Sprzedam pancerną maszynkę do fr/dh legenda głosi że podczas 2 wojny światowej Polacy bronili front tą ramą. A przęsło tylnego trójkąta pochodzi z legendarnego czołgu 7TP
A tak nieco bardziej na serio. Co by nie mówić całość jest nie do zabicia, kto orientuje się w temacie wie co oznacza totem/Double tracki oraz pełny osprzęt Zee. Większość części kupowałem jako nowe bądź używki w bdb stanie. Całość osprzętu była kupowana nowa. Rower przed sprzedażą był rozłożyny do 0 i w pełni nasmarowany totem dostał pełny serwis (uszczelki kurzowe, olejowe, org olej rock shoxa 15w w sprężynie powietrznej i dolnych goleniach oraz 5w w tłumiku, wszystkie uszczelki oraz oringi nasmarowane dedykowanym smarem sram butter) po kupnie należy tylko wsiadać delektować się jazdą. O maszynkę dbałem jak tylko mogłem, totem psikany brunoxem deo praktycznie co wyjazd, napęd czyszczony i smarowany regularnie szprychy dociągane na czas. Rower składałem od totalnego 0 i jeździłem nim tylko i wyłącznie amatorsko po lokalnych trasach w Łodzi więc nie ma mowy o jakimkolwiek katowaniu. A tak szczerze mówiąc to służył mi głównie na dojazdy do szkółki i wyjazdy "po bułki i do kościoła" Jestem osobą która więcej czasu poświęca samej mechanice roweru niż jeździe gdyż sprawia mi to ogromną przyjemność.
Chcesz fotki jakiegoś konkretnego elementu/film z pracy amora pisz lub dzwoń na pewno się dogadamy!
Poniżej BC
BIKE CHECK
Rama: Cube Flying Circus 2006 14 cali, przy wzroście 180cm jeździ się idealnie komfortowo
Amor: Rock Shox Totem Solo Air 2008r. Mission control 1.5cala 180mm + błotnik
Zmiana oleju 21.07
Stery: Cloud F8 1.5 49.6mm
Suport: Shimano ZEE
Korby: Shimano ZEE FC-M640 (oklejona)
Pedały: NS-Bikes Aerial (brak na fotkach)
Sztyca Race Face 31.6 350mm 23.07 (brak na fotkach)
Zacisk sztycy: Accent 34.9
Siodło: Dartmoor Trial V1 black
Mostek: Truvativ hussefelt 60mm 31.8mm
Kierownica: NS Bikes Evidence Plus 800mm
Gripy: ODI Rouge lock on
Zębatka narrow wide: Hope Retainer 30T
Kaseta: Shimano deore XT CS-M771 11-34 10s
Łańcuch: Shimano deore XT HG 95 10s
Przerzutka: Shimano ZEE RD-M640
Manetka: Shimano ZEE RD-M640
Hamulce: Shimano ZEE BR-M640 ( nowe oryginalne klocki organiczne Shimano, okleina)
Tarcze: Alligator aries 203
Koła: Przód: Piasta DA BOMB head spin QR20 Obręcz: SunRims Double Track 36h szprychy/nyple cn spoke
Tył: Novatec D042SB 05.07
Obręcz: SunRims Double Track 36h szprychy/nyple cn spoke
Opony: Przód: Maxxis Minion DHF 26X2.5 zwijania
Tył: Maxxis Minion DHR II 26X2.4 Zwijana
Dętki: Continental Free Ride 26X2.3-2.7
(Ścianka grubsza niż w sztandarowych detkach)
Żadna część nie posiada nawet minimalnego luzu, łożyska nasmarowane gotowe do latania. Totem idealnie trzyma ciśnienie nie leje wszystkie regulacje (tłumienie odbicia, wolna i szybka kompresja oraz blokada floodgate działają wyśmienicie) Oczywiście wiadomo że całość nie jest nowa więc na częściach pokroju obręcze jest trochę rysek, głównie tych od łyżek do opon. Co do amora na górnych goleniach jest kilka delikatnych zadrapań ale jest to coś bardzo słabo widoczne tym bardziej nie wyczuwalne pod palcem także absolutnie nie ma mowy o jakimkolwiek szarpaniu uszczelek.
Więc tak, na dniach rower dostał nowy blat hope-a nowe oponki Maxxisa oraz nowe detki continentala o ściance grubszej niż standardowa, na dniach przychodzi nowa sztyca race face-a której nie ma na zdjęciach. 21.07 totem miał zmieniany olej 05.07 nowa piasta tylna. Z całą pewnością konstrukcja jest idioto odporna części są praktycznie nie do zabicia a obręcze mają szerokość 39mm
Dla ciekawych wagi, całość waży 15.3 kg
Rozmiar ramy to 14 cali ale ze skokiem 180mm przy wzroście 180cm jezdzi sie idealnie
Totem jest pod dedykowane 27.5 a rama na ruchome haki więc gdyby ktoś chciał się bawić to obręcze do zmieniania i wszystko ładnie wejdzie
Korby oraz zaciski hebli oklejone grubą folią ochronną Zee przez co pod spodem są praktycznie jak z pudełka
Na całość wydałem górę gotówki nawet nie chcę dokładnie liczyć ile bo przecież po co się denerwować :p mam świadomość że są to pieniądze których nigdy nie odzyskam ale rower jest naprawdę dopieszczony i przygotowany na lata.
Cena jak najbardziej do rozsądnej negocjacji, za oferty 1500 i jutro jestem z góry dziękuję. Mogę wysłać za pobraniem z opcją sprawdzenia zawartości nie mam nic do ukrycia. Proszę śmiało dzwonić pisać pytać
Więcej dokładnych fotek pod adresem:
https://drive.google.com/folderview?id=1dPV4AlTpk80U74wxQDGwHV45sYR7sdHI
Rower sprzedaje z powodu postępujących problemów ze stawami kończyn dolnych stąd pomysł przesiadki na rower z pełnym zawieszeniem (możliwa wymiana z dopłatą z mojej strony max 2000zł)