CORE TURBO 454135-0005 8 10 12 GARRET
- Numer referencyjny: 454135-0009,4541350009,1000-010-124,1000010124,1102-015-918,1102015918,703891-0020,7038910020,TCOR-11,TCOR11,703891-0117,7038910117,454135-0010,4541350010,454135-0012,4541350012,GT2052V,454135-0002,4541350002,454135-0008,4541350008,454135-0005,4541350005,454135-0003,4541350003,1-A-5038,1A5038
- waga opakowania: 1.7
- # referencyjny: 454135-0009, 4541350009, 1000-010-124, 1000010124, 1102-015-918, 1102015918, 703891-0020, 7038910020, TCOR-11, TCOR11, 703891-0117, 7038910117, 454135-0010, 4541350010, 454135-0012, 4541350012, GT2052V, 454135-0002, 4541350002, 454135-0008, 4541350008, 454135-0005, 4541350005, 454135-0003, 4541350003, 1-A-5038, 1A5038
INDEX: CHRA11
C e n a p r z y z w r o c i e u ż y w a n e j c z ę ś c i o t y m s a m y m n u m e r z e
PROCES NAPRAWY TURBOSPRĘŻARKI WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO:
- Demontaż turbosprężarki na elementy pierwsze.
- Mycie wszystkich elementów turbosprężarki w myjce wysokociśnieniowej.- Weryfikacja elementów wymagających wymiany lub naprawy.
- Piaskowanie poszczególnych elementów turbosprężarki w piaskarce dynamicznej przy użyciu mikrokulek ceramicznymi - celem tego procesu jest pozbycie się nagarów i rdzy z elementów turbosprężarki.- Mycie w myjce wysokociśnieniowej HP200 (ciśnienie robocze 100 -130 bar) elementów po piaskowaniu – celem usunięcia resztek zabrudzeń oraz środka do piaskowania. Dzięki myciu pod wysokim ciśnieniem wypiaskowanych elementów turbosprężarki uzyskujemy pewność, że elementy użyte do dalszej regeneracji są czyste i nie zawierają na swoich powierzchniach pyłu z piaskarki. Nie każde zabrudzenie da się usunąć za pomocą tradycyjnego mycia. Na tym etapie elementy turbosprężarki są dokładnie myte w przemysłowej myjce ciśnieniowej z użyciem specjalistycznej chemii w połączeniu z wysoka temperaturą i odpowiednim ciśnieniem.
- Montaż elementów rotujących w celu ich wstępnego wyważenia.- Wyważenie wstępne wirnika wraz z kołem na wyważarce niskoobrotowej TB Comfort firmy SCHENCK ROTEC.
- Złożenie rdzenia turbosprężarki ze zweryfikowanych oraz nowych części. UWAGA w każdej naprawianej przez nas turbosprężarce wymieniamy na nowe : łożyska ślizgowe oraz oporowe , pierścienie uszczelniające, odrzutnik oleju, płytka ustalająca łożyska oporowego, oringi oraz elementy montażowe ).- Wyważenie i doważenie rdzenia turbosprężarki na maszynie wysokoobrotowej TURBO TECHNICS VSR 400. Wysokoobrotowa wyważarka do rdzeni turbosprężarek. Maszyna wykorzystywana jest do precyzyjnego wyważania rdzenia przy prędkości obrotowej do 300 000 obr/min. Niewyważenie rdzenia zawiera się w zakresie od 0 do 100 00o obr/min – 0,5G oraz powyżej 100 000obr/min – 1G)- Montaż rdzenia w kolektor turbosprężarki.
- Regulacja zmiennej geometrii - to proces który zapewni, że po włożeniu naprawionej turbosprężarki do twego samochodu nie będzie ona wymagała dodatkowych regulacji w samochodzie. Regulacja zmiennej geometrii odbywa się na maszynie TURBO TECHNICS VTR-Jeżeli turbosprężarka posiada siłowniki elektryczny to zostanie on na nowo oprogramowany i skalibrowany urządzeniem TURBOATOR 2.1 firmy TURBO TECHNICS.