Wychodząc naprzeciw klientom korzystającym z obu naszych kont – ITALIAMO_CAFFE (kawy) oraz ITALIAMO_APETITO (delikatesy) – uprzejmie informujemy, że będziemy je stopniowo łączyć, by docelowo POZOSTAWIĆ niniejsze.
Per qualsiasi informazione in italiano non tardate a contattarci: 792 288 411
DELIKATESY:
Kruche ciasteczka MULINO BIANCO z Włoch o niepowtarzalnym smaku! Profesjonalna firma BARILLA z Parmy posiada linie technologiczne gwarantujące wysoką jakość finalnego produktu.
Niniejsza aukcja dotyczy paczki kruchych ciasteczek kakaowych Barilla/MULINO BIANCO Pan di Stelle o wadze 1kg.
Termin przydatności do spożycia: 23.12.2020 r.
Produkt przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.
Nowość cukiernicza z Melfi Pan di Stelle – to wykwintny, „podniebno-gwiezdny” delikates dla lubiących zagryzać kakaowe biszkopty z czekoladą pitną lub kawą cappuccino. Lukrowana polewa w gwiazdki uczyniła piankowy wypiek niezwykle dekoracyjnym, odpowiednim do poczęstunków ze specjalnych okazji i dla oczekiwanych gości.
Produkt z grupy słodyczy, jednakże nieprzesłodzony, smakuje jak świeży domowy wypiek, kiedy się wprawną ręką z wyczuciem dodaje szczyptę soli dla równowagi. Kruche ciastko z lekką tonacją konsystencji babki piaskowej i nutami waniliowo-czekoladowymi.
Skład: mąka pszenna, cukier, tłuszcze roślinne nieuwodornione, masło, kakao 3,6%, czekolada płynna 3,5%, (masa kakaowa, cukier, masło kakaowe, emulgator: lecytyna sojowa, wanilia), mleko w proszku, jajka, orzechy 0,8%, miód, spulchniacze (węglan amonu, węglan sodu, winian potasowy), krochmal pszenny, sól, aromaty, białko sproszkowanych jajek, krochmal kukurydziany. Z uwagi na różnoraką produkcję w hali zakładowej wyrób może zawierać śladowe ilości suszonych owoców ze skórkami oraz drobinki sezamu.
Najnowsze produkty najlepszej włoskiej marki BARILLA z centralą w Parmie (Emilia Romagna) powstały jako odpowiedź na zapotrzebowanie rozprzestrzeniającej się po całych Włoszech tradycji spożywania potraw smacznych i ładnych, przykuwających uwagę swym ozdobnym kształtem i elegancją konfekcji.
Nazwisko Barilla z Parmy to znak firmowy wypracowany przez ponad 130 lat. Jednakże w latach 70. ubiegłego wieku, po stu latach obecności na rynku makaroniarskim, dwaj bracia – spadkobiercy rodu, by odnaleźć się w kryzysie ekonomicznym, decydują się na “drogę ku słodkości”. Po trzech latach systematycznych prób i poszukiwań na nowym rynku wypieków, badań produktów, pieców, konfekcji – zrodziło się “Mulino Bianco”, cukiernicza gałąź produkcji pod auspicjami “Barilli”. Jednakże 1 stycznia 1971 roku firma przeszła w ręce Amerykanów. Gianni i Pietro Barilla scedowali historyczną makaroniarnię amerykańskiemu konsorcjum “Grace”. Lata 70. – ciężkie ekonomicznie – spowodowały, że Spółka Grace zaczęła wymagać od kierownictwa Barilli dywersyfikacji produkcji i poszukania nowych sektorów sprzedaży; stąd pojawienie się na rynku linii biszkoptów, ciasteczek, substytutów chleba – wypieków szybko docenionych przez nabywców, bo do ich produkcji użyto ponadjednowieczne doświadczenie zakładowej familii w obróbce zbóż. W 1974 roku cukiernictwo nosiło jeszcze nazwę “Barilla”, pod marką “Mulino Bianco” (Biały Młyn) pojawiło się w październiku 1975 roku.
Dziś jest to „braterski akcjonariat” prawnuków rodu, firma gigant na skalę światową. Ma trzy piekarnicze zakłady produkcyjne – w Castiglione delle Stiviere (symbol B), w Novarze (oznakowany literką D) oraz w Melfi (L).
Wszystkie wyroby są bez barwników i konserwantów oraz bez tłuszczów uwodornionych.