Od 1871 roku firma Continental dąży do tego, aby transport osób i towarów był bezpieczniejszy i bardziej wydajny.
Paski wielorowkowe dla zapewnienia ciągłości napędu pomocniczego. Ich zadaniem jest zapewnienie napędu dla urządzeń pomocniczych tj. alternatory, wentylatory, pompy wody, etc w nowoczesnych silnikach. Najwyższa jakość pasków wielorowkowych Continental gwarantuje najwyższą wydajność działania układu.
Paski wielorowkowe składają się z
A + C) Kauczuku syntetycznego czasami wzmocnionego
B) Włóknem poliestrowym
W paskach klinowych przeniesienie momentu obrotowego odbywa się za pomocą trących boków paska w kształcie klina.
W odróżnieniu od standardowych pasków wielorowkowych w układach napędowych z zastosowaniem pasków klinowych łożyska kół są znacznie mniej obciążone.
Systemy z zastosowaniem pasków klinowych napędzają maksymalnie do trzech kół.
Budowa i funkcja
Paski klinowe składają się z:
A) Tkaniny wzmacniającej
B) Włókien (kord z poliestru)
C) Osadzenie dla kordu nośnego
D) Kauczuku syntetycznego
Niniejsza oferta dotyczy produktu:
PASEK W/KLINOWY
Kod produktu:
4PK1070/CON / 4PK1070
Listę pojazdów w których produkt znajduje zastosowanie, zgodną z katalogiem Tec-Doc i Allegro, znajdą Państwo na górze oferty.
Poniżej lista pasujących zamienników innych producentów:
080.675-00, 4PK1070 JAPKO, 4PK1070/DAY, 4PK1070/GTS, 4PK1070HD/GTS, 504020489-CNH, 7.54803, AD04R1072/BLP, VKMV4PK1070 SKF, VKMV4PK1072/SKF
Brak zamienników.
Brak zamienników.