Jeżeli chcesz negocjować cenę zadzwoń 503-847-309 lub napisz na biuro@olimpiasport.pl
DARMOWA WYSYŁKA !!!
Mamy wszystkie modele Cube jeżeli szukasz innego modelu napisz do nas, a My wystawimy dla Ciebie aukcje.
Gwarancja najniższej ceny:
Jeżeli znaleźliście Państwo w innym polskim sklepie internetowym produkt w lepszej cenie niż nasza, wówczas spróbujemy zaproponować lepszą ofertę. W takim przypadku prosimy przesłać link do danego produktu: biuro@olimpiasport.pl. Wówczas będziemy mogli zaproponować Państwu lepszą cenę.
Touring Hybrid Pro, jak można się spodziewać, jest tak bliski ideału, jak to tylko możliwe w przypadku roweru elektrycznego. Kompletnie przeprojektowany na rok 2018, charakteryzuje się jeszcze lepszym prowadzeniem oraz niezwykłą wszechstronnością. Jest bezkonkurencyjny zarówno podczas dojazdu do pracy, jak i podczas wielodniowych wypadów poza miasto. Zintegrowany bagażnik jest lekki, sztywny i wszechstronny. Pełen zestaw akcesoriów - od błotników, przez oświetlenie, po podpórkę - zapewnia, że będziesz gotowy na każdą okoliczność. Znakomite wyposażenie, w którego skład wchodzi wygodny, amortyzowany widelec Suntour, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe (zadziałają w każdej pogodzie) oraz niezawodne, 10-cio biegowe przełożenie Shimano (da radę nawet przy najbardziej stromych podjazdach), powodują, że nie będziesz potrzebował nic więcej.
KOMPONENTY:
Rama: Aluminium Superlite, Trekking Premium Sport, IC 2.0, Double Butted, Disc Only
Rozmiar: Men: 50, 54, 58, 62; Trapeze: 46, 50, 54; Easy Entry: 46, 50, 54, 58
Widelec: SR Suntour NCX D LO Air, 63mm, Lockout
Stery: FSA 1.5E ZS-R, Tapered, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (OD 56mm)
Mostek: CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm; EE: Satori Up2 Plus, 31.8mm, Adjustable
Kierownica: CUBE Rise Trail Bar, 700mm
Gripy: CUBE Natural Fit Comfort
Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M6000-DGS, ShadowPlus, 10-Speed
Manetki: Shimano Deore SL-M6000, Rapidfire-Plus
Hamulce: Shimano BR-M315, Hydr. Disc Brake (180/160)
Korba: FSA CK-602, 38T, Chainguard
Łańcuch: KMC X10
Kolor: darknavy´n´blue
Kaseta: Shimano Deore CS-HG500, 11-42T
Piasta przód: Shimano Deore HB-M6000, QR, Centerlock
Piasta tył: Shimano Deore FH-M6000, QR, Centerlock
Obręcze: CUBE SX20, 36H, Disc
Opony: Schwalbe Marathon GT Tour, Performance, Dualguard, 47-622
Pedały: CUBE PP Trekking
Siodło: Selle Royal Lookin Moderate, Royalgel™
Sztyca podsiodłowa: CUBE Suspension Seatpost, 27.2mm
Zacisk sztycy: CUBE Varioclose, 31.8mm
Światło przód: Trelock LS230, 12V, DC
Światło tył: Herrmans H-Trace
Nóżka: CUBEstand Pro, Adjustable
Błotniki: SKS Stingray
Dzwonek: Humpert
bagażnik CUBE Integrated Carrier 2.0, CUBE Adapter Compatible, SnapIt Compatible and Rail
Bateria: Bosch PowerPack 400
Silnik: Bosch Drive Unit Active Plus (50Nm) Cruise (250Watt)
Wyświetlacz: Bosch Intuvia
Bosch 2A
Waga: 22,9 kg
Zaletą ponownego rozpoczęcia od zera jest to, że można zmodyfikować każdy element, aż do momentu osiągnięcia perfekcji. Dokładnie to zrobili nasi konstruktorzy z Touring Hybrid Pro. Zaczęli od takiego umieszczenia akumulatora, aby poprawić stabilność i prowadzenie. W ramie damskiej znajdziesz go z przodu rury podsiodłowej. W wersji męskiej i trapezowej jest on zintegrowany z rurą główną i chroniony przed żywiołami przez specjalnie zaprojektowaną osłonę. Zmodyfikowaliśmy też naszą popularną geometrię Efficient Comfort, aby ożywić prowadzenie, zachowując sztywność, stabilność oraz poczucie pewności. Zintegrowany bagażnik stanowi najlepsze rozwiązanie do przewożenia potrzebnych rzeczy - łączy stabilność i wytrzymałość z niską wagą. Wygładzone lutowanie zapewnia nowoczesny wygląd, a wewnętrznie poprowadzone okablowanie ogranicza potrzebę serwisowania.