CHIPTUNING MACIAHA
Chiptuning zwiększenie mocy i momentu obrotowego poprzez modyfikację oprogramowania w sterowniku silnika
-wszystkie marki
-samochody osobowe
-samochody dostawcze
-silniki benzynowe I diesla turbodoładowane
-sterowniki EDC15 EDC16 oraz najnowsze EDC17
Przyrost mocy i momentu obrotowego 20-40%
Zmniejszenie spalania nawet do 1l/100km
Zwiększanie mocy i momentu obrotowego zachowuje margines bezpieczeństwa nie wpływa to na wytrzymałość silnika ponieważ koncerny samochodowe stosują zunifikowane oprogramowanie do danego typu silnika. Zmiana oprogramowania przekłada się na zwiększenie mocy i momentu obrotowego a w rzeczywistości zwiększenie dynamiki oraz zmniejszenie zużycia paliwa.
Wykonanie Chptuningu polega głównie na modyfikacji dawki paliwa ,zwiększa się również górną granicę ciśnienia doładowania na turbinie, przyspiesza się również kąt dynamiczny wtrysku w zależności od zwiększonej ilości paliwa, ponieważ większa ilość paliwa musi spalać się dłużej aby nie występowało dymienie. W silnikach wyposażonych w system wtryskowy Common Rail zwiększa się również ciśnienie na głównej szynie CR. Bardzo ważnym elementem od, którego zależy bezpieczeństwo silnika jego podzespołów i przeniesienia napędu jest ograniczenie momentu obrotowego tutaj odpowiednio ukształtowana krzywa momentu gwarantuje podczas przyspieszania zachowanie pełnej płynności i dynamiki, a zarazem sprawia żeby krzywa momentu zaczynała się od niskich obrotów ,a kończył na wysokich. Modyfikacje programu przeprowadza się tak aby zachować równowagę paliwowo/ powietrzną AFR zły stosunek powodował by nadmierne dymienie co jest niedopuszczalne. Odczyt i zapis programu sterującego może być przeprowadzony przez złącze OBD oczywiście jeżeli istnieje taka możliwość, poprzez podłączenie sterownika na stole diagnostycznym, przez złącze serwisowe BDM na stole diagnostycznym i w skrajnych przypadkach poprzez wylutowanie pamięci i odczytanie w programatorze. Zawsze według możliwości wybieramy technikę najmniej inwazyjna.
Nie wgrywamy gotowych programów, wszystkie modyfikacje robimy na bazie oryginalnego oprogramowania sczytanego ze sterownika. Takie modyfikacje nie powodują żadnych niepożądanych anomalii, lub zapalania sie przeróżnych kontrolek, nie będzie też żadnych problemów komunikacji z komputerem diagnostycznym lub innym interfacem .
Opis wykonania
-dokonujemy sczytania oryginalnego oprogramowania ze sterownika silnika
-modyfikujemy oryginalne oprogramowanie
-wgrywamy zmodyfikowane oprogramowanie
- przeprowadzamy diagnostykę na biegu jałowym
-jazda próbna z obserwacją kluczowych parametrów silnika
Gwarantujemy wysoką jakość klient musi być zadowolony.
Cena dotyczy sterownika EDC15 grupy VW po 2000 roku
sczytanego po OBD2 !!!
Cena innych pojazdów uzależniona jest od marki, modelu oraz rodzaju sterownika. Niezbędny kontakt telefoniczny.
Wyłączamy z oprogramowania filtry cząstek stałych DPF/FAP
Kasowanie inspekcji serwisowych, kasowanie błędów, diagnostyka komputerowa.
Kontakt
796 484 901
MACIAHA@OP.PL