CHŁODNICA WODY MERCEDES E T-MODEL (S124), E (W124), KOMBI T-MODEL (S124), SEDAN (W124) 2.0D/2.5D/3.0D 12.84-06.96 NISSENS 62698A -
- VALEO: 819387
- VAN WEZEL: 30002068
- Materiał: aluminium, tworzywo sztuczne
- MAGNETI MARELLI: 350213691000
- MERCEDES-BENZ: 124 500 10 03, 124 500 22 03, 124 500 44 03, 124 500 98 03, A1245001003, A1245002203, A1245004403, A1245009803
- Indeks: NIS 62698A
- Producent: NISSENS
- QUINTON HAZELL: QER1738
- DENSO: DRM17032
- AVA QUALITY COOLING: MS2068, MSA2068
- GERI: 52422
- NRF: 516573
- AKS DASIS: 120480N, 0304801
- 4SEASONS: 118009, 118108
- BEHR HELLA SERVICE: 8MK376712461, 8MK376712464, 110471, 376712461
- Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów
- Wymiary radiatora: 532 X 490 X 40
- ARD: 310593, MERC5259
- FRIGAIR: 01062077
- JDEUS: RA0170240
- SCHLIECKMANN: 60302068
Kod produktu: 364869
Wersje pojazdu
- MERCEDES-BENZ sedan (W124) olej napędowy 200 D (124.120) 53 kW / 72 KM (1984.12 - 1989.08)
- MERCEDES-BENZ sedan (W124) olej napędowy 200 D (124.120) 55 kW / 75 KM (1989.08 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ sedan (W124) olej napędowy 250 D (124.125) 66 kW / 90 KM (1985.04 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ sedan (W124) olej napędowy 250 Turbo-D (124.128) 93 kW / 126 KM (1988.09 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ sedan (W124) olej napędowy 300 D (124.130) 80 kW / 109 KM (1984.12 - 1989.08)
- MERCEDES-BENZ sedan (W124) olej napędowy 300 D 4-matic (124.330) 80 kW / 109 KM (1986.09 - 1992.08)
- MERCEDES-BENZ sedan (W124) olej napędowy 300 D (124.130) 81 kW / 110 KM (1990.06 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ sedan (W124) olej napędowy 300 D 4-matic (124.330) 83 kW / 113 KM (1989.08 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ sedan (W124) olej napędowy 300 D (124.130) 83 kW / 113 KM (1989.08 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ KOMBI kombi (S124) olej napędowy 200 T D (124.180) 53 kW / 72 KM (1985.09 - 1991.08)
- MERCEDES-BENZ KOMBI kombi (S124) olej napędowy 200 T D (124.180) 55 kW / 75 KM (1988.09 - 1991.08)
- MERCEDES-BENZ KOMBI kombi (S124) olej napędowy 250 T D (124.185) 66 kW / 90 KM (1985.09 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ KOMBI kombi (S124) olej napędowy 250 T D (124.185) 69 kW / 94 KM (1989.01 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ KOMBI kombi (S124) olej napędowy 300 T D (124.190) 80 kW / 109 KM (1986.09 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ KOMBI kombi (S124) olej napędowy 300 T D (124.190) 81 kW / 110 KM (1989.01 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ KOMBI kombi (S124) olej napędowy 300 T D (124.190) 83 kW / 113 KM (1989.01 - 1993.06)
- MERCEDES-BENZ KLASA E (W124) olej napędowy E 200 D (124.120) 55 kW / 75 KM (1993.06 - 1995.06)
- MERCEDES-BENZ KLASA E (W124) olej napędowy E 250 Turbo-D (124.128) 93 kW / 126 KM (1993.06 - 1995.06)
- MERCEDES-BENZ KLASA E kombi (S124) olej napędowy E 250 Turbo D 93 kW / 126 KM (1993.06 - 1996.06)
- MERCEDES-BENZ KOMBI kombi (S124) olej napędowy 250 TD Turbo (124.188) 93 kW / 126 KM (1988.03 - 1993.07)
Chłodnice Nissens charakteryzują się wysoką wydajnością cieplną oraz wytrzymałością ciśnieniową. Wykonane są z wysokojakościowych materiałów, które zapewniają im dużą wytrzymałość, a także odporność na korozję
Do produkcji chłodnic Nissens wykorzystuje się wysokiej jakości aluminium odporne na korozję, a także NOCOLOK, specjalny spiek aluminium zapewniający odporność produktu na wstrząsy i naprężenia. Szczelność zbiorników zapewniona jest przez połączenie materiału PA-66 oraz włókna szklanego wykorzystanych do ich produkcji, a także zastosowanie uszczelek z silikonu w miejscu uszczelnień
Chłodnice Nissens to produkty wysokiej jakości wykonane z niezwykłą starannością, niezawodne nawet w ekstremalnych warunkach
Chłodnica to sieć długich, wielokrotnie zawijanych kanałów, przez które przepływa płyn chłodzący, obudowanych bardzo gęstymi, cienkimi metalowymi żebrami. Jest to istotny element silnika odpowiadający za odprowadzenie ogromnej ilość ciepła, jakie wytwarza się w trakcie jego pracy. By było to możliwe, w silniku znajdują się kanały cieczy chłodzącej połączone z chłodnicą za pomocą metalowych i gumowych przewodów
Chłodnica ulega uszkodzeniom w wyniku osadzania się kamienia w kanałach, przez co przepływ cieczy jest zmniejszany lub wręcz zatrzymywany, uszkodzeń kanałów cieczy chłodzącej prowadzących do wycieków bądź ograniczenia przepływu oraz uszkodzeń żebrowania, w wyniku którego powietrze przestaje skutecznie odbierać ciepło
Niesprawna chłodnica to spadek wydajności układu chłodzenia, a co za tym idzie, przegrzanie silnika i jego poważne uszkodzenie. Wzrost temperatury cieczy chłodzącej widoczny na wskaźnikach lub kontrolkach deski rozdzielczej, zagotowanie cieczy chłodzącej objawiające się gęstą parą wydobywającą się z komory silnika czy też wyciek cieczy chłodzącej pod pojazd to standardowe objawy awarii chłodnicy
Wadliwą chłodnicę należy bezzwłocznie wymienić, by uniknąć poważniejszych uszkodzeń
NISSENS – jest jednym z największych na świecie producentów chłodnic i elementów układów termicznych. Produkuje wszystko, co wiąże się z wymianą ciepła w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych. W ofercie znajdują się także kompleksowe rozwiązania i systemy termiczne dla wojska, przemysłu i rolnictwa