Silnik 1.6 8v na hamowni wyszło 137 km
Wymieniony wałek , obrobiona głowica , komp z wersji rally , lekkie koło , skrzynia krótka z Berlingo , zawieszenie bilstein b6 na grubej ladze , deska flokowana, fotele mirco s2000 , pasy fake takata , hydrołapa, regulator rozdziału siły hamowania , dodatkowe zegary temp i ciśnienia oleju. elektrownia LED na masce (mocna). Oświetlenie w środku razem z lampką dla pilota, siatka na kaski, Gaśnica, Apteczka, Trójkąt.
Tak kupiłem auto, sam zmieniłem fotele na Sparco i Sabelt plus pasy RRS wszystko z aktualną homologacją FIA (sprzedaje tylko z jednym fotelem i pasami)
Obszyta na nowo kierownica Sparco.
Zmieniłem kolektor wydechowy na 4-2-1 plus układ wydechowy Ulter ze sportowym katalizatorem.
Nowa duża chłodnica wody plus podwójne wiatraki, włączające się automatycznie lub na stałe z kabiny.
Auto serwisowe na bieżąco w Trax Racing. Olej wymieniany co dwie imprezy. (Dorzucę jakieś części które mam do Saxo)
OC ważne do 08.03.2020 (z opcja udziału w imprezach sportowych) Dalej OC ważne na 30dni (komisowe)
Przegląd ważny do 12.04.2020. Będzie zrobiony.
Do Saxo dokładam:
4 x koła mieszanka miękka Kumho
4 x koła mieszanka średnia RaceGC
2 x koła mieszanka twarda RaceGC
2 x koła Toyo r1r
4 x felgi
Wystawiam FV 23%
Cena nie obejmuje kubełka Bride dla dzieci.