Jesteśmy agencją marketingu cyfrowego. Zajmujemy się realizacją kampanii reklamowych w internecie oraz działaniami ampyfyingu internetowego. We współpracy z wiodącymi partnerami branżowymi, oferujemy wysokiej jakości zasoby mobilne (obszerne lub niestandardowe), podstawowe metody zarządzania, optymalizacji i automatyzacji opartej na wnikliwości oraz raportowanie oparte na KPl. Oferujemy swoje usługi kompleksowo, dlatego też w przypadku zamówienia powyżej 1 000,00 zł bez opłat przygotowujemy bezpłatnie wizualizację całej kampanii reklamowej oraz szczegółowy raport z przeprowadzonej kampanii.
Typ kampanii: CPM - kampania reklamowa banerowa na urządzenia mobilne PL - odsłony
Typ urządzeń: smartphony, tablety
Zakres usługi: targetowana reklama na urządzenia mobilne (smartphony, tablety), przygotowanie graficznej wizualizacji internetowej kampanii mobilnej (przy zakupie powyżej 1 000,00 zł, tj. 67 CPM), bieżący monitoring i optymalizację kampanii, doradztwo w zakresie targetowania geograficznego, demograficznego i behawioralnego, optymalizacja kosztów dotarcia do potencjalnego klienta, raport końcowy z przeprowadzonej kampanii.
Czas trwania kampanii: średnio miesiąc, jednakże czas realizacji zależy to od grupy docelowej oraz obszaru realizacji kampanii, co może przyczynić się do wydłużenia kampanii.
Przedmiotem oferty jest CPM. Kupując 1 szt. CPM nabywasz targetowaną kampanię banerową na urządzenia mobilne w ilości 1000 odsłon. Kupując większą liczbę CPM sam definiujesz budżet oraz wielkość kampanii, np.:
- 1 CPM = 1 000 odsłon = 15 zł
- 10 CPM = 10 000 odsłon = 150 zł
- 100 CPM = 100 000 odsłon = 1 500 zł
- 1000 CPM = 1 000 000 odsłon = 15 000,00 zł
Przykładowe możliwości targetowania naszych kampanii:
- Targetowanie geograficzne - kampania realizowana jest w wybranym promieniu od wskazanego miejsca. Możemy realizować kampanię w konkretnej lokalizacji, np. ulicy lub na lotnisku, centrum handlowym, itp. w obrębie całego miasta, powiatu, województwa, czy tez państwa.
- Targetowanie w określonym czasie - kampania realizowana jest w określonych godzinach, dniach, czy też tygodniach, np. w dni robocze ok 8 do 16, itp.
- Targetowanie demograficzne - kampania realizowana jest do osób spełniających zdefiniowane cechy demograficzne, np. wiek, wykształcenie, dochód, itp.
- Targetowanie konkurencji - kampanie skierowane do grupy użytkowników urządzeń mobilnych korzystających z usług konkurencji, np. innego sklepu czy pizzerii.
- Targetowanie na odbiorców - kampanie skierowane do klientów na podstawie konkretnych zachowań, zainteresowań i kategorii, np. podróżujący samolotami, posiadający samochód, itp.
- Targetowanie na system operacyjny - kampanie realizowane na podstawie systemu operacyjnego urządzenia mobilnego, np. tylko na użytkowników iOS lub Adroid.
Co otrzymujesz w cenie pakietu?
- targetowana reklama na urządzenia mobilne (smartphony, tablety)
- przygotowanie graficznej wizualizacji internetowej kampanii mobilnej (przy zakupie powyżej 1 000,00 zł, tj. 67 CPM)
- bieżący monitoring i optymalizację kampanii
- doradztwo w zakresie zdefiniowania grupy docelowej, tj. targetowania geograficznego, demograficznego i behawioralnego
- optymalizacja kosztów dotarcia do potencjalnego klienta
- raport końcowy z przeprowadzonej kampanii zawierający m.in. szczegółowe dane dot. PV, CPM, CPC, CTR, eCPM, eCPC, urządzeń mobilnych, aplikacji oraz stron internetowych, na których kreacja została opublikowana; raport zwiera również rekomendację dalszych działań na podstawie zachowań użytkowników urządzeń mobilnych
Gwarancja realizacji kampanii. Nasz kampanie realizujemy z wykorzystaniem Demand-Side Platform (DSP), tj. systemów, które umożliwiają zakup powierzchni reklamowej w modelu Real-Time Bidding. Po zakończeniu kampanii przekazywany jest szczegółowy raport końcowy z przeprowadzonej kampanii zawierający m.in. dane dot. PV, CPM, CPC, CTR, eCPM, eCPC, urządzeń mobilnych, aplikacji oraz stron internetowych, na których kreacja została opublikowana.
Gwarancja bezpieczeństwa. Otrzymujesz od nas fakturę VAT oraz raport realizacji kampanii. Kampanie realizowane są zgodnie z wytycznymi dotyczącymi zakazów twórczych i ograniczeń. Przed uruchomieniem kampanii, kreacje są poddawane weryfikacji, w celu zapewnienia prawidłowości realizacji kampanii oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
Gwarancja wysokiej jakości. Poprzez bieżący monitoring i optymalizację kampanii, doradztwo w zakresie zdefiniowania grupy docelowej, tj. targetowania geograficznego, demograficznego i behawioralnego, optymalizację kosztów dotarcia do potencjalnego klienta oraz opracowanie raportu z realizacji kampanii wraz z rekomendacjami, zapewniamy wysoką jakość naszych usług.
Gwarancja zgodności z RODO. Nasze kampanie są zgodne z RODO. W żaden sposób nie naruszają obowiązujących przepisów prawa.
Gwarancja autentyczności. Nasz kampanie realizujemy z wykorzystaniem Demand-Side Platform (DSP), tj. systemów, które umożliwiają zakup powierzchni reklamowej w modelu Real-Time Bidding. Po zakończeniu kampanii przekazywany jest szczegółowy raport końcowy z przeprowadzonej kampanii zawierający m.in. dane dot. PV, CPM, CPC, CTR, eCPM, eCPC, urządzeń mobilnych, aplikacji oraz stron internetowych, na których kreacja została opublikowana.