Chivalry 2 PL
- platforma: PlayStation 4
- wersja językowa gry: Angielska, polska(napisy)
- okładka i instrukcja: europejska (polska, angielska, niemiecka lub inna europejska)
- stan: nowa
- tryb gry: multiplayer
- liczba graczy: 2-64
- gatunek: akcja, multiplayer, średniowiecze
Preorder
Premiera: 08.06.2021 ( data premiery może ulec zmianie)
Zdjęcie produktu poglądowe.
Chivalry II to sieciowa gra akcji pozwalająca brać udział w średniowiecznych bitwach. Jest to kontynuacja popularnego Chivalry: Medieval Warfare z 2012 roku. Obie produkcje opracowało studio Torn Banner.
W Chivalry II akcję obserwujemy z perspektywy pierwszoosobowej, a rozgrywka koncentruje się na potyczkach z innymi graczami przy użyciu różnorodnej broni białej, jak również łuków i kusz. Nowością w porównaniu z poprzednią częścią jest możliwość korzystania z koni. Produkcja osadzona jest w fikcyjnym uniwersum, zainspirowanym hollywoodzkimi filmami i autorzy skupili się głównie na widowiskowości starć, a nie ich realizmie.
Projekt oferuje rozbudowany system walki, pozwalający dokładnie kontrolować każdy ruch za pomocą myszki. W porównaniu z pierwszą częścią został on mocno ulepszony, dzięki czemu oferuje więcej typów manewrów i jest łatwiejszy do opanowania.
Gra może się pochwalić znacznie większą skalą starć niż pierwsze Chivalry, pozwalając na potyczki z 64 graczami. Rozgrywka ma charakter drużynowy. Uczestnicy zabawy dzielą się na dwie frakcje i każda strona otrzymuje do wykonania konkretne zadania, których wypełnienie wymaga dobrej współpracy z towarzyszami broni. Produkcja oferuje dużą różnorodność wrażeń.
Podczas rozgrywki bierzemy udział m.in. w oblężeniach twierdz, plądrowaniu wiosek oraz walkach na ubitych polach i w lasach. Mapy wypełnione są interaktywny obiektami, a rozgrywką rządzi rozbudowany silnik fizyczny. Zapewnia to dużą swobodę akcji. Możemy np. podpalić kurę i rzucić nią w przeciwnika, czy użyć ciała zabitego wroga jako pocisku do katapulty.
Chivalry II oferuje wyłącznie tryb multiplayer.
Produkcja posiada atrakcyjną trójwymiarową oprawę graficzną, którą zbudowano na silniku Unreal Engine 4. W porównaniu z pierwszą częścią zwiększono skalę starć i poziom detali oraz gruntownie przerobiono cały system animacji.