Towar 100% oryginalny - zaopatrujemy się tylko u sprawdzonych dostawców w kraju i za granicą.
Testery perfum i kosmetyków, które sprzedajemy na naszej stronie to pełnowartościowe produkty, które nie odbiegają wyglądem od tych ze zdjęć. Produkty te nie są “podróbkami” – wskazują na to napisy na opakowaniu, takie jak “tester” czy “demonstration”. Towar w ekonomicznym kartoniku, może być czasami pozbawiony kartonika lub korka.
Jeśli produkt nie jest testerem wyraźnie to zaznaczamy w opisie aukcji, w innych przypadkach oferowany produkt jest testerem.
Opis produktu: Nawilżający żel o świeżej, nietłustej konsystencji stworzonej z myślą o skórze normalnej i mieszanej. Pielęgnacja twarzy przywracająca skórze komfort i promienność. Formuła kremów Hydra-Essentiel została wzbogacona o organiczny ekstrakt z żyworódki, który stymuluje skórę do produkcji tzw. „molekuł gąbek”* w tym kwasu hialuronowego. Głęboko odżywiona cera odzyskuje świeżość i energię.
Korzyści:
- Skóra jest intensywnie nawilżona, gładka i pełna świeżości.
- Przywraca skórze równowagę wodną i uczucie komfortu.
- Cera jest zmatowiona.
- Skóra jest chroniona przed negatywnym wpływem środowiska zewnętrznego (kompleks Anti-Pollution).
Rodzaj skóry: Skóra normalna i mieszana
Aplikacja:Rozgrzej produkt w dłoniach. Następnie całą powierzchnią dłoni rozprowadź krem na twarzy i szyi, zaczynając od środka twarzy kierując dłonie na zewnątrz. Wykonując ucisk, wtłocz produkt w skórę kierując się od wewnętrznych partii ku zewnętrznym, aby wzmocnić efekt drenażu.
O marceClarins
Clarins - pasja do urody. Clarins jest synonimem prestiżu na polu pielęgnacji skóry i makijażu. Ta francuska, luksusowa marka kosmetyczna powstała w 1954 r., kiedy to student medycyny, Jacques Courtin-Clarins otworzył w Paryżu pierwszy instytut piękna. Wówczas rozpoczęła się historia jednej z cieszących się największym sukcesem marek kosmetycznych w dziejach.
Dziś marka Clarins ma oddzialy w 150 krajach świata, gdzie ma miliony wiernych klientów. Znajdziemy wśród nich najpiękniejsze gwiazdy świata mody i showbusinessu, jak Eva Longoria, Madonna, Naomi Watts, Reese Witherspoon, Lucy Liu, Cindy Crawford czy Kate Moss.
Filozofia marki opiera się na odpowiednim podejściu do środowiska, dlatego preferuje roślinne składy produktów. W labolatoriach kosmetycznych Clarins stale przebiegają analizy i testy tysięcy roślin w celu wyłowienia tych najbardziej skutecznych ekstraktów oraz w celu dostosowania ich koncentracji dla uzyskania optymalnych rezultatów. Badania prowadzą lekarze, biologowie, kosmetologowie i inni specjaliści.
Szaroka paleta produktów marki Clarins do makijażu i pielęgnacji skóry twarzy i ciała oferuje skuteczne rozwiązanie dla każdej, indywidualnej potrzeby. A są to rozwiązania płynące z wnętrza przyrody i w harmonii z nią, opierające się o długoletnią tradycję badań, specyficzne know-how i wielki szacunek do kobiet i piękna.
Clarins to więcej niż marka, ponieważ stawia sobie ona za cel uczynienie świata piękniejszym, respektowanie przyrody i ochronę biodywersyfikacji. Ponadto, jest ona historią wyjątkowej rodziny, która z generacji na generację przekazuje swą pasję do piękna i oddanie, by mu służyć. Biorąc pod uwagę wielkość firmy, jest to nadal firma rodzinna. Synowie założyciela, Olivier i Christian Courtin-Clarinsovi oraz ich rodziny posiadają 100% udziałów firmy.
Clarins to piękno z Francji bazujące na składnikach roślinnych. Połączenie nauki i przyrody. 50 lat praktyki w instytutach piękna. Nie kończące się innowacje. Nieustannie ulepszane produkty. Zobowiązanie, by uczynić świat piękniejszym.
„Dla kobiety podobać się sobie i innym znaczy istnieć“(Jacques Courtin-Clarins).
„Dla Clarins przyroda to nie kończące się źródło inspiracji i innowacji“ (Dr. Olivier Courtin-Clarins).