Claro Dominikana: Doładowanie na żądanie - 300 Peso
Doładowanie numeru w sieci Claro działającej w Republice Dominikany.
Realizacja doładowania nie następuje od razu po zakupie tylko dopiero na żądanie klienta, dlatego w chwili zakupu nie trzeba znać numeru telefonu, który ma być doładowany. Doładowanie nie ma terminu ważności co oznacza, że można z niego skorzystać w dogodnym dla siebie momencie
Proces doładowania
Po zakupie wysyłana jest wiadomość email z linkiem do strony, na której po wpisaniu numeru telefonu zostanie uruchomiony proces doładowania. Po kilku minutach doładowanie zostanie wysłane na wskazany numer
Dlaczego warto skorzystać z tej oferty?
- Bezpieczeństwo - Niektóre osoby chcąc doładować konto przez internet logują się do publicznego internetu (np. w hotelowym lobby) i dopiero wtedy dokonują zakupu. Logowanie się do konta bankowego czy podawanie numeru karty płatniczej będąc w takiej sieci jest bardzo niebezpieczne, ponieważ przy pomocy odpowiedniego oprogramowania ktoś może śledzić ruch co może prowadzić do utraty oszczędności. Dzięki tej ofercie proces płatności zostaje pominięty.
- Dostajesz to za co płacisz - Nie ma sytuacji, w której kupujesz wyższy pakiet a sprzedawca aktywuje mniejszy. Jest to częsta praktyka wśród "plażowych" sprzedawców a czasami nawet w sklepach stacjonarnych.
- Polskie wsparcie - W przypadku ewentualnych problemów możesz liczyć na pomoc w języku polskim.
- Płacisz w polskiej walucie - Nie ma dodatkowych opłat manipulacyjnych lub za przewalutowanie. Z konta zostanie pobrana dokładnie taka kwota, którą zobaczysz w podsumowaniu zamówienia.
- Możliwość zwrotu - Jeśli nie wykorzystasz pakietu to możesz wnioskować o zwrot 50 % wpłaconej kwoty.
Uwaga:
- Na tym etapie nie podają Państwo docelowego numeru telefonu do doładowania. Po zakupie zostanie wysłany link do strony, na której będzie możliwość wpisania numeru oraz uruchomienie procesu doładowania
- Natychmiast po zleceniu doładowania należy wyłączyć transmisję danych w docelowym telefonie.