Cylinderek hamulcowy febi 12402
Cylinderek hamulcowy febi 12402
Kody OEM
- BMW: 34 21 1 159 146
- BMW: 34 21 1 163 858
- HELLA: 8AW 355 532-711
- HELLA: 8DB 355 022-401
- ATE: 24.3222-1616.3
- PAGID: R1361
- BOSCH: 0 986 475 736
- TEXTAR: 34028200
- JURID: 212338J
- MAGNETI MARELLI: 359001300960
- MAGNETI MARELLI: 360219230372
- MINTEX: MSP402
- QUINTON HAZELL: BWC3684
- TRW: BWH311
- BREMBO: A 12 291
- FERODO: FHW321
- FTE: R220005A1
- SWAG: 20 91 2402
- TRISCAN: 8130 11016
- DELPHI: LW31771
- METZGER: 101-660
- BORG & BECK: BBW1728
- METELLI: 04-0660
- NK: 801511
- OPTIMAL: RZ-3710
- REMSA: C1522.63
- ROADHOUSE: 1522.63
- A.B.S.: 52908X
- BARUM: BAW2202
- LPR: 4691
- TRUSTING: CF245
- CAR: 3589
- MGA: C1545
- MGA: PM679545
- Brake ENGINEERING: WC1600BE
- Brake ENGINEERING: WC4691
- APEC braking: BCY1068
- APEC braking: BWC8078
- HELLA PAGID: 8AW 355 532-711
- HELLA PAGID: 8DB 355 022-401
- JP GROUP: 1461300200
- KAGER: 39-4402
- GIRLING: 5006311
- KAWE: W4691
- fri.tech.: CF245
- sbs: 1340801511
- TOPRAN: 500 505
- CIFAM: 101-660
- AKRON-MALÒ: 90117
- WOKING: C1522.63
- VILLAR: 623.5335
- AUTOFREN SEINSA: D3080
- ERT: 300244
- OPEN PARTS: FWC3152.00
- MOTAQUIP: VWC727
- ABE: C5B003ABE
- PROTECHNIC: PRH2377
- BSF: 04386
- KRAFT AUTOMOTIVE: 6032525
- PATRON: PBC4691
- PATRON: PRK123
- STELLOX: 05-83504-SX
- BBR Automotive: 003-10-00206
- deevo: BI01192
Dane techniczne
- Średnica wewnętrzna [mm]: 22,2
- Materiał: Żeliwo szare
- Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,392
Pasuje do
BMW
- BMW 3 Compact (E36) 316 i 102KM (03-1994 - 08-2000)
- BMW 3 Compact (E36) 318 tds 90KM (03-1994 - 05-2001)
- BMW 3 Compact (E36) 316 g 102KM (03-1994 - 08-2000)
- BMW 3 Compact (E36) 316 i 105KM (12-1998 - 08-2000)
Podczas doboru części korzystaj z informacji zawartych w katalogu TecAlliance. Dopasowywanie części powinno odbywać się po numerze nadwozia VIN. Daty występujące w nawiasach oznaczają całościowe lata produkcji podanego modelu auta, nie są to konkretne lata zastosowania części w tym samochodzie. Pamiętaj, że producent mógł zastosować 2 lub więcej różnych typów w podanym modelu samochodu