Oferuje:
Cristina Gavioli włoskie Buty Kobieta Brązowy 39
39 Brązowy
Marka: Cristina Gavioli
Kategoria: Kobieta
Rodzaj: Obuwie
Wyprodukowano w: Italy
Pora roku: Wiosna/Lato
SZCZEGÓŁY PRODUKTU
• Kolor: Brązowy
• Zapięcie: Klamra
SKŁAD I MATERIAŁ
• Skład: -100% Skóra
• Materiał: Skóra
Cena: 238.55
Producent: cristina gavioli
Zapraszamy na nasze aukcje z bogatą ofertą luksusowych marek i najbardziej poszukiwanych projektantów.
ID produktu: 20735
Zapraszamy Państwa do zakupu za min. 400 zł aby otrzymać DARMOWĄ WYSYŁKĘ
WYSYŁKA
Oferowane produkty wysyłane są z naszej hurtowni we Włoszech Express Wysyłką poprzez firmę kurierską DHL lub UPS. Koszt wysyłki przy zamówieniu poniżej 400 zł to 20 zł.
Przy zamówieniu powyżej 400 zł koszt wysyłki przechodzi na sprzedawcę, a tym samym kupujący otrzymuje darmową przesyłkę.
Na wpłatę czekamy do 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Towar wysyłany jest w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Finalnie klient otrzymuje przesyłkę w ciągu 3-7 dni roboczych. Po wysyłce klient otrzymuje nr listu przewozowego w celu śledzenia swojej przesyłki.
Prawo odstąpienia od umowy
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi.W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail sprzedawcy poprzez opcję "pytanie do sprzedającego"
Po odstąpieniu od umowy konsument w ciągu 14 dni otrzyma zwrot kosztów zakupionego towaru. Odstępując od umowy Konsument wyraża zgodę na poniesienie kosztów wysyłki zamówienia w obie strony. W przypadku gdy Sprzedawca pokrył koszy wysyłki za zamówienie powyżej 400 zł, a Konsument odstępuje od umowy, Konsument zobowiązany jest pokryć koszt przesyłki w obie strony.
Ważne! Samo odesłanie produktu nie jest traktowane jak odstąpienie od umowy. Oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy w sklepie internetowym musi być jednoznaczne. Odesłanie produktu bez wyjaśnień nie pozwala stwierdzić, czy wolą konsumenta jest odstąpienie od umowy, wymiana produktu, czy odesłał on towar z uwagi na wadę.
Reklamacja i gwarancja Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towary odsyłane w ramach procedury odstąpienia od umowy a także w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres wskazany przez Sprzedawcę na drodze korespondencji. Wysyłka na adres z którego dociera zamówienie nie będzie rozpatrywane.