![]()
![]()
USŁUGA COYOTE POCKET EDITION:
Bezpłatna i bezterminowa* usługa w tym nielimitowany transfer danych na terenie Polski
Wbudowana antena GPS, modem GSM z kartą SIM
Czas pracy baterii: do 3h
Codzienna aktualizacja bazy danych fotoradarów stacjonarnych i odcinkowych
Opatentowany system weryfikacji poprawności zdarzeń i wiarygodności użytkowników
Aktualna prędkość pojazdu
Automatyczne uruchamianie urządzenia przy rozruchu silnika oraz wyłączanie (konieczne zasilanie)
Zestaw do montażu na desce rozdzielczej
Ekran 2”
Wymiary urządzenia: 60mm x 48mm x 21mm
Waga: 60g
*UWAGA! Aby móc korzystać z bezterminowych aktualizacji i informacji o ruchu drogowym należy aktywować urządzenie na stronie www.coyote.pl nie później niż 24 godziny od momentu pierwszego zalogowania do systemu.
W zestawie:
Urządzenie Coyote Pocket Edition
Uchwyt mocujący
Kabel zasilający do samochodu
Instrukcja obsługi urządzenia.
JAK TO DZIAŁA?
Użytkownicy systemu Coyote informują się wzajemnie w czasie rzeczywistym o wszystkich zdarzeniach i zagrożeniach jakie mogą ich spotkać na drodze. Zdarzenia te są weryfikowane na bieżąco przez system Coyote i dzięki zastosowanym najnowocześniejszym technologiom, dostarczane użytkownikom w czasie rzeczywistym.
Każdy użytkownik-skaut dowiaduje się nie tylko gdzie i jakie utrudnienia czekają go na drodze, ale także jaki poziom zaufania mieli użytkownicy, którzy wcześniej zgłosili/potwierdzili dane zdarzenie. Użytkownicy są ponadto na bieżąco informowani ilu skautów znajduje się przed nimi oraz kiedy dokładnie ostatni skaut potwierdził zbliżające się zdarzenie. Tak działający system zapewnia maksymalny poziom zaufania oraz najwyższą jakość informacji, dzięki czemu skauci Coyote podróżują pewnie i bezpiecznie.
![]()
JAKICH INFORMACJI DOSTARCZAMY?
Informacje aktualizowane w czasie rzeczywistym:
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Radary |
Zdarzenia drogowe
|
Uszkodzona nawierzchnia
|
Spowolniony ruch, korek
|
![]() |
|
|
|
Nieoznakowany patrol z wideorejestratorem
|
ODBIÓR OSOBISTY.
Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest w pełni skompletowane i gotowe do odbioru.
Złoż wcześniej zamówienie przez internet i dokonaj przedpłaty (PayU, przelew) lub zapłać za towar przy odbiorze gotówką (przy odbiorze osobistym nie przyjmujemy płatności kartą kredytową). Odbiór osobisty wiąże się z dodatkowymi korzyściami.
W miejscach odbioru można uzyskać dodatkowe informacje o produktach.
Punkt odbioru osobistego mieści się w Warszawie przy ulicy Broniewskiego 28, na terenie galerii Simply (I piętro) w Serwisie Nokia Care. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 20.00 i w sobotę 10.00 - 17.00
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: pomoc@4cv.sklep.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, dostępnego w LINKU lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim. Przesyłkę należy przesłać na adres:4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K.Broniewskiego 28, 01-771 Warszawa z dopiskiem (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedający zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysyłanych do niego za pobraniem.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru, chyba że Sprzedający nie poinformował Konsumenta o prawie odstąpienia od Umowy sprzedaży zgodnie z Ustawą.
Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych na odległość nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności.