- moc maksymalna. 360 KM - wg normy ECE R24,
- moc homologowana 269 kW/366 KM wg normy EC 97/68,
- silnik Deutz, 6-cylindrowy, 4-zaworowy, TIR 4 final
- skrzynia bezstopniowa VARIO TMS (50 km/h), system "TI",
- jednoobwodowy układ hamulcowy ciągnika,
- joystick wielofunkcyjny, terminal Vario kolorowy 10,4",
- przygotowanie do VarioGuide,
- kabina amortyzowana pneumatycznie, elektrycznie sterowanie i ogrzewane lusterka boczne, sferyczne,
- fotel pasażera komfortowy,
- dwie lampy kogut
- klimatyzacja automatyczna z ogrzewaniem kabiny,
- oświetlenie przednie na słupkach kabiny i tylne na błotnikach, światło ostrzegawcze rotacyjne,
- instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,
- zaczep górny automatyczny, przestawialny wysokościowo,
- zaczep dolny z belką wahadłową, do przyczep jednoosiowych,
- zaczep dolny kulowy
- przednia oś amortyzowana,
- przedni TUZ - udźwig 5 550 kg, z EHR
- dwie pary wyjścia hydraulicznych z przodu
- górny łącznik z tyłu i przodu
- wstępny filtr paliwa z podgrzewacze,
- tylny TUZ - udźwig 11 800 kg,
- tylny WOM - 540E/1000 obr/min,
- pompa hydrauliczna o wydatku - 205 l/min, niezależny układ hydrauliki zewnętrznej,
- ogumienie przód 600/65 R 34 Michelin,
- ogumienie tył 650/85 R 38 Michelin,
- obciążniki na kołach tylnych 600 kg (2 x 300 kg)
- radio CD.
-dodatkowa skrzynka narzędziowa
-wtyczka połączeniowa 3-biegunowa do gniazda wtykowego urządzeń (przód)
-wtyczka połączeniowa 7-biegunowa do gniazda wtykowego urządzeń (tył)
https://korbanek.otomoto.pl/
http://www.korbanek.pl/maszyny-uzywane
https://www.facebook.com/KorbanekMaszynyRolnicze/