CORE TURBO PASUJE DO GTB2260VK GARRET
- Numer referencyjny: 769909-0010,7699090010,776470-0001,7764700001,1000-010-359B,1000010359B,769705-0006,7697050006,769705-0007,7697050007,769705-0008,7697050008,769909-0009,7699090009,776470-0003,7764700003,776469-0005,7764690005,776469-0004,7764690004,776469-0001,7764690001,GTB2260VK,755729-0074,7557290074,769705-0001,7697050001,769909-0001,7699090001,769909-0002,7699090002
- waga opakowania: 2.5
- # referencyjny: 769909-0010, 7699090010, 776470-0001, 7764700001, 1000-010-359B, 1000010359B, 769705-0006, 7697050006, 769705-0007, 7697050007, 769705-0008, 7697050008, 769909-0009, 7699090009, 776470-0003, 7764700003, 776469-0005, 7764690005, 776469-0004, 7764690004, 776469-0001, 7764690001, GTB2260VK, 755729-0074, 7557290074, 769705-0001, 7697050001, 769909-0001, 7699090001, 769909-0002, 7699090002
INDEX: CHRA377
C e n a p r z y z w r o c i e u ż y w a n e j c z ę ś c i o t y m s a m y m n u m e r z e
PROCES NAPRAWY TURBOSPRĘŻARKI WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO:
- Demontaż turbosprężarki na elementy pierwsze.
- Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej.- Weryfikacja elementów wymagających wymiany lub naprawy.
- Piaskowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce dynamicznej przy użyciu mikrokulek ceramicznymi - celem tego procesu jest pozbycie się nagarów i rdzy z elementów turbosprężarki.- Mycie w myjce wysokociśnieniowej HP200 (ciśnienie robocze 100 -130 bar) elementów po piaskowaniu – celem usunięcia resztek zabrudzeń oraz środka do piaskowania. Dzięki myciu pod wysokim ciśnieniem wypiaskowanych elementów turbosprężarki uzyskujemy pewność, że elementy użyte do dalszej regeneracji są czyste i nie zawierają na swoich powierzchniach pyłu z piaskarki. Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
- Montaż elementów rotujących w celu ich wstępnego wyważenia.- Wyważenie wstępne wirnika wraz z kołem na wyważarce niskoobrotowej TB Comfort firmy SCHENCK ROTEC.
- Złożenie rdzenia turbosprężarki ze zweryfikowanych oraz nowych części. UWAGA w każdej naprawianej przez nas turbosprężarce wymieniamy na nowe : łożyska ślizgowe oraz oporowe , pierścienie uszczelniające, odrzutnik oleju, płytka ustalająca łożyska oporowego, oringi oraz elementy montażowe ).- Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej TURBO TECHNICS VSR 400. Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej do 300 000 obr/min. Niewyważenie rdzenia zawiera się w zakresie od 0 do 100 00o obr/min – 0,5G oraz powyżej 100 000obr/min – 1G)- Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
- Regulacja zmiennej geometrii - to proces który zapewni, że po włożeniu naprawionej turbosprężarki do twego samochodu nie będzie ona wymagała dodatkowych regulacji w samochodzie. Regulacja zmiennej geometrii odbywa się na maszynie TURBO TECHNICS VTR-Jeżeli turbosprężarka posiada siłowniki elektryczny to zostanie on na nowo oprogramowany i skalibrowany urządzeniem TURBOATOR 2.1 firmy TURBO TECHNICS.