Cube SL Road Pro / 2019
Art. No: 251100
KOMPONENTY
rama Aluminium Superlite Crossroad Taper Double Butted
widelec Aluminium Rigid Fork
stery FSA Orbit Z-t ECO, Top Zero-Stack 1 1/8" (OD 44mm), Bottom Integrated 1 1/2"
mostek CUBE Performance Stem Pro, 31.8mm
kierownica CUBE Flat Race Bar, 660mm
gripy CUBE Performance Grip
przerzutka tył Shimano Claris RD-R2000-SS, 8-Speed
przerzutka przód Shimano Claris FD-R2000-BM, 31.8mm
manetki Shimano Claris SL-R2000
hamulce Shimano BR-MT200, Hydr. Disc Brake (160/160)
korba Shimano Claris FC-R2000, 50x34T, BB-RS500
łańcuch KMC Z51
kolor black´n´blue
kaseta Shimano CS-HG200, 12-32T
piasta przód Shimano HB-TX505, QR, Centerlock
piasta tył Shimano FH-TX505, QR, Centerlock
obręcze CUBE ZX20, 32H, Disc
opony Schwalbe CX Comp, Active, 35x622
pedały CUBE PP Trekking
siodło Cube Active 1.1
sztyca podsiodłowa CUBE Performance Post, 27.2mm
zacisk sztycy CUBE Screwlock, 31.8mm
11,5 kg
cena detaliczna: 2 759PLN
SL Road to kolarstwo w najczystszej postaci. Dzięki lekkiej, ale solidnej ramie z niezawodnym 8-biegowym napędem Shimano i wydajną pozycją do jazdy, ten rower dosłownie połyka kilometr za kilometrem. Mocne hydrauliczne hamulce tarczowe oznaczają, że zawsze będziesz panować nad sytuacją, bez wzgledu na warunki pogodowe. Niemniej jednak czasami mniej oznacza więcej — dlatego SL Road tak szybko porusza się na asfalcie, zarówno podczas jazdy w mieście, jak i na szosach dojazdowych. Minimalistyczny i ze świetnym stosunkiem jakości do ceny. Czego chcieć więcej?
Rama SL Road została wykonana z niezwykle lekkich, podwójnie cieniowanych rur aluminiowych. Pozwoliło to ograniczyć wagę, przy zachowaniu znakomitej wytrzymałości oraz charakterystyki jazdy. Jak można się spodziewać, rama przeszła wszystkie testy bezpieczeństwa i wytrzymałości. Lekki, aluminiowy widelec zaczerpnęliśmy z naszych rowerów wyścigowych — jest niezwykle sztywny, o aerodynamicznym kształcie — wygląda na szybki nawet, kiedy stoi w miejscu. Linki poprowadzone wewnątrz rury głównej podkreślają elegancki wygląd roweru oraz są znacznie trwalsze. Przecież chcesz skupić się na jeździe, a nie konserwacji.