Tylko u nas doskonała jakość oryginalnych produktów Cyclon.
CYCLON ATF TYPE D 1L
Super okazja tylko od amytomamy.
_
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi pozostałymi aukcjami. Zawsze można coś dorzucić za jedną przesyłką :)
LPC S.Α to korporacja przemysłowo-handlowa, członek grupy Motor Oil Hellas i pionier na rynku środków smarnych szeroko działający na polu produkcji baz olejowych, wytwarzania i sprzedaży gotowych produktów olejowych.
Oleje i smary CYCLON - główna marka firmy - są już obecne na całym świecie w ponad 30 krajach.
LPC S.A jest szeroko znana z wysokiej jakości technologii produkcyjnych i ciągłych innowacji oraz profesjonalizmu w biznesie.
Oleje CYCLON wyróżniają się na tle konkurencji doskonałą technologią syntetyczną oparta na wysokogatunkowych bazach co potwierdzają liczne aprobaty producentów pojazdów i sprzętu.
W Polsce już od 2008 roku - dzięki wyłącznemu importerowi firmie UPROMEX - oleje CYCLON są z powodzeniem stosowane nie tylko przez profesjonalistów.
CYCLON ATF TYPE D 1L
ATF TYPE D to zaawansowany technologicznie płyn do automatycznych przekładni spełniający wymagania największych amerykańskich i europejskich producentów. Aby zagwarantować idealna prace przekładni do produkcji użyto wysokiej jakości olejów bazowych, stabilizatorów wskaźnika lepkości, przeciwutleniaczy, dodatków przeciwużyciowych, detergentów, dodatków antypiennych i specjalnych modyfikatorów tarcia.
ZASTOSOWANIE
ATF TYPE D jest zalecany do napełniania i uzupełniania skrzyń automatycznych i półautomatycznych wymagających normy GM DEXRON IIIG/IID lub Ford MERCON. Spełnia też specyfikacje skrzyń ZF i Daimler-Mercedes. Odpowiedni również do skrzynek przekładniowych sprzętu roboczego, układów wspomagania kierownicy i innych układów hydraulicznych specyfikacji Dexron III lub Allison C-4. Nie nadaje się do stosowania w przekładniach wymagających specyfikacji FORD M2C-33F.
CECHY KORZYŚCI
Odpowiednia charakterystyka lepkościowa. Gładkie i ciche przeniesienie napędu przy każdej prędkości.
Wysoki wskaźnik lepkości i odporność na ścinanie. Płynność w niskich temperaturach dla wydłużenia bezawaryjnej pracy.
Wyjątkowa odporność na utlenianie i termiczną degradację. Ochrona przed szlamami, nagarami i innymi szkodliwymi substancjami mogącymi zakłócić prace przekładni.
Podwyższona ochrona przez zużyciem i pienieniem. Dłuższe życie przekładni.
Elastyczne i stabilne właściwości lepkościowe. Redukcja utraty mocy, dłuższa praca przekładni.
W pełni kompatybilny z materiałami uszczelnień stosowanymi w przekładniach. Czysta skrzynia.
- GM/Opel/General Motors: Dexron IID, Dexron IIIG
- Mercedes-Benz/Daimler/Chrysler: 236.1, 236.5, 236.7, 236.6, 236.9
- MAN: 339 V1 (339 F), 339 Z1, 339 Z2, 339 V2
- Volvo: 97341, 97340
- Ford: Mercon
- Caterpillar/CAT: TO-2
- Allison: C-4
- ZF TE-ML: 14A, 04D, 17C, 03D, 02F
- Voith: 55.6335.xx (G607)