Witam wszystkich zainteresowanych – do sprzedania posiadam następujące auto:
CITROEN C4 2.0 HDI VTS
13999,00 zł (do rozsądnej negocjacji)
-
Typ – hatchback 3d (coupe)
-
Wersja – VTS
-
Silnik – turbodiesel 2.0 HDI (136 KM / 320 Nm)
-
Skrzynia manualna – 6 biegów
-
Rok produkcji – 2005 (I rejestracja 29.11.2005 r.)
-
Pochodzenie – Salon RP (II właściciel)
-
Przebieg – 195000 km (w ciągłym użytkowaniu)
-
VIN - VF7LARHRH74351591
-
Przegląd techniczny – do 08.04.2018 r.
-
Ubezpieczenie OC/AC – do 10.02.2018 r.
Wymiary zewnętrzne/wewnętrzne i inne dane techniczne tego modelu:
https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/citroen/c4/i/coupe/
Wyposażony m.in. w:
-
Bi-xenonowe reflektory skrętne
-
17” felgi aluminiowe (opony w bardzo dobrym stanie)
-
Fotele sportowe – połączenie skóry, alcantary i materiału (regulowane we wszystkich płaszczyznach)
-
Przednia szyba fotochromatyczna
-
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne
-
Czujnik zmierzchu
-
Czujnik deszczu
-
Czujniki parkowania tylne z wizualizacją na wyświetlaczu
-
Tempomat
-
Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna
-
klimatyzowany i podświetlany schowek (mieści 1,5l butelkę napoju)
-
Elektryczne szyby
-
Elektryczne i podgrzewane lusterka zewnętrzne – składane z pilota
-
Multimedialna kierownica
-
Skórzana kierownica, mieszek i gałka zmiany biegów oraz podłokietnik
-
Komputer pokładowy
-
ABS / ESP / ASR
-
Chromowane listwy progowe
-
Aluminiowe sportowe nakładki na pedały
-
Podświetlanie otoczenia pod drzwiami
-
Przyciemniane szyby boczne i tylna
-
Organizer + siatka w bagażniku
-
Pełnowymiarowe koło dojazdowe
-
Dywaniki letnie welurowe i gumowe zimowe
-
Pełny komplet dokumentów, 2 kpl. kluczyków + karta kodowa
Różnica pomiędzy innymi wystawionymi egzemplarzami, a moim jest taka, że ja opisałem wszystko co wiem na temat pojazdu i jego historii, a u innych dowiecie się różnych rzeczy dopiero na miejscu...
Samochód użytkowany jest przeze mnie od 10.02.2009 r. (odkupiłem auto od pierwszego właściciela po zakończeniu 3 letniego okresu leasingowania przy przebiegu ok. 90000 km).
W momencie zakupu 11/2015 była to najwyższa wersja wyposażenia dostępna u polskich dealerów Citroena.
Z całą pewnością mogę stwierdzić, że jest to auto, które nie dość, że świetnie i ponadczasowo wygląda to na dodatek bardzo fajnie jeździ. Spora moc i wysoki moment obrotowy (fabryczny overboost do 340 Nm) w połączeniu z sześciobiegową manualną skrzynią biegów zapewniają naprawdę dużą frajdę z jazdy, a przy okazji nie rujnują kieszeni użytkownika ponieważ spalanie oscyluje w mieście w granicach 7,5 litrów na 100 km (według wskazań komputera pokładowego z ostatnich 20000 km przy użytkowaniu auta 95% miasto / 5% trasa - średnie spalanie to 7,4 l/100 km) Samochód eksploatowany zgodnie ze sztuką obsługi – regularny serwis, wymiany płynów eksploatacyjnych, nigdy nie był katowany, a po dłuższych jazdach zawsze pilnowałem żeby turbosprężarka zdążyła się schłodzić przed wyłączeniem silnika.
Aktualnie od 4 lat garażowany, ale wcześniej parkował pod chmurką.
Auto sumiennie serwisowane – jeździ tylko i wyłącznie na oleju TOTAL INEO ECS 5w30 (specjalny olej niskosiarczanowy do silników z FAP) wymienianym co roku niezależnie od przebiegu, filtry paliwa, powietrza oraz kabinowy również regularnie wymieniane.
W ciągu ostatnich 15000 km wykonane zostały ponadto następujące wymiany / naprawy - poza przeglądami okresowymi:
-
Zawieszenie – łączniki stabilizatorów, drążki kierownicze, sworznie oraz tuleje wahaczy
-
Układ hamulcowy – tarcze hamulcowe + klocki przód, wymienione obydwa zaciski hamulcowe tylne + klocki tył
-
Elektronika – wymieniony stycznik hamulca z czujnikiem (błąd czujnika skutkował wyłączaniem się systemu ABS / ESP), wymieniony czujnik w korku wlewu paliwa / uzupełnienie płynu EOLYS wraz z programowaniem dolewki
-
Silnik i osprzęt – czyszczenie kolektora ssącego z nagaru, czyszczenie zaworu EGR, wymiana przepływomierza, wymiana zaworu do turbosprężarki, wymiana nieszczelnego przewodu do intercoolera
-
Elektryka - nowy akumulator Jenox Gold 77 Ah / 770 A – zakupiony 7.01.2017 r. (na gwarancji), naprawiony mechanizm podnoszenia lewej szyby – usterka typowa dla wszystkich Citroenów
Jeżeli chodzi o moją historię przygód drogowych to w aucie była wymieniana szyba czołowa po spotkaniu z kamieniem (w 2014 roku – serwis CITROEN POLSKA -f-vat z naprawy, zdjęcia do wglądu), w 2010 roku była wykonana naprawa blacharsko-lakiernicza po przerysowaniu auta na parkingu (serwis CITROEN POLSKA – f-vat z naprawy, zdjęcia do wglądu). Pierwszy właściciel miał zgodnie z posiadanymi przeze mnie informacjami spotkanie z jakimś zwierzakiem (raczej pies niż łoś), na skutek czego była wymieniana lub lakierowana przednia maska i wymieniony zderzak.
Ponieważ samochód jest użytkowany w mieście i ma już swój wiek niestety posiada ryski, trochę wgniotek, ślady od asfaltu, ale niestety jest to nieuniknione. Zawsze jeżeli komuś to będzie przeszkadzało można wykonać polerowanie lakieru, mi po prostu było szkoda czasu na ten zabieg ze względu na świadomość, że za chwilę po jakimś parkowaniu pod supermarketem może być ponownie to samo, a nie ma co ukrywać nie jest to już nowe salonowe auto... (chociaż wygląda wciąż bardzo nowocześnie i przykuwa wzrok na ulicy)
Jeżeli chodzi o ślady eksploatacji we wnętrzu pojazdu - lekko wytarta skóra na gałce zmiany biegów oraz uszkodzony element tapicerki na boczku siedziska w fotelu kierowcy (jest to jeden mały element skórzany, który można bez problemu i niedrogo wymienić, jeżeli komuś w ogóle to będzie przeszkadzało w codziennym użytkowaniu)
W kwestiach mechanicznych - na przeglądzie technicznym w kwietniu wyszło, iż należy pomimo wymiany obydwu zacisków wykonać jeszcze regulację ponieważ hamulec postojowy nierówno trzyma.
Przebieg podany na początku ogłoszenia jest w 100% autentyczny i pomimo, iż może być on wyższy niż w innych ofertach znajdujących się na allegro to w większości przypadków tylko dlatego, że nie jest skręcony ani o 100 metrów... (prosty rachunek auto kupiłem przy 90000 km, przez 8 lat i 3 msc. zrobiłem 105000 km, czyli średnio ok. 12500 km rocznie)
Jak już wspomniałem na wstępie w odróżnieniu od innych pojazdów wszelkie opisane przeze mnie zdarzenia i historia napraw dokonanych w aucie jest autentyczna i na znaczną ich część posiadam dokumenty serwisowe lub faktury.
Nie planowałem w ogóle sprzedawać Citroena ponieważ jest to dla mnie zupełnie nieopłacalne i auto miało pozostać w mojej rodzinie na kolejne lata, niestety doznałem poważnego urazu nogi i nawet po zakończeniu kilkumiesięcznej rehabilitacji nie będę mógł swobodnie korzystać z samochodu z manualną skrzynią biegów, co wymusiło na mnie pilną zamianę auta na takie, którego głównym atutem będzie automat...
Dodatkowo do samochodu posiadam komplet kół zimowych (felgi stalowe 16” + opony).
Opony po jednym sezonie, praktycznie jak nowe. Dla zdecydowanego nabywcy mogę dołożyć je w dobrej cenie ;)
Kontakt: Piotr, nr telefonu - 501-345-188
Poniżej galerie zdjęć samochodu bez żadnego retuszu (z zewnątrz, środek, stan opon i koła zimowe):
Proszę tylko o poważne telefony i maile – szanujmy swój czas !!!
Oczywiście mogę w miarę możliwości przesłać kolejne dodatkowe zdjęcia zgodnie z życzeniem.
Pozdrawiam,
Piotr
|