NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY
Numer rdzenia: TF035-211
Stan: fabrycznie nowy, wyważony i gotowy do montażu
Producent: Turbocentras UAB
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB
PRZED ZAKUPEM PROSIMY O SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI Z TABLICZKI ZNAMIONOWEJ!!!
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 49135-06000 4913506000
- 49135-06010 4913506010
- 49135-06015 4913506015
- 49135-06017 4913506017
- 49135-06030 4913506030
- 49135-06035 4913506035
- 49135-06037 4913506037
- 49135-06115 4913506115
- YC1Q6K682BD
- YC1Q-6K682-BD
- YC1Q6K682AD
- YC1Q-6K682-AD
- YC1Q6K682AD
- YC1Q-6K682-AD
- YC1Q6K682AE
- YC1Q-6K682-AE
- YC1Q6K682CC
- YC1Q-6K682-CC
- YC1Q6K682CA
- YC1Q-6K682-CA
- 3C1Q6K682EA
- 3C1Q-6K682-EA
- 3C1Q6K682FB
- 3C1Q-6K682-FB
WYŻEJ WYMIENIONA TURBINA WYSTĘPOWAŁA W NASTĘPUJĄCYCH POJAZDACH:
- FORD Transit V 2.4L TDCi PUMA F4FA 120KM/ 88kW od 2000
- FORD Transit V 2.4L TDCi PUMA 90KM/ 66kW od 2000
- FORD Transit V 2.4L TDCi PUMA 125KM/ 92kW od 2000
SPECYFIKACJA PRODUKTU
- Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych do regeneracji turbosprężarek
- Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
- Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
- Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
- Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
- Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
- Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
Przed zakupem prosimy o SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI z tabliczki znamionowej!
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki!
Wybór wkładu według kodu silnika, zdjęcia (wygląda tak samo) może spowodować zakup NIE PASUJĄCEGO środka!
UWAGA!
Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki! W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!