Sprzedam Chryslera Town & Country - amerykańską wersję Grand Voyagera - w 7-osobowej przedłużanej wersji w najbogatszej odmianie Limited Stow 'n' Go z silnikiem benzynowym 3.8 V6 (skrzynia automatyczna). Auto pochodzi z 2005 roku, od 2009 roku w Polsce (jestem drugim właścicielem w PL) - przypłynęło nieuszkodzone (dysponuję raportem Carfax oraz zdjęciami ze sprzedaży w Stanach). Obecny przebieg auta to 135.000 mil (ok. 217.200 km).
Najbogatsza wersja wyposażenia Limited, w standardzie m.in.: skórzana tapicerka (przednie fotele podgrzewane i elektrycznie regulowane), 3-strefowa klimatyzacja, radioodtwarzacz CD ze zmieniarką płyt i odtwarzaczem DVD, elektrycznie otwierane drzwi przesuwane oraz tylna klapa (z przycisków w pilocie bądź w kabinie), elektrycznie uchylane tylne okna, tempomat, wersja Stow 'n' Go - fotele II i III rzędu chowane w schowkach pod podłogą.
Pół roku temu przeprowadzony pełny serwis z wymianą płynów (olej w silniku, olej w skrzyni), filtrów i kilkoma poprawkami mechanicznymi (m.in. nowy oryginalny EGR Mopar oraz nowa chłodnica wody). Ponadto została zamontowana porządna instalacja gazowa (sterownik STAG, reduktor AC, wtryski AC, dwa zbiorniki o pojemności ponad 70 litrów w schowkach na fotele II rzędu). Poza tym auto ma przerobione oświetlenie i w miarę możliwości dostosowane do przepisowych wymogów (białe postojówki z przodu, pomarańczowe migacze z tyłu, dodatkowe przeciwmgielne na tył).
Auto posiada też niestety kilka bolączek, które powoli od zakupu eliminuję:
- od założenia LPG świeci się Check i wyrzuca błąd filtra oparów paliwa (objawia się to tylko nieco podniesionymi obrotami na biegach N luz i P parking),
- wyskakuje błąd cewki kompresora klimatyzacji (niby klima działa, ale z oporem) - koszt używanego kompresora ok. 400 zł, nowego ok. 900 zł),
- ostatnio pojawił się delikatny wyciek z przekładni kierowniczej, więc albo szykuje się wymiana, albo regeneracja - regeneracja 400-700 zł,
- na desce i na ekranie komputera pokładowego wyświetla się komunikat o problemie z czujnikiem ciśnienia w kole - jest to jednak problem stricte elektroniczny, opony trzymają ciśnienie bez problemu - niezależnie czy letnie, czy zimowe,
- fotel kierowcy ma przetarcia, w lewym tylnym fotelu urwany uchwyt na kubek - generalnie wnętrze w dobrym stanie, choć wymaga doczyszczenia i dopieszczenia,
- w aucie została wymieniana podsufitka z wersji EU, bo gąbka z oryginalnej po prostu rozleciała się,
- DVD w polskich warunkach nie chce działać (poza tym nie mam pilota),
- nie działa centralny zamek w drzwiach przesuwanych (trzeba blokować je manualnie),
- z zewnątrz może rzucać się otarcie lewej strony (tak kupiłem auto) - nie ruszałem, nie klepałem, zabezpieczyłem jedynie przed korozją.
Generalnie auto zadbane i bez większych usterek, choć w paru kwestiach wymaga uwagi. Silnik i skrzynia śmigają bez najmniejszych problemów, zawieszenie nie tłucze się, tak jak pisałem wyżej - co najwyżej przekładnia kierownicza do roboty i kompresor klimy do wymiany.
WAŻNE - priorytetem przy kupnie była zdrowa blacha, nie ma więc mowy o obecności rdzy. Wprawne oko dopatrzy się co najwyżej 2-3 pryszczy lakieru na masce. Poza tym absolutnie czysto. Posiadam dwa komplety opon (letnie Falken i zimowe Nokian).
Samochód jest moją prywatną własnością i codziennie użytkowane. Cena adekwatna do stanu - podlega niewielkiej negocjacji.