Przedmiotem oferty jest książka elektroniczna (EBOOK) zabezpieczona ADOBE DRM
(to nie jest zwykły pdf/epub)
Increased scrutiny on the part of the general public, media, and government has warranted a reexamination of corporate responsibilities, standards of accountability, the company's role in its local and extended community, and its ethical position in our society and culture.Corporate Social Responsibility and Alcohol considers the basic values, ethics, policies and practices of a company's business. Particular attention will be paid to the alcohol beverage industry, and the many unique issues that are specific to this business, such as: responsible marketing, promotional, and advertising campaigns and strategies; the particular risks inherent in any alcoholic product; issues of abuse prevention & education; research; and legal and ethical aspects of alcohol.This will be the seventh volume in the ICAP Series on Alcohol in Society.
- Autorzy:
- Wydawnictwo: Taylor and Francis
- Data wydania: 2013
- Wydanie:
- Liczba stron: 240
- Format pliku: DRM PDF
- Język publikacji: angielski
- ISBN: 9781135410605
Kupując w tej ofercie otrzymujesz natychmiastowy dostęp do treści cyfrowych i na podstawie art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta w momencie pobrania pliku rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
UWAGA - plik jest zabezpieczony ADOBE DRM:
- Plik można pobrać maksymalnie 6 razy i tylko przez 24 miesiące od zakupu;
- Brak możliwości drukowania i kopiowania treści;
- Do otworzenia ebooka niezbędny jest dodatkowy program - Adobe Digital Editions.
WAŻNE:
W tej ofercie otrzymujesz natychmiastowy dostęp na PÓŁCE ALLEGRO.
Brak możliwości zwrotu po pobraniu pliku z półki.
Nie przesyłamy plików bezpośrednio na e-mail.