Ciągnik kompaktowy John Deere 1026R + ładowacz (7047403925)



Nie było ofert kupna

Zakończona o 9:03 dnia 27.11.2018 r.

Kategoria: Pozostałe
Lokalizacja: Łuków


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

oferta nr 7047403925


Opis

Ciągnik kompaktowy John Deere 1026R + ładowacz

ZAREJESTROWANY

Ciągnik kompaktowy John Deere 1026R + ładowacz

Przy projektowaniu modelu 1026R inżynierowie uwzględnili opinie klientów w każdym omawianym zakresie. Wzrost stabilności. Poprawa komfortu jazdy. Poprawa możliwości mocowania. A także lepsze możliwości przechowywania maszyny.

Model 1026R jest wyposażony w przekładnię hydrostatyczną, napęd na 4 koła (4WD) i wspomaganie układu kierowniczego w standardzie. Pozostałe funkcje modelu 1026R zapewniają niezrównany komfort pracy w ciężkich warunkach.

Natomiast wszechstronność modelu 1026R można z pewnością porównać do scyzoryka szwajcarskiego. Niewielkie wymiary i zwarta budowa, możliwość wykonywania wielu zadań oraz szybka zmiana narzędzi i dodatkowego wyposażenia.

Zarejestrowany w Polsce

Silnik

Moc jest zapewniana przez trwały i efektywny 3-cylindrowy silnik wysokoprężny o dużym momencie obrotowym serii Yanmar® TNV.

Ta seria silników została opracowana w celu spełniania wymogów środowiskowych określonych w normach Interim Tier 4 (IT4) przez Agencję Ochrony Środowiska (EPA) dzięki uzyskaniu niskiego poziomu spalania i emisji spalin.

  • Liczba cylindrów: 3
  • Pojemność silnika: 1,115 l
  • Maksymalny moment obrotowy: 63,7 Nm przy 1900 obr./min.
  • Moc znamionowa silnika: ECE R24: 17,5 kW (23,8 KM) przy 3200 obr./min.
  • Moc znamionowa 97/68/WE: 17,5 kW (23,8 KM) przy 3200 obr./min.
  • Moc znamionowa WOM (KM): 13,4 kW (18,0 KM)
  • Rok produkcji: 2012

SILNIK SERII YANMAR TNV OFERUJE NASTĘPUJĄCE FUNKCJE:

- Ekonomiczny dzięki dobremu chłodzeniu i dużej trwałości

- Dzięki specjalnej izolacji poziom drgań i hałasu silnika jest mniejszy; pośredni wtrysk paliwa używa komory wstępnego spalania, aby zapewnić płynną i cichą pracę silnika; tłok wykonany ze stopu aluminium z wbudowanymi siłownikami stalowymi jest lekki, co pozwala zmniejszyć obciążenie łożysk korbowodu oraz zapewnić dobre parametry wymiany ciepła.

- Budowa silnika dopuszcza bardziej rygorystyczne tolerancje i neutralizuje rozszerzanie tłoka, redukując w ten sposób przedmuch gazów i zmniejszając hałas stuku tłoka.

- Wyższe pierścienie górne na tłoku oraz cieńsza uszczelka głowicy znaczącą zmniejszają ilość niespalonegogazu odlotowego i zwiększają skuteczność spalania.

- Profil odchylenia zębów kół rozrządu pozwolana prawie całkowite wyeliminowanie efektu szczękania, hałasu i luzu.

- Rezerwa momentu obrotowego zapewnia dużo mocy przy dużych obciążeniach i jednocześnie wyjątkowej oszczędności paliwa.

- Filtr paliwa z wymiennym wkładem.

- System smarowania pod pełnym ciśnieniem dostarcza ciśnieniowo przefiltrowany olej do wszystkich istotnych części silnika.

- Świecie żarowe zapewniają szybki rozruch w temperaturze poniżej -18°C. (opcjonalny osprzęt podgrzewacza płynu chłodzącego silnika będzie wspomagać rozruch w bardziej ekstremalnych warunkach).

- System paliwa z automatycznym odpowietrzaniem oznacza, że nie jest wymagane szczspecjalne odpowietrzanie, jeśli paliwo zostanie zużyte w ciągniku; system ten sam uzbroi pompę wtrysku, przewody i wtryskiwacze, zapewniając szybkie doprowadzenie paliwa.

- Rozruch kluczykiem i odcięcie eliminuje pokrętło odcięcia paliwa.

- Cewka elektryczna zamyka dopływ paliwa niezwłocznie po wyłaczeniu stacyjki.

- Przezroczysty zbiornik odzyskiwania płynu chłodzącego pozwala operatorowi sprawdzanie poziomu płynu bez konieczności zdejmowania korka chłodnicy.

- Suchy filtr powietrza z wkładem zabezpieczającym utrzymuje brud i inne zanieczyszczenia z dala od silnika.

- Wkład zabezpieczający (drugi filtr) ochroni silnik, jeśli w filtrze podstawowym dojdzie do wycieku.

- Zapewnia ochronę silnika w przypadku serwisowania filtra podstawowego

- Boczne panele ekranu oraz przedni ekran kratkowy zapewniają doskonały przepływ powietrza do komory silnika.

- Uszczelniona komora chłodnicy utrzymuje zanieczyszczenia po zewnętrznej stronie maski.

- Jednoelementowe panele boczne mogą być zdejmowane w celu zapewnienia szybkiego i łatwego dostępu do silnika.

- Wydech poziomy odprowadza spaliny ze stanowiska operatora, zmniejszając hałas i zapewniając poprawę widoczności i komfortu operatora.

Przekładnia hydrostatyczna (HST)

- Ciągnik 1026R wyposażony jest w przekładnię hydrostatyczną.

- Płyn pod ciśnieniem przenosi moc silnika na koło napędowe poprzez pompę hydrauliczną oraz silnik.

- Jednostka napędu hydrostatycznego funkcjonuje jako sprzęgło i przekładnia.

- Podwójne pedały sterujące Twin TouchTM umożliwiają wybór kierunku i prędkości jazdy poprzez dotnięcie czubkiem stopy. Idealnie dopasowane do prac, w których produktywność jest koniecznością, np. zastosowanie ładowacza lub kosiarki.

- Bezgraniczne prędkości jazdy, nawet przy pełnej przepustnicy, aby dopasować do danej pracy.

- Brak sprzęgania w celu zapewnienia szybkiej zmiany kierunku.

- Szybsza, łatwiejsza i bardziej precyzyjna obsługa niż w przypadku konkurencyjnych ciągników dzięki konstrukcji pedału napędowego (palec-pięta).

- Zapewnia wysoki moment obrotowy przy rozruchu.

- Zmniejsza obciążenia amortyzatorów układu napędowego.

- Duże pedały nożne zostały zaprojektowane w sposób zapewniający operatorowi komfort i wygodną obsługę ciągnika.

- Przekładnia posiada dwie prędkości - zakres małej i dużej prędkości.

- Dźwignia zakresów jest umieszczona w pobliżu fotela, w miejscu dogodnym w zasięgu operatora.

- Zakres małej prędkości umożliwia wykonywanie trudniejszych prac przy większych prędkościach niż ciągniki konkurencyjne, które wyposażone są przekładnię trzyzakresową (tzn. zakres małej prędkości w przypadku 3-zakresowego mostu pędnego jest mniejsza od zakresu występującego na 2-zakresowym moście pędnym).

Do funkcji zapewniających trwałość należą:

- Duży, odkuwany z jednego kawałka wał czopowy z łożyskami większego wspornika, które redukują drgania i hałas.

- Innowacyjny most pędny składa się z przekładni HST, osi przekładni redukcyjnej oraz sprzęgła.

- Boczna filtracja ciśnienia umożliwia używanie drobniejszego filtra sitkowego (10 mikronów), a nie systemów filtracji ssących, które używane są w wielu ciągnikach konkurencyjnych.

- Jedna pompa, aby dostarczać ciśnienie zasilania i zapewniać przepływ. Rozdzielacz przepływu rozdziela przepływ na różne obwody w całym ciągniku.

- Most pędny posiada chłodnicę oleju, która zapewnia lepszą wydajność hydraulicznego układu chłodzenia.

Film prezentujący ładowacz sprzedawany razem z traktorem:

https://www.youtube.com/watch?v=N6nsdz3D5KM

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.