NOWY WYWAŻONY ŚRODEK TURBINY
Numer rdzenia: KP35-211
Stan: fabrycznie nowy, wyważony i gotowy do montażu
Producent: Turbocentras UAB
W zestawie uszczelka pod spływ olejowy oraz gumowy o'ring (jeśli jest przewidziany konstrukcyjnie).
Wkłady są składane i wyważane na Litwie w centrali firmy Turbocentras UAB
PRZED ZAKUPEM PROSIMY O SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI Z TABLICZKI ZNAMIONOWEJ!!!
RDZEŃ PASUJE DO NASTĘPUJĄCYCH TURBOSPRĘŻAREK:
- 54359700008 5435 970 0008 5435-971-0008 <>
- 54359700002 5435 970-0002 5435-970-0002
- 54359880002 5435 988 0002 5435-988-0002
- 54359710002 5435 971 0002 5435-971-0002
- 54359880008 5435 988 0008 5435-988-0008
- 8200578317
- 8200351439
- 8200022735
- 8200409030
- 7701473673
- 7711135039
- 8200578338
- 8200119854
- 8200189536
- 8200351471
- 8200409037
- 8200189538
- 54359700008
- 409838H118218
- 14411-BN701
- 14411BN701
- 13900-84A00
- 1390084A00
- 8200268257
WYŻEJ WYMIENIONA TURBINA WYSTĘPOWAŁA W NASTĘPUJĄCYCH POJAZDACH:
- Nissan Almera 1.5L dCi K9K-260 82KM/ 60kW od 2001
- Nissan Micra 1.5L dCi K9K-260 82KM/ 60kW od 2001
- Renault Clio II 1.5L dCi K9K-702 82KM/ 60kW 201-2005
- Renault Kangoo I 1.5L dCi K9K-702 80KM/ 59kW od 2001
- Renault Megane II 1.5L dCi K9K-702 82KM/ 60kW od 2001
SPECYFIKACJA PRODUKTU
- Produkt renomowanej litewskiej marki Turbocentras UAB – najchętniej wybieranego producenta części zamiennych do regeneracji turbosprężarek
- Wyprodukowany z wysokiej jakości japońskiej stali
- Zawiera wysoką zawartość niklu na poziomie od 52-58%, co gwarantuje żaroodporność
- Rdzeń jest wyważony za pomocą profesjonalnego sprzętu VSR 400, co potwierdza dołączony do przesyłki protokół wyważenia z numerem seryjnym korasa
- Rdzeń jest składany i wyważany na Litwie, w naszym profesjonalnym serwisie
- Do produkcji zespołów środkowych używamy wyłącznie własnych części wysokiej jakości
- Każdy z elementów CHRA jest precyzyjnie sprawdzany przed montażem
PRZED ZAKUPEM PROSIMY O SPRAWDZENIE NUMERÓW TURBOSPRĘŻARKI Z TABLICZKI ZNAMIONOWEJ!
Środki turbosprężarek powinny być dobierane według numerów turbosprężarki!
Wybór wkładu według kodu silnika, zdjęcia (wygląda tak samo) może spowodować zakup NIE PASUJĄCEGO środka!
UWAGA!
Przed montażem naprawionej turbiny należy zidentyfikować i wyeliminować przyczynę poprzedniego uszkodzenia / awarii turbosprężarki! W innym przypadku naprawiona turbina ulegnie powtórnemu uszkodzeniu!