COPYWRITING. JAK SPRZEDAWAĆ SŁOWEM - Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Samo Sedno 2013
Liczba stron: 208
stan: bardzo dobry
„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!
- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.
- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).
- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.
- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.
- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.
KRYTERIA OCENY STANU - prosimy o zapoznanie się z nimi przed dokonaniem zakupu :
bardzo dobry : książki z niezauważalnymi lub minimalnymi śladami użytkowania, takimi jak drobne przybrudzenia krawędzi kartek, drobne zagięcia rogów czy obtarcia okładki/obwoluty, ewentualnie z delikatnymi oznakami upływu czasu, np. lekko pożółkłymi krawędziami kartek
dobry : książki noszące normalne ślady użytkowania, takie jak przybrudzenia krawędzi kartek wynikające z kartkowania podczas czytania, niewielkie przybrudzenia stron, zagięcia rogów kartek, uszkodzenia okładki lub obwoluty itp., a także nieraz znaczne oznaki upływu czasu. Pomimo użytkowania i upływu czasu - w dobrym stanie technicznym i bez większych uszkodzeń.
dostateczny : książki mocno sfatygowane przez poprzednich użytkowników i/lub upływ czasu
ZAWSZE INFORMUJEMY O :
podpisach poprzednich właścicieli itp. wpisach własnościowych, pieczątkach bibliotecznych, zaznaczeniach tekstu, notatkach itp., jak również fizycznych defektach typu pęknięcia bloku książki, szczeliny między kartkami, rozdarcia wyklejki okładki, pofałdowania kartek, plamy, przebarwienia itp. Jeśli więc w opisie stanu nie ma o nich informacji, oznacza to, że się takowych nie dopatrzyliśmy - jeśli masz wątpliwości, napisz do nas - chętnie udzielimy dodatkowych informacji :)
[Kod produktu: PhEkcr+SJfXOhiaC7YqYyO/BCIVT+e7GDmcy9eJ54eo=]