Cylinderek hamulcowy febi 09383
Cylinderek hamulcowy febi 09383
Kody OEM
- BMW: 34 21 1 159 569
- BMW: 34 21 1 160 502
- BMW: 34 21 1 163 856
- HELLA: 8AW 355 533-221
- HELLA: 8DB 355 022-411
- ATE: 24.3223-1601.3
- PAGID: R1362
- BOSCH: 0 986 475 653
- TEXTAR: 34039700
- JURID: 212228J
- MAGNETI MARELLI: 359001300970
- MAGNETI MARELLI: 360219230492
- MINTEX: MSP403
- QUINTON HAZELL: BWC3585
- FEBI BILSTEIN: 9383
- TRW: BWK103
- BREMBO: A 12 131
- FERODO: FHW193
- FTE: R23031.2.1
- SWAG: 99 90 9383
- TRISCAN: 8130 11015
- DELPHI: LW31419
- METZGER: 101-603
- BORG & BECK: BBW1664
- METELLI: 04-0603
- NK: 801510
- OPTIMAL: RZ-3691
- MAPCO: 2777
- MEYLE: 314 159 0000
- REMSA: C1523.08
- ROADHOUSE: 1523.08
- A.B.S.: 52907X
- BARUM: BAW2301
- LPR: 4680
- TRUSTING: CF176
- TRUCKTEC AUTOMOTIVE: 08.34.027
- CAR: 3588
- MGA: C1540
- MGA: PM679540
- Brake ENGINEERING: WC1589BE
- Brake ENGINEERING: WC4680
- APEC braking: BCY1262
- APEC braking: BWC8074
- FENOX: K2323
- HELLA PAGID: 8AW 355 533-221
- HELLA PAGID: 8DB 355 022-411
- JP GROUP: 1461300300
- KAGER: 39-4588
- GIRLING: 5007103
- KAWE: W4680
- fri.tech.: CF176
- sbs: 1340801510
- TOPRAN: 500 501
- CIFAM: 101-603
- AKRON-MALÒ: 90116
- WOKING: C1523.08
- VILLAR: 623.5033
- OPEN PARTS: FWC3151.00
- MAXGEAR: 19-0172
- MOTAQUIP: VWC574
- ABE: C5B002ABE
- DJ PARTS: AW1315
- PROTECHNIC: PRH2376
- BSF: 04317
- KRAFT AUTOMOTIVE: 6032520
- PATRON: PBC4680
- STELLOX: 05-83052-SX
- OSSCA: 09174
- BBR Automotive: 003-10-00205
- deevo: BI01189
- WXQP: 240025
Dane techniczne
- Średnica wewnętrzna [mm]: 23,81
- Materiał: Żeliwo szare
- Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,382
Pasuje do
BMW
- BMW 3 (E36) 316 i 100KM (09-1990 - 09-1993)
- BMW 3 (E36) 316 i 102KM (07-1993 - 02-1998)
- BMW 3 (E36) 318 i 113KM (12-1990 - 10-1993)
- BMW 3 coupe (E36) 316 i 102KM (09-1993 - 04-1999)
- BMW 3 (E36) 318 tds 90KM (01-1995 - 02-1998)
- BMW 3 (E36) 318 i 115KM (10-1993 - 02-1998)
Podczas doboru części korzystaj z informacji zawartych w katalogu TecAlliance. Dopasowywanie części powinno odbywać się po numerze nadwozia VIN. Daty występujące w nawiasach oznaczają całościowe lata produkcji podanego modelu auta, nie są to konkretne lata zastosowania części w tym samochodzie. Pamiętaj, że producent mógł zastosować 2 lub więcej różnych typów w podanym modelu samochodu