CRASH PADY HONDA SUZUKI GS 500 (wszystkie wersje bez bocznych owiewek)
↓
Przedmiotem sprzedażny są nowe boczne CRASH PADY / ŚLIZGACZE RAMY z montażem przewidzianym dla motocykla:
SUZUKI GS 500 produkowanego od 1989 do 2004 roku.
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU ↘
- Pełny zestaw gotowy do montażu na obydwie strony.
- Instrukcję montażu
- Opakowanie
! Montaż na jednej śrubie centralnej
Crash pady mają na celu niwelowanie uszkodzeń podczas tzw. ślizgu czyli przewrócenia się motocykla na bok, np. podczas jazdy w zakręcie.
Crash pady Perun są nową linią produktu, produkowaną w Polsce, bazującą na polskich komponentach.
-
! Możliwy jest montaż do wersji GS 500 S / F z owiewkami bocznymi pod warunkiem wycięcia w owiewkach otworów montanowych fi 51.
-
ZALETY PRODUKTU ↘
▲ Precyzyjne, toczone dystanse
Nasze ślizgacze zostały tak zaprojektowane aby ewentualny wychył ślizgacza następował również na punkcie styku korpusu z tulejują aluminiową wypełniającą okienko ramy, a nie tylko i wyłącznie w punkcie montażu na ramie. W celu uzyskania najlepszych parametrów technicznych sięgamy tylko po najlepsze materiały tj. lotnicze stopy aluminium. Tuleje wytaczamy tylko z pełnego wałka.
▲ Śruby poddane obróbce cieplnej
Stosujemy śruby klasowe produkowane przez polską Fabrykę Śrub w Łańcucie, spełniające niemiecką normę DIN 960 a także ISO 4762. Nasze śruby są utwardzane cieplnie jednak tylko do takiej twardości która umożliwia potencjalny wychył ślizgacza. Dzięki optymalnym doborowi twardości nasze śruby nie łamią się, oraz nie przenoszą siły uderzenia na elementy konstrukcyjne ramy dzięki wygięciu.
Solidne, toczone nylonowe tworzywo ►
Korpusy ślizgaczy toczymy na centrach obróbczych CNC z wysokiej jakości tworzywa używanego w analogicznych produktach znanych na rynku akcesoriów motocyklowych marek angielskich. Stosujemy trudno-obrabialny rodzaj tworzywa o zwiększonych właściwościach mechanicznych tj. :
- bardzo dobre własności ślizgowe;
- wysoka odporność na ścieranie;
- wysoka wytrzymałość na udarność
- odporny na promieniowanie UV i warunki atmosferyczne
- ulepszona twardość powierzchni
- odporny na wiele olejów, smarów, benzynę
! Nie stosujemy tworzyw niewskazanych (POM-u, Teflonu etc.)
▒
Perun to crash-pady o konstrukcji znanej z większości uznanych światowych marek, ale w Polskiej cenie i wyprodukowane z lepszej jakości materiałów. Posiadają tuleję kompresyjną ze stali nierdzewnej, śruby klasowe, wzmacniane Rm=800, perfekcyjnie wykonaną tuleję główną z nylonowego tworzywa oraz tuleje aluminiowe wypełniające okienka ramy z najwyższej jakości aluminium (EN 7075 wg. normy ISO). Produkt jest w całości produkowany w Polsce. Konstrukcja ślizgacza oparta w większości o toczone tworzywo sztuczne minimalizuje ryzyko uszkodzeń elementów konstrukcyjnych motocykla podczas wychyłu ślizgacza.
Czego chcieć więcej ?
CENA DETALICZNA na Allegro jest już powiększona o koszty prowizji Allegro.
☏ +48601526833
Perun Manufaktura™
Crash pady montowane są do ramy na śrubie dwustronnej zastępującej oryginalną szpilę ramy.
- Ceny dostawy wynikają z gabarytu śruby centralnej.