Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby. Wyrażając zgodę na przetwarzanie danych, sprawiasz że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego akurat szukasz i potrzebujesz. Administratorami Twoich danych będzie Allegro.pl sp. z o.o., jak również nasi Zaufani partnerzy, z którymi stale współpracujemy.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy, spersonalizowane treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców i opracowanie produktu.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić na allegro.pl w zakładce Dopasowanie reklam. Wycofanie jej nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.Więcej informacji znajdziesz:
Polityka plików cookiesPolityka ochrony prywatnościNajczęściej kupowane na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert
- 44,00 zł
- Ryszard Jaszczyński, Droga do zamożności (książka
- 52,99 zł z dostawą
- dostawa we wtorek
- 119,83 zł
- FINANSOWA FORTECA - MARCIN IWUĆ
- 126,53 zł z dostawą
- dostawa w środę
- 33,20 zł
- Nawyki warte miliony Brian Tracy
- 41,19 zł z dostawą
- 24 osoby kupiły
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT KATARZYNA.. (11872329276)
Nie było ofert kupna
Zakończona o 21:59 dnia 24.02.2022 r.
Kategoria: Biznes, praca, prawo, finanse
Lokalizacja: Kraków
aktualne przedmioty sprzedającego
Parametry
- Stan
- Nowy
- Autor
- Katarzyna Wojciechowska
- Liczba stron
- 376
- Wydawnictwo
- Helion
- Tytuł
- Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
- ISBN
- 9788328348004
- Rok wydania
- 2020
- Okładka
- miękka
oferta nr 11872329276
Opis
podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.