Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę. Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą „tekściarza”, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.
Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki wykorzystaniu rozwiązań takich, jak pliki cookies i pokrewne technologie oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że wyświetlane treści lepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich, przetwarzanie danych, w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych, sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego akurat szukasz i potrzebujesz.Administratorami Twoich danych będzie Allegro, jak również partnerzy, z którymi stale współpracujemy.
Spersonalizowane reklamy, Spersonalizowane treści, Pomiar reklam i treści, Opinie odbiorców i Opracowanie produktu.Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić na Allegro.pl w zakładce Ustawienia plików cookies. Wycofanie jej nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.Więcej informacji znajdziesz:
Polityka plików cookiesPolityka ochrony prywatności- 96,08 zł
- Event marketing w zintegrowanej komunikacji
- 104,19 zł z dostawą
- dostawa w poniedziałek do 10 miast
- 60,85 zł
- KOMUNIKACJA MARKETINGOWA TERESA TARANKO
- 67,84 zł z dostawą
- dostawa w poniedziałek do 10 miast
- 69,10 zł
- CZARNY ŁABĘDŹ. JAK NIEPRZEWIDYWALNE ZDARZENIA RZ..
- 76,09 zł z dostawą
- dostawa w sobotę do 10 miast
Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketing. (12148900795)
Sprzedający booksell_Elblag
poleca 99,10%
|
221
Podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.