CHIPTUNING LAND ROVER RANGE III L322 130KW/177PS
PARAMETRY TECHNICZNE:
MOC FABRYCZNA w KM: 177 + 27
MOMENT OBROTOWY FABRYCZNY w Nm: 390 + 50
PowerControl świat profesjonalnego tuningu (made in Germany). Wzrost wydajności do +30%
Najnowocześniejsza technologia multi-map 4.0 DTE Systems - dzięki wielowymiarowej mapie sygnały w czasie rzeczywistym są dostarczane aż do dziewięciu kanałów sterujących. PowerControl precyzyjnie zrządza parametrami (np.Common Rail, ciśnienie doładowania, turbosprężarki, w kolektorze dolotowym, masa powietrza, temperatura) w najbardziej zaawansowanych technologicznie silnikach.
2 programy jazdy do wyboru i aż 7 poziomów mocy - możesz wybierać między dwoma różnymi, w pełni konfigurowalnymi programami jazdy: Sport i Dynamic.
- Sport -W trybie sportowym parametry silnika są dostrojone pod kątem maksymalnych osiągów. Pojazd reaguje bardziej bezpośrednio, zapewniając maksymalne wrażenia z jazdy.
- Dynamic -Tryb dynamiczny to prawdziwie wszechstronny i dobrze wyważony tryb na długie trasy. Pojazd reaguje bardziej dynamicznie, zapewniając większą zwinność w każdym zakresie prędkości.
Łatwa instalacja - PowerControl firmy DTE można zainstalować w zaledwie kilku prostych krokach. W każdej chwili możliwy jest również powrót do seryjnej wersji pojazdu.
Przeprogramowanie przy zmianie pojazdu - w razie potrzeby i zmiany pojazdu z analogicznym silnikiem urządzenie można przenieść a koszt jednorazowego przeprogramowanie wynosi 0 PLN!
TÜV – dodatkowa moc przetestowana i certyfikowana!
Certyfikat części TÜV dla określonego modelu auta jest dostępny dla ponad 4000 modeli i typów pojazdów. Oznacza to, że wymaganą akceptację zmiany w Niemczech i Austrii można przeprowadzić w uproszczonej procedurze przez TÜV, DEKRA lub eksperta KÜS w kilka minut.
Zleć montaż Fachowcowi! Nie ryzykuj! Błędy przy instalacji grożą usterkami w czasie eksploatacji.
Gwarancja wymaga profesjonalnego montażu (udokumentowana usługa serwisowa).
Prosimy także nie zmieniać ustawień zaawansowanych w module, bez nadzoru/zgody dystrybutora.
PARAMETRY:
- MARKA: DTE-Systems
- NUMER MARKI: PCA072.650
ZASTOSOWANIE:
LAND ROVER RANGE ROVER III (L322) 2002-2012 3.0 D 4x4, 177PS/130kW
Pomiary na hamowni MAHA wg. certyfikowanych metod pomiarowych dla osiągów konkretnych, dedykowanych pojazdów. Dane dot. wydajności są określane na podstawie pomiaru różnicowego zgodnego z Vd TÜV, między pomiarem standardowej wydajności pojazdu a osiągami dostrojonymi i wskazują maksymalną dodatkową wydajność. DTE Systems nie uwzględnia poślizgu, który prowadziłby do błędnej, zawyżanej do 15% wartości wydajności. Odchylenia w górę i w dół są możliwe ze względu na tolerancje seryjne pojazdów oraz w zależności od jakości paliwa. W przypadku silników benzynowych zalecamy stosowanie paliw wysokiej jakości, co najmniej 98-oktanowych. Bezpieczna modyfikacja polega na dostrojeniu z wykorzystaniem możliwego potencjału w ramach dopuszczalnych tolerancji. Naszym celem nie są maksymalne osiągi a optymalna poprawa sprawności z zachowaniem ochrony napędu przed zużyciem!
DTE Systems No 1 – przełomowe rozwiązania najlepsze dla twojego pojazdu!
Adaptacyjny system czujników rozpoznaje odpowiedni stan obciążenia silnika na podstawie wszystkich istotnych danych silnika i odpowiednio utrzymuje dodatkową moc w gotowości. Jeśli na przykład kierowca wymaga dużej mocy podczas wyprzedzania, tuning uruchamia się automatycznie. Jeśli dodatkowa moc nie jest używana, strojenie jest płynnie redukowane. Każda adaptacja oryginalnego sterowania silnikiem jest idealnie synchroniczna i dynamiczna. I to nie tylko na podstawie stanu obciążenia, ale także w zależności od prędkości, aby uzyskać najlepszą moc wyjściową. Większa moc w razie potrzeby i mniejsze zużycie paliwa, jeśli to możliwe - to adaptacyjne strojenie w technologii DTE. Funkcja automatycznej regulacji - automatycznie dostosowuje się do każdego kierowcy.
Funkcja automatycznego strojenia - automatycznie dostosowuje się do każdego kierowcy. Dzięki tej innowacji systemy DTE są w stanie poznać indywidualne cechy Twojego pojazdu. Funkcja pamięci rejestruje indywidualne dane z różnych cykli wtrysku podczas krótkiego okresu docierania. Uzyskane w ten sposób informacje stanowią podstawę optymalizacji. W ten sposób tolerancje seryjne są kompensowane i osiągany jest optymalny wynik dla każdego pojazdu - bez skomplikowanych ręcznych regulacji.
Ochrona silnika + większa ochrona i bezpieczeństwo Twojego pojazdu. DTE wprowadza całą serię nowych standardów bezpieczeństwa w ramach Engine Protect +. Stale monitorują one sygnały ze sterownika silnika i chronią podłączone czujniki oraz układ sterowania silnikiem przed przeciążeniem. Mieszanka powietrza i paliwa pozostaje w fizycznie wydajnych obszarach. Zachowane są funkcje ochronne silnika bez wpływu na ustawowe wartości emisji.