Ciągnik kompaktowy John Deere 1026R + ładowacz
ZAREJESTROWANY
Ciągnik kompaktowy John Deere 1026R + ładowacz
Przy projektowaniu modelu 1026R inżynierowie uwzględnili opinie klientów w każdym omawianym zakresie. Wzrost stabilności. Poprawa komfortu jazdy. Poprawa możliwości mocowania. A także lepsze możliwości przechowywania maszyny.
Model 1026R jest wyposażony w przekładnię hydrostatyczną, napęd na 4 koła (4WD) i wspomaganie układu kierowniczego w standardzie. Pozostałe funkcje modelu 1026R zapewniają niezrównany komfort pracy w ciężkich warunkach.
Natomiast wszechstronność modelu 1026R można z pewnością porównać do scyzoryka szwajcarskiego. Niewielkie wymiary i zwarta budowa, możliwość wykonywania wielu zadań oraz szybka zmiana narzędzi i dodatkowego wyposażenia.
Zarejestrowany w Polsce
Silnik
Moc jest zapewniana przez trwały i efektywny 3-cylindrowy silnik wysokoprężny o dużym momencie obrotowym serii Yanmar® TNV.
Ta seria silników została opracowana w celu spełniania wymogów środowiskowych określonych w normach Interim Tier 4 (IT4) przez Agencję Ochrony Środowiska (EPA) dzięki uzyskaniu niskiego poziomu spalania i emisji spalin.
- Liczba cylindrów: 3
- Pojemność silnika: 1,115 l
- Maksymalny moment obrotowy: 63,7 Nm przy 1900 obr./min.
- Moc znamionowa silnika: ECE R24: 17,5 kW (23,8 KM) przy 3200 obr./min.
- Moc znamionowa 97/68/WE: 17,5 kW (23,8 KM) przy 3200 obr./min.
- Moc znamionowa WOM (KM): 13,4 kW (18,0 KM)
- Rok produkcji: 2012
SILNIK SERII YANMAR TNV OFERUJE NASTĘPUJĄCE FUNKCJE:
- Ekonomiczny dzięki dobremu chłodzeniu i dużej trwałości
- Dzięki specjalnej izolacji poziom drgań i hałasu silnika jest mniejszy; pośredni wtrysk paliwa używa komory wstępnego spalania, aby zapewnić płynną i cichą pracę silnika; tłok wykonany ze stopu aluminium z wbudowanymi siłownikami stalowymi jest lekki, co pozwala zmniejszyć obciążenie łożysk korbowodu oraz zapewnić dobre parametry wymiany ciepła.
- Budowa silnika dopuszcza bardziej rygorystyczne tolerancje i neutralizuje rozszerzanie tłoka, redukując w ten sposób przedmuch gazów i zmniejszając hałas stuku tłoka.
- Wyższe pierścienie górne na tłoku oraz cieńsza uszczelka głowicy znaczącą zmniejszają ilość niespalonegogazu odlotowego i zwiększają skuteczność spalania.
- Profil odchylenia zębów kół rozrządu pozwolana prawie całkowite wyeliminowanie efektu szczękania, hałasu i luzu.
- Rezerwa momentu obrotowego zapewnia dużo mocy przy dużych obciążeniach i jednocześnie wyjątkowej oszczędności paliwa.
- Filtr paliwa z wymiennym wkładem.
- System smarowania pod pełnym ciśnieniem dostarcza ciśnieniowo przefiltrowany olej do wszystkich istotnych części silnika.
- Świecie żarowe zapewniają szybki rozruch w temperaturze poniżej -18°C. (opcjonalny osprzęt podgrzewacza płynu chłodzącego silnika będzie wspomagać rozruch w bardziej ekstremalnych warunkach).
- System paliwa z automatycznym odpowietrzaniem oznacza, że nie jest wymagane szczspecjalne odpowietrzanie, jeśli paliwo zostanie zużyte w ciągniku; system ten sam uzbroi pompę wtrysku, przewody i wtryskiwacze, zapewniając szybkie doprowadzenie paliwa.
- Rozruch kluczykiem i odcięcie eliminuje pokrętło odcięcia paliwa.
- Cewka elektryczna zamyka dopływ paliwa niezwłocznie po wyłaczeniu stacyjki.
- Przezroczysty zbiornik odzyskiwania płynu chłodzącego pozwala operatorowi sprawdzanie poziomu płynu bez konieczności zdejmowania korka chłodnicy.
- Suchy filtr powietrza z wkładem zabezpieczającym utrzymuje brud i inne zanieczyszczenia z dala od silnika.
- Wkład zabezpieczający (drugi filtr) ochroni silnik, jeśli w filtrze podstawowym dojdzie do wycieku.
- Zapewnia ochronę silnika w przypadku serwisowania filtra podstawowego
- Boczne panele ekranu oraz przedni ekran kratkowy zapewniają doskonały przepływ powietrza do komory silnika.
- Uszczelniona komora chłodnicy utrzymuje zanieczyszczenia po zewnętrznej stronie maski.
- Jednoelementowe panele boczne mogą być zdejmowane w celu zapewnienia szybkiego i łatwego dostępu do silnika.
- Wydech poziomy odprowadza spaliny ze stanowiska operatora, zmniejszając hałas i zapewniając poprawę widoczności i komfortu operatora.
Przekładnia hydrostatyczna (HST)
- Ciągnik 1026R wyposażony jest w przekładnię hydrostatyczną.
- Płyn pod ciśnieniem przenosi moc silnika na koło napędowe poprzez pompę hydrauliczną oraz silnik.
- Jednostka napędu hydrostatycznego funkcjonuje jako sprzęgło i przekładnia.
- Podwójne pedały sterujące Twin TouchTM umożliwiają wybór kierunku i prędkości jazdy poprzez dotnięcie czubkiem stopy. Idealnie dopasowane do prac, w których produktywność jest koniecznością, np. zastosowanie ładowacza lub kosiarki.
- Bezgraniczne prędkości jazdy, nawet przy pełnej przepustnicy, aby dopasować do danej pracy.
- Brak sprzęgania w celu zapewnienia szybkiej zmiany kierunku.
- Szybsza, łatwiejsza i bardziej precyzyjna obsługa niż w przypadku konkurencyjnych ciągników dzięki konstrukcji pedału napędowego (palec-pięta).
- Zapewnia wysoki moment obrotowy przy rozruchu.
- Zmniejsza obciążenia amortyzatorów układu napędowego.
- Duże pedały nożne zostały zaprojektowane w sposób zapewniający operatorowi komfort i wygodną obsługę ciągnika.
- Przekładnia posiada dwie prędkości - zakres małej i dużej prędkości.
- Dźwignia zakresów jest umieszczona w pobliżu fotela, w miejscu dogodnym w zasięgu operatora.
- Zakres małej prędkości umożliwia wykonywanie trudniejszych prac przy większych prędkościach niż ciągniki konkurencyjne, które wyposażone są przekładnię trzyzakresową (tzn. zakres małej prędkości w przypadku 3-zakresowego mostu pędnego jest mniejsza od zakresu występującego na 2-zakresowym moście pędnym).
Do funkcji zapewniających trwałość należą:
- Duży, odkuwany z jednego kawałka wał czopowy z łożyskami większego wspornika, które redukują drgania i hałas.
- Innowacyjny most pędny składa się z przekładni HST, osi przekładni redukcyjnej oraz sprzęgła.
- Boczna filtracja ciśnienia umożliwia używanie drobniejszego filtra sitkowego (10 mikronów), a nie systemów filtracji ssących, które używane są w wielu ciągnikach konkurencyjnych.
- Jedna pompa, aby dostarczać ciśnienie zasilania i zapewniać przepływ. Rozdzielacz przepływu rozdziela przepływ na różne obwody w całym ciągniku.
- Most pędny posiada chłodnicę oleju, która zapewnia lepszą wydajność hydraulicznego układu chłodzenia.