Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 150,07 zł
- dla Chevrolet Corvette C6 2005 2006 2007 części sa
- 175,07 zł z dostawą
- licytacja2 dni
- 599,00 zł
- DACH pleksa Chevrolet Corvette C6 Targa Coupe 2010
- 719 zł z dostawą
Opis
Z żalem i smutkiem oddaję za pieniądze Chevrolet Corvette C6 z 2006 roku czerwony zakupiony w salonie w Niemczech w czerwcu 2006 roku jako nowy. Wersja Europa. Silnik 6.0 Automat 4 biegi. 435 KM i 590 Nm (foto z hamowni). –przebieg 150 tys km. Auto w pełni sprawne, wyposażone i bardzo dbane od strony technicznej, na którym punkcie jestem uczulony. Wewnątrz zużycie wynikające z normalnego uzytkowania.Wersja Full, tzn pakiet Z51 (min. większe nawiercane tarcze), pakiet FE4 (elektroniczne zawieszenie z przełącznikiem zawieszenia i magnetycznymi amortyzotorami) oraz pakiet LU1 (pakiet luksus z wyświetlaczem HUD na szybie, pamięciami i podgrzewaniem foteli, radio ekran 7” dotykowe EU z DVD, nagłosnienie BOSE i inne). Auto pokryte folią Arctic White with Brocat w firmie Warsfoll. Auto ma dużo cennych dodatków: -Trzy zestawy nie pogiętych kół: (A) oryginalne felgi z oponami 245/40/18 i 285/35/19 –felgi stan idealny –opony RUN FLAT –do wymiany; (B) pomarańczowe koła letnie komfort do jazdy na co dzień 225/45/18 i 235/50/18 –felgi pomarańczowe stan idealny –opony bardzo dobre (7mm); (C) koła zimowe z oponami 225/45/18 i 235/50/18 felgi kolor alu stan taki sobie (podżarte od soli) –opony bardzo dobre (7mm). -trzy zdejmowane panele dachowe: poliwęglanowy (transparentny) letni (ciemny niebieski z lekkim prawie nie widocznym i nie przeciekającym pęknięciem) – poliwęglanowy (transparentny) zimowy własnej roboty (bardzo jasny brązowy –prawie przeźroczysty) oraz z szyberdachem Webasto uchylnym i wysuwanym do 60% (szyberdach w zdejmowalnym dachu!). -książka serwisowa 9000 stron całości napraw, rozbiórki, kody, schematy i inne. Auto przez pierwsze 3 lata –na gwarancji- serwisowane w Autopol Serwis Mangalia Warszawa, a po gwarancji u Dr. Vette serwis Instalatorów Warszawa. Auto nigdy nie uderzone, lekko uniesione na zawieszeniu i dostosowane do wysokich garbów i krawężników w Warszawie. Auto ma od 4 lat regenowalne w idealnym stanie amortyzatory Bilstein. Wnętrze pokryte jest jasnymi skórami w kolorze beżu i brązową oraz beżową Alcantarą. Reflektory przednie z nową szybką (po zmatowieniu) oraz diodami LED (o-ringi) do jazdy dziennej. Tylne lampy to tylko LED dużych mocy (nie są to żarówki z allegro, tylko zrobione (wytoczone) przeze mnie w moim warsztacie). LED-y mocy K2 wysokiej klasy nie zużywają się! Wszystkie przeróbki idealnie wykonane (jak dla siebie) i udokumentowane przeze mnie schematami i dokonane tylko na podstawie książki serwisowej. W obawie przed partaczami nikt z osób trzecich nie dotykał się do auta. Skrzynia 4L65E wymieniona na nową w marcu 2014 roku w Midparts Raszyn, mimo że nie popsuła się, tylko zużył się Lock-up na 2-4 biegu. Silnik, dyfer, przeguby, łożyska, zawieszenie –stan perfekt. Zero zacieków olejami. Jedynie drobne pocenie przy misce olejowej przy filtrze oleju silnika. Silnik-miał zawsze wymieniony olej przy 10 tys km lub odpowiednio wcześniej ale przed sezonem letnim. Profilaktycznie w 2014 roku wymieniono na nowe gumy zawieszenia wału korbowego, oraz po zmatowieniu w kwietniu b.r. przednią szybę. Na kołach pomarańczowych i zimowych nadaje się idealnie do jazdy na co dzień po mieście (dość komfortowy), w trasę i w zimę. Przy tych kołach zużycie zawieszenia jest prawie zerowe. Mimo, że koła sprawiają wrażenie balonów i są miękkie nadają się jak oryginały do startu na światłach z motorami. Auto mimo zaproszeń na tor nie było nigdy sportowo wykorzystywane (np drifty, piski itp) tylko w celach rekreacji bez dachu i spokojnej przy tym jazdy -tzw szpanu. Świeżo po przeglądzie 148 tys km. Obecnie opcjonalnie pozostaje tylko wymiana dwóch pocących się krótkich rurek olejowych od chłodnicy do silnika i czujnik cisnienia w jednym z przednich kół (koniec baterii). Auto nie było nigdy serwisowane na zasadzie „tyrtyrka i podobna śrubka” u Kowalskiego ponieważ jestem na tym punkcie uczulony i zawsze gdy była potrzebna zamawiałem śrubę lub zapinkę oryginalną. Auto nigdy nie jechało zanim nie nagrzał sie lekko olej silnika. Auto było w firmie jako środek trwały i cała historia udokumentowana i fakturowana. Po sprzedaży służę zawsze informacjami, poradami i wyjaśnieniami. Auto znam na wylot. Auto sprzedaje z żalem, bowiem nowa C7 Z06 zabiera miejsce w garażu.
Zdjęcie przykładowe, przed ofoliowaniem na biały kolor (2014).
Więcej zdjęć:
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.