Zakupy z naszych kont: ITALIAMO_CAFFE (kawy) oraz ITALIAMO_APETITO (delikatesy) wysyłamy w jednej paczce.
Kawy z Italii są jak ich różnorakie wina i lokalne specjały oraz rodzinne receptury kulinarne. Tylko oparte o tradycje włoskie prażalnie są interesujące dla prawdziwych smakoszy tego trunku.
Niniejsza aukcja dotyczy paczki kawy mielonej KAMOKA/Pellini Oro 80% arabica w hermetycznym opakowaniu, o wadze 250g.
Termin ważności: 03.07.2019 r.
Granulat: mielenie uniwersalne.
Uprzejmie informujemy kupujących, na podstawie zastrzeżeń palarni, które ze względu na wymogi paletyzacji prasują kawy mielone w twarde "cegiełki", że trafiające się niekiedy po trudach transportu opakowania miękkie gwarantują pierwotną jakość produktu, i jako takie, z pełnowartościową zawartością, nie podlegają reklamacji.
KAMOKA/Pellini Oro – wyjątkowej klasy mieszanka wybranych arabik (80%) i najlepszych robust (20%) zmielona uniwersalnie pod domowe ekspresy wysokociśnieniowe (ok.15 BAR) i kafetiery podgrzewane od spodu, tzw. moki. Kawa przyjemna, napój ma intensywny smak charakterystyczny dla palarni Pellini, z kwaskowatością i goryczką do zaakceptowania. Pijemy “małą czarną” pachnącą i miłą w filiżance ozdobionej ładną pianką. Ekstrakt można niebanalnie „podbijać” słodząc miodem, zwłaszcza o charakterystycznym nieco cierpkim posmaku z kwiatów kasztanowca, nawłoci lub gryki (jak zaleca znakomity pisarz Wiesław Myśliwski).
Produkt wykonano na zlecenie grupy kapitałowo-marketingowej MAXIDI, która przy wyborze kooperanta kieruje się sprawdzoną jakością wyrobu i rangą producenta i negocjuje ceny przystępne dla kupujących.
Spółka handlowa MAXIDI spod Verony (Belfiore) jest związana z siecią sklepów wielkopowierzchniowych „Di Piu” do których wprowadza wybrane przez siebie produkty.
KAMOKA jest marką handlową kawy palonej i konfekcjonowanej na zlecenie do własnej sieci supermarketów. W tym wypadku produkt został opracowany przy ścisłej współpracy ze znaną pobliską palarnią PELLINI z Bussolengo pod Veroną.
W przypadku tzw. marek handlowych kierujemy się zasadą reklamowo-marketingową, że skoro towar jest podobnej jakości, to po co przepłacać?!
PELLINI to marka mówiąca smakoszom kawy o przynależności do konsorcjum SAO, często podbijająca mu klientelę. São Caffe powstało ponad 35 lat temu (1971), dzięki wspólnej inicjatywie kilku prażalników z różnych stron Italii, którzy – po konsultacjach – zaproponowali włoskim odbiorcom swoje najlepsze mieszanki pod znakiem konsorcjum. Dziś tworzą je cztery firmy: Trombetta (Rzym – centrum; znak majuskułą A na opakowaniach po dacie przydatności), Pellini (Werona – północ; znak B lub E, gdy coś pochodzi z zakładu w Bussolengo), S.A.I.C.A.F. (Bari – południe; litera D) i Guglielmo (Catanzaro/Calabria – przy Sycyli; oznakowanie C), z których każda jest liderem w swoim regionie.