zwiększyło moc do 267KM, dołożone zawieszenie gwintowane, układ wydechowy z Kwasówki oraz felgi 18”. Ja ze swojej strony zrobiłem serwis olejowy oraz wymieniłem koło dwumasowe i nowe sprzęgło z tarczą kevlarową. Przyspiesza przyzwoicie, brakuje trakcji na dwóch pierwszych biegach, nie grzeje się, nie ma spadków mocy. Spalanie wynosi średnio 11l, zszedłem kiedyś na 8l tylko nie o to w tym chodzi ;) Wewnątrz auto uważam za bardzo zadbane, nic nie jest wyłamane, zniszczone, delikatne ślady widać na boczku fotela kierowcy. Z zewnątrz posiada kilka zadrapań, uważam, że jest to jeden z ładniejszych golfów dostępnych na rynku z pewną historią.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt tel. Gdy nie odbieram proszę zostawić wiadomość. Jest to sprzedaż prywatna. Zgadzam się na sprawdzanie auta w serwisie, ścieżce diagnostycznej.