Cylinder do motocykli KAWASAKI KMX 125 ccm gotowy, z wstawioną nową, grubą, niemiecką tuleją NA WYMIANĘ.
Cylinder z oznaczeniem 1497.
Procedura: Wysyłasz do nas swój goły cylinder (bez zaworu, szpilek) wraz z kartką od jakiego motocykla jest, danymi do wysyłki zwrotnej oraz numerem kontaktowym. W momencie gdy go dostajemy w tym samym dniu bądź następnym odsyłam do Ciebie tulejowany cylinder. Twój stary cylinder zostaje u nas. Skraca to czas oczekiwania na cylinder z 2-3 tygodni do 2-3 dni!! Posiadamy również tłoki do tych motocykli!
Do realizacji zlecenia konieczne jest wypełnienie formularza zlecenia wykonania usługi. Wzór formularza do pobrania w załączniku.
TULEJE SĄ WYKONANE Z WYTRZYMAŁEGO NIEMIECKIEGO MATERIAŁU. OKNA WYCIĘTE SA BARDZO PRECYZYJNIE W SYSTEMIE 3D
GRUBOŚĆ TULEI JEST DOKŁADNIE PRZELICZONA DO KAŻDEGO MODELU MOTOCYKLA (WZGLĘDEM TWARDOŚCI, ŚCIERALNOŚCI, ROZSZERZALNOŚCI MATERIAŁOWEJ I PRĘDKOŚCI PRZEKAZANIA ENERGI CIEPLNEJ NA CYLINDER) JEST TO BARDZO ISTOTNE, ABY BYŁY ŻYWOTNE I WYDAŁY ODPOWIEDNIĄ ILOŚĆ SZLIFÓW, A JEDNOCZEŚNIE NIE DOCHODZIŁO DO PRZEGRZANIA SILNIKA I ZBYT SZYBKIEGO ZUŻYCIA TŁOKA.
MATERIAŁ WYKORZYSTANY DO TULEI MA BARDZO WYSOKĄ ODPORNOŚĆ NA ŚCIERANIE I PRZEGRZANIE.
TULEJOWANIE JEST PONAD POŁOWĘ TAŃSZĄ ALTERNATYWĄ NAPRAWY USZKODZONEGO LUB ZATARTEGO CYLINDRA NIŻ POWŁOKA NICASILOWA.
UŻYTKOWNIK NIE ODCZUJE SPADKU MOCY ORAZ POGORSZENIA OSIĄGÓW SILNIKA!
W RAZIE ZATARCIA NIE TRZEBA WYKONYWAĆ NOWEJ POWŁOKI TAK JAK W PRZYPADKU NICASILU. WYSTARCZY WYKONAĆ SZLIF I ZAŁOŻYĆ TŁOK NADWYMIAROWY.
W RAZIE POTRZEBY WYKONUJEMY TEZ:
PŁASZCZYZNY, POMIARY SZCZELNOŚCI, SPAWANIE, NAPRAWY GŁOWIC
WSZYSTKIE TE CZYNNOŚCI SA WYSTAWIONE NA AUKCJACH ALLEGRO
Posiadamy również tłoki Wossnera, Vertexa, Meteora bądź japońskich zamienników oraz szeroki wybór uszczelek w atrakcyjnych cenach.