Na tej aukcji proponujemy Państwu
CIĄGNIK JOHN DEERE 4720 400CX LOADER
CIĄGNIK PRAKTYCZNIE NIE UŻYWANY, PRZEPRACOWANE 100 MOTOGODZIN !!!
CENA 110 000 NETTO
KONTAKT
604 650 550
Parametry techniczne:
Silnik John Deere Powertech, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą
Silnik Diesla z turbodoładowaniem i intercoolerem,
Moc silnika wg. ISO, 97/68/EC mierzona przy nominalnych obrotach silnika 49 kW (66.6 KM),
Moc silnika wg normy ECE-R24 mierzona przy nominalnych obrotach silnika 48.2 kW (64.6 KM),
Bezpośredni wtrysk paliwa, wstępne podgrzanie świec żarowych,
automatycznie załączany wentylator, filtr powietrza typu suchego
zabudowany silnik i tłumik
zbiornik paliwa o pojemności 49 l
Włączenie i wyłączenie silnika za pomocą kluczyka.
Przekładnia hydrostatyczna Ehydro, blokada mechanizmu różnicowego,
przekładnia planetarna zwolnic, napęd 4X4.
Układ kierowniczy i hamulcowy:
Indywidualne hamulce kół,
Ręczny hamulec parkingowy, wspomaganie kierownicy.
WOM:
Załączenie elektroniczne, unoszona osłona wałka WOM,
Niezależny tylny WOM 540 / 540E z włącznikiem neutralnego startu,
Hamulec tylnego WOM, sprzęgło tarczowe w kąpieli olejowej,
środkowy WOM (OPCJA),
Układ hydrauliczny:
wie pary gniazd hydrauliki sterowane pojedynczą dźwignią joysticka, funkcja Regenerative
Układ hydrauliczny typu otwartego
podwójna pompa zębata
Ciśnienie układu 2500 PSI (17236 KPA)
Max. wydatek ciśnienia 64.6 l / min
Pompa układu kierowniczego 19.3 l / min
Pompa narzędzi 45.3 l / min
Tylny TUZ i zaczepy:
Tylny TUZ Kat. 1,
poziome ramiona stabilizujące,
wewnętrzne gniazda sterowania,
Regulacja prędkości opadania
Ochrona operatora:
Fotel operatora z amortyzacją i regulacją wysokości / ciężaru operatora,
składany pałąk ochronny ROPS ze zwijanym pasem bezpieczeństwa,
odizolowana podłoga, ręczne sterowanie przepustnicą,
System sprawdzający obecność operatora z układem bezpieczeństwa.
Panel sterowania:
Regulowany system Motion Match, kontrolka alternatora,
kontrolka temperatury cieczy chłodzącej, tempomatu,
licznik godzin pracy, prędkościomierz cyfrowy,
elektroniczna kontrolka filtra powietrza,
elektryczny wskaźnik poziomu paliwa,
kontrolka ciśnienia oleju, wskaźnik obrotów silnika,
kontrolka podgrzania świec,
kontrolka załączenia 4x4, kontrolka włączenia hamulca parkingowego,
kontrolka załączenia WOM, kontrolka włączenia kierunkowskazów / świateł awaryjnych.
Układ elektryczny:
System 12 V, alternator 75 AMP, rozruch silnika za pomocą
kluczyka z pozycją wstępnego podgrzania świeć żarowych.
Akumulator 770 CCA, gniazdo 7 pin
Okablowanie pod radio, głośniki i antena
Oświetlenie:
Dwa przednie światła halogenowe. Dwa światła awaryjne.
Dwa światła tylne. Kierunkowskazy dostosowane są do
Europejskich standardów
Kabina:
Gniazdko 12, klimatyzacja i nagrzewnica,
podłokietnik, schowek na telefon komórkowy, komfortowy fotel operatora ze zwijanym pasem bezpieczeństwa, dwie przednie lampy robocze,
wycieraczka przedniej szyby / spryskiwacz,
Szczelna i komfortowa kabina, gumowa mata podłogi,
zintegrowana antena radiowa (w dachu), uchylna tylna szyba,
uchwyt na Instrukcje Obsługi, lusterko wsteczne (w kabinie),
dźwignie sterowania umieszczone po prawej stronie
Schowek po prawej i lewej stronie,
wyciszona kabina, osłona przeciwsłoneczna, regulowana kolumna kierownicy.
Udźwig:
1420 kg mierzone na ramionach
1134 kg mierzone w odległości 24´´ za ramionami.
Wymiary dł. całkowita z TUZ 3454,szerokość 1667-2334
Masa 1980kg.
Wysokość ROPS 2372-2468,kabina 2168-2266